Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » История

Дүние жүзі тарихы. Жапония
[ Скачать с сервера (19.3Kb) ] 2014-01-25, 3:46 PM
Қазақстан Республикасы
Павлодар облысы
Павлодар қаласы
Спортта дарынды балаларға арналған мамандандырылған мектеп-интернаты
Дайындаған: Айтпаева Салтанат Ырымбайқызы
Санаты: І
Сынып: 9
Пән: Дүние жүзі тарихы
Тақырып: №11 Жапония (1914-1945 жж)
Мақсаты:
Білімділік: Екі соғыс аралығындағы Жапонияның ішкі және сыртқы саясаты туралы білім қалыптастыру;
Дамытушылық: тарихи оқиғалардың жағымды және жағымсыз үрдістерін анықтау. Тұжырым жасау және ақпаратты талдау дағдыларын жетілдіру;
Тәрбиелік: тарихи оқиғаларды сыни көзбен бағалауңа тәрбиелеу үшін жағдай туғызу.
Сабақтың көрнекілігі: оқу парақтары, интербелсенді тақта және тапсырмалар, оқулық
Сабақта қолданылатың әдіс-тәсілдер: топтық жұмыс, тірек-сызба, кесте, инсерт, «сен білесін бе?» ойыны, «екі жұлдыз, бір тілек».
Глоссарий:
Жаңа сөздер:
Милитаризм- (лат. mіlіtarіs – әскери) – жаппай қарулануға, соғысқа әзірленуге, ішкі және сыртқы мәселелерді қарулы күшпен шешуге бағытталған саясат.
Шовинизм- шектен шыққан, жауыққан ұлтшылдық идеологиясы және саясаты.
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, көңілдерің сурау, түгелдеу.
ІІ кезең. Жаңа тақырыпқа шығу.
Тақтаға назар аударыңыздар. Қандай елдің туы? Дұрыс Жапония. Бүгінгі сабақта 1914-1945 жж аралығындағы Жапония туралы білесіндер. Әр қайсыларында оқу парақтары бар. Бірінші тақырыпқа мақсат қоюға тырысайық. Кестеге белгілендер.
Шартты белгімен белгіле
*-білем, V-білемің, бірақ онша жақсы емес, 0-білмеймің

№ Негізгі білім Сабақтың алдыңда Сабақтың соңында
1 Білемін: Жапонияның І дж соғыс кезіндегі ішкі жағдайың
2 Білемін: Жапонияның І дж соғыс кезіндегі сыртқы жағдайың
3 Білемін: І дж соғыстан кейінгі елдің жағдайы
4 Білемін: Жапонияның ІІ дж соғыс кезіндегі ішкі жағдайы
5 Білемін: Жапонияның ІІ дж соғыс кезіндегі сыртқы жағдайың
ІІІ кезең. Жаңа тақырыпты меңгеру.
Жоспар:
1. Бірінші дүние жүзілік соғыс кезіңдегі Жапония.
2. Бірінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы.
3. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Жапония.
І. Тақырыпша: Бірінші дүние жүзілік соғыс кезіндегі Жапония. 57 беттегі 1 абзацты оқу
Интербелседі тақтадағы тапсырманы орыңдау.
Сәйкестендіру:
Жапонияның сыртқы саясаты
-Англия
-Қытай
-Германия
2. Кесте толтыру: «Күріш бүліншілігі» Топтық тапсырма әр топқа бір графа беріледі, жауап дайындағаннан кейін талдау, және сыныптастарың тыңдап, қалған графаларды толтыру.

дата себебі Жер аумағы барысы нәтижесі


ІІ. Тақырыпша. Бірінші дүние жүзілік соғыстан кейінгі елдің жағдайы.
1. Версаль конференциясындағы Жапония.
Вашингтон конференциясындағы Жапония.
2. Хронологиялық кесте: жыл-оқиға. Кезек бойынша әр топтың оқушылары мәтіннен төмендегі жылдар болған оқиғаларды айтып береді.
1922-1925ж
1921-1922 ж
1924-1932 ж
1925 ж
1923 ж
1920 ж
1929-1933
1932 ж
1927 ж
1920-1930 ж
1936 ж
1933 ж
1937 ж
1937 ж 7 шілде
1940 ж
1940 27 қыркүйек
1941 ж сәуір
ІІІ. Тақырыпша. Екінші дүниежүзілік соғыс кезіндегі Жапония.
-59-60 беттегі мәтінді оқу. Картаға назар аудару. Топтық жұмыс. Тірек-сызба құрастыру. «Жуаң және жиңішке сұрақтар» құрастыру.
Әр топ құрастырған тірек сызба бойынша әңгімелеп береді. Әр топтан екі сұрақтан қойылады.
-«Сенесің бе?» Ойыны
1. Жапония 1918 ж тамызында Германияға соғыс жариялады. (жоқ).
2. 1918 ж тамыз-қыркүйек айларында 36 префектурасында қозғалыс басталды. (иә)
3. Вашингтон конференциясында Жапония бұрын Германияға қараған Қытайдың Шаньдун түбегін өзіне бекітіп алды. (жоқ)
4. 1924-1932 жж елді Сэюкай, Минсэйто, Каккусин, Курабу сияқты саяси партиялар басқарып келді. (иә)
5. 1940 ж 27 қыркүйекте Жапония, германия, Италия «Үштік пакт» аталған соғыс одағын құрды. (иә)
6. 1945 ж 6 және 9 тамызда АҚШ алғашқы атом бомбаларын Жапонияныңм екі қаласы Хиросима мен Нагасакиге тастады. (иә)
7. Жапон саясатшылары мен генералдары 1945 ж 9 мамырында тізе бүгуге көнді. (жоқ)
Оқушылар тақтадағы кілт бойынша бір бірлерін тексереді.
ІІІ. Рефлексия «Екі жұлдыз, бір тілек» әр оқушы параққа бүгінгі сабақта не ұнады-2, 1- тілек жазу.
ІV. Бағалау.
V. Қорытынды. Сабаққа қойылған мақсатқа оралу, оқушылар өз еркінімен кестелерін оқып береді.
VI. Үй жұмысы: ХХ-ғасырдың 1-і жартысындағы Жапония туралы эссе жазу.
Категория: История | Добавил: Saltik
Просмотров: 4264 | Загрузок: 329 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 3:27 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru