Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » История

Бөкей хандығының құрылуы
2017-01-31, 10:12 PM
Сабақтың тақырыбы: Бөкей хандығының құрылуы
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: ХІХ ғ. басындағы қазақ халқының тұрмыс жағдайын сараптай отырып, Бөкей хандығының құрылуының негізгі себептері туралы түсінік беру. Жәңгір ханның тарихи тұлғасын сомдау.
Дамытушылығы: Қосымша материалдарды пайдалана отырып, оқушылардың өздік, топтық жұмыс жасау дағдысын жетілдіру, тарихи фактілерді саралай білуге үйрету, шығармашылыққа баулу, ойлау, зерттеу, салыстыру қабілетін арттыру.
Тәрбиелілігі: Рухани адамгершілік қүндылықтарды қалыптастыра отырып, ұлтжандылыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа білімді игерту
Сабақтың әдісі: Өзіндік даму технологиясы, топтық жұмыс, зерттеу, салыстыру, тірек сызбасын пайдалану
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, карта, оқушы шығармашылығы, қосымша материалдар
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру. ҚР гимнін орындау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ жоспары
• Қазақтардың Жайықтың оң жақ бетіне өтуінің негізгі себептері
• Бөкей сұлтан бастаған қазақтардың 1801 ж. Жайықтың оң жақ бетіне жаппай өтуі
• Жәңгірдің билік басына келуі
• Әлеуметтік – экономикалық, саяси дамудағы өзгерістер
• Жәңгір ханның мәдени – ағарту саласындағы қызметі
• Жәңгір ханнан кейінгі Бөкей ордасындағы өзгерістер
• Бөкей хандығының Қазақстан тарихындағы алатын орны
ІҮ.Топ оқушылары тірек сызбасы арқылы оқулықты пайдалана отырып өзбеттерінше материалды игереді.

1 топ тапсырмасы:



2 топ тапсырмасы:


3 топ тапсырмасы:



4 топ тапсырмасы:

Ү. Топ оқушыларының жұмысын тыңдау, қарама – қарсы топтық сұрақтар қою.
ҮІ. Зерттеу жұмысы:
1 топ: Бөкейге сипаттама
ІІ топ: Жәңгірге сипаттама
ІІІ топ: Жәңгірден кейінгі хандықтың жағдайы
ІҮ топ: Бөкей хандығының тарихтағы алар орыны
ҮІІ. Жәңгір хан өмірінен үзік сыр (Оқушылар шығармашылығы)
ҮІІІ. Танымдық тапсырма:
Бөкей халқы (рулар): Байбақты, адай, шеркеш, тама, беріш, ысық, алаша, табын,
кердері, қызылқұрт, тана, кете, есентемір, таз, жаппас, масқар т.б
ІХ. Тестік тапсырма
Х. Қорытынды
ХІ. Топтық бағалау

Тапсырмалар Сұрақ - жауап Зерттеу жұмысы Танымдық тапсырма Картамен жұмыс Тест жұмысы
№1 №2 №3 №4
3 ұпай 3 ұпай 3 ұпай 3 ұпай 1 - 1 ұпай 3 ұпай 1 – 1 ұпай 2 ұпай 1- 1 ұпай


Бағалау рейтингісі: 14 – 17 ұпай – «5»
10 -13 ұпай – «4»
5 - 9 ұпай – «3»
ХІ. Үйге тапсырма: § 15, оқулық беті 99 – 105.
Эссе жазу «Өз тарихыңа үңіл»

Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда Кеңес билігінің орнауы
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Қазақстанда Кеңес өкіметінің орнау жолдары, ерекшеліктері, ұлт
мәселесінің көтерілуі туралы түсінік беру.
Дамытушылығы: Ақпараттық технолгияны пайдалана отырып, ой - өрісі, таным -
түсініктері, зерттеу қабілеті дамыған тұлға қалыптастыру.
Тәрбиелілігі: Ұлтжандылыққа, отансүйгіштікке, үнемділікке, жүйелілікке
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды игеру сабағы
Сабақтың әдісі: Өзіндік даму технологиясы, зерттеу, дәлелдеу, салыстыру, сараптау
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, ақпарат материалдары, тірек сызбасы
І. Ұйымдастыру. ҚР гимнін орындау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ жоспары
• Кеңес өкіметінің орнауы.
• Большевиктердің алғашқы шаралары.
• Ұлт мәселелерінің қойылуы.
• Әлеуметтік – экономикалық мәселелердің шешілуі.
ІҮ. Тірек сызбасы арқылы жаңа сабақты түсіндіру




Ү. Мағынаны ажырату.
(Оқулықты пайдалана отырып, өзбеттік проблемалық тапсырма орындау)

ҮІ. Проблемалық сұрақ. Қазақстанда Кеңес өкіметінің түрлі жағдайда
орнау ерекшеліктерінің себебі неде?
ҮІІ. Дебат. (Оқушыларды 2 топқа бөліп, К.Поппер үлгісімен саяси пікірсайыс)
Тақырыбы: Алашордалықтардың мақсаты Кеңес өкіметі
көзқарасымен үндес.
ҮІІІ. Қорытынды, бағалау. (Оқушылардың жұмыс жасау бағытындағы
жетістіктері мен кемшіліктерін талдай отырып, қорытынды жасау, бағалау)
ІХ. Үйге тапсырма § 5 беті 28 – 33

Сабақтың тақырыбы: Қазақстан шетелдік интервенция және азамат соғысы
жылдарында (1918 – 1920)
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі:Қазақстанның азамат соғысы және шетелдік интервенция жылдарындағы
даму жағдайы, ел экономикасы, азамат соғысының қорытындылары
туралы түсінік беру
Дамытушылығы: Ақпараттық технолгияны пайдалана отырып, өз пікірлерін
дәлелдеп, шығармашылықпен жұмыстанатын, зерттеу қабілеті мен
түсінігі дамыған тұлға қалыптастыру.
Тәрбиелілігі: Ұлтжандылыққа, отансүйгіштікке тәрбиелеу. Өздігінше еңбектеніп,
уақытты дұрыс пайдалануға дағдыландыру.
Сабақтың түрі: Жаңа материалды игеру сабағы
Сабақтың әдісі: Өзіндік даму технологиясы, зерттеу, дәлелдеу, салыстыру, сараптау
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, ақпарат материалдары, тірек сызбасы
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру. ҚР гимнін орындау
ІІ. Үй тапсырмасын тексеруге арналған танымдық сұрақтар:
• 1917 ж. 15 – 22 қарашада ____________________ орнады
• Кеңестердің Торғай облыстық І съезі __________ болды
• ________Алашорда автономиясын теріске шығарған қарар қабылдады
• ________________________”Қазақ” газеті жабылды
• ________________________Түркістан автономиялы КСР жарияланды
• ________________________Кеңес өкіметі Ресейге орнады

Жаңа сабақ жоспары
• Қазақстан аумағындағы соғыс қимылдары.
• Соғыс жылдарындағы экономикалық саясат.
• Азамат соғысының қорытындылары.
ІІІ. Жаңа сабақты игеруге арналған тапсырмалар
• Проблемалық кесте

Шетелдік интервенция және Азамат соғысы жылдарында
Алғышарттары Себебі Мақсаты



Әскери коммунизм саясаты
Белгілері Басты шарасы



Кеңес өкіметінің іс - әрекеті



• Ой қозғау



• Деректер сөйлейді...



• Өлке тарихымен байланыс (Оқушылар шығармашылығы)


• Картамен жұмыс

ІҮ.Тест тапсырмасы
1. 1913 ж. “Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды” деп жазған:
А) Ә. Бөкейханов В) А. Байтұрсынұлы С) М. Шоқай
2. 1916 ж. патша жарлығы бойынша майданға қара жұмысқа алынатын ерлер жасы?
А) 19 – 40 В) 19 - 43 С) 19 – 49
3. Түркістан, Дала өлкесінен майданға қанша жігіт алу көзделді?
А) 300 мың В) 400 мың С) 500 мың
4. Дала ақсүйектерінің 9 өкілі хан көтерілген уездер?
А) Ырғыз, Торғай В) Шерубай – Нұра С) Қарқаралы, Павлодар
5. Верный уезіндегі көтерілістің басшысы?
А) Ұ.Саурықов В) Ж. Мәмбетов С) Б. Әшекеев
6. Амангелді жасағы жеңіліс тапқан ұрыс болған жер?
А) Доғал – Үрпек В) Күйік қопа С) Татыр
7. Амангелді қолын талқандауға жіберілген жазалаушы корпус жетекшісі?
А) А. Куропаткин В) Генерал Лаврентьев С) Токарев
8. Азамат соғысында большевиктерге қарсы біріккен топ қалай аталды?
А) “Ақтар” В) “Интервенттер” С) “Контрреволюционер”
9. 1918 ж. “Ерекше армия” қай қаланы азат етуге әрекет жасады?
А) Торғай В) Орал С)Ақмола
10. Азық салғырты енгізілген жыл? А) 1919 ж. І В) 1919 ж. ІІ С) 1919 ж. ІІІ

Тест жауаптары

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
В В С А С А В А В А

Ү. Қорытынды. Бағалау.

Танымдық сұрақтар Проблемалық кесте Ой қозғау Деректер сөйлейді Өлке тарихы Картамен жұмыс Тест
Жалпы ұпай
1 – 1 ұпай 1 – 1 ұпай 3 ұпай 3 ұпай 5 ұпай 1 – 1 ұпай 1 – 1 ұпай


Бағалау рейтингісі: 18 - 23 ұпай - “5”
12 - 17 ұпай - “4”
6 - 11 ұпай - “3”
ҮІ. Үйге тапсырма: § 6 беті 34 – 40. Эссе жазу «Өз тарихыңа үңіл»
Категория: История | Добавил: kalenbaeva2017
Просмотров: 116 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2017-11-18, 4:12 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [183]
Педагогика [311]
Математика [825]
Физика [264]
История [362]
Классному руководителю [540]
Русский язык и литература [724]
Физическая культура [224]
Английский язык [433]
Искусство [196]
Родительский совет [19]
Биология [337]
Информатика [382]
Начальная школа [1959]
Мой Казахстан [250]
Технология [139]
Самопознание [182]
Технология труда [61]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [46]
Профессиональное образование [168]
Дошколенок [512]
География [138]
Школьная библиотека [54]
Казахский язык и литература [589]
Химия [41]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru