Главная » Файлы » В помощь учителю » История |
2014-04-05, 9:04 AM | |
Сабақтың тақырыбы: §20. 1867-1868 ж.ж. реформалар 8 - сынып Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Патша үкіметінің Қазақстан аумағында жүргізген әкімшілік реформалары туралы білімдерін жүйелеу, тереңдету. Берілген тақырып бойынша ҰБТ-ға дайындық 2. Дамытушылық: • Оқу және өзіндік білім алуды жоспарлау, өзіндік бақылауды жүзеге асыру; • Танымдық қызмет барысындағы топтың жұмысына белсене араласу; • Қарапайым тақырыпты өз бетімен оқып үйрену; • Негізгіні анықтау; • Оқу материалының мазмұнын тірек конспект арқылы жеткізе алу • Оқушы баяндамасын тыңдай отырып, қысқаша жазып алу, жоспар құру • Тақырып көлеміндегі материалды жалпылау, жүйелеу; • Экран мен дыбыстық құралдарды пайдалана отырып, бірнеше ақпарат көздерінен алынған материалдарды баяндау; • Оқушылардың коммуникативтік құзіреттілігін, компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу қабілетін дамыту 3. Тәрбиелік: Адамгершілік қасиеттерін (белсенділік, әуестенушілік, қызығушылық, табандылық) қалыптастыру Сабақтың типі: Өткен материалдарды жүйелеу және тереңдету Сабақтың түрі: интерактивті, ББД жетілдіру Оқушылар нені білуі керек: Патша үкіметінің реформаларды жүргізгендегі басты мақсатын, сипатын және салдарын анықтау Құрал - жабдықтар: компьютер, интерактивті тақта, оқулық, дәптер, тестік жұмыс. Сабақтың жоспары: 1. Ұйымдастыру кезеңі Жүйелеу және тереңдету 2. Қайталау. Тарихи диктант – Жылдар сөйлейді 3. Өткен материалды бекіту 4. Сергіту сәті 5. Күрделі материалды меңгерту 6. Өткен материалды түсінгенін тексеру 7. Сабақты қортындылау 8. Баға қою 9. Үй тапсырмасы Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңінде оқушылармен амандасу. Жаңа сабақтың тақырыбы, жоспарымен таныстыру. Мақсат қою. 2. Жылдар сөйлейді: 3. Өткен материалдарды бекіту Оқушылар 3 жұпқа бөлініп, берілген тақырып бойынша презентация дайындауға тиіс болған. 1-жұп 2-жұп – 3-жұп – (Өз презентацияларын қорғау) Тыңдаушылар дәптерлеріне жазып алады, сұрақ қояды 4. Сергіту сәті: (Оқушылар орынынан тұрады, баяу музыка ойнап тұрады) Көздеріңді жұмыңдар. Түнгі аспанда жарқыраған жұлдыздарды көз алдарыңа елестетіңдер. Сол жұлдыздардың арасында бір жұлдыз ерекше жарқырап тұр. Көрдіңдер ме? Бұл сенің жұлдызың, қолдарыңды созып алақандарыңа алыңдар. Аялай сипап, «Жұлдызым жоғары болсын» деп, биік аспан төріне қондырыңдар. Осы жұлдыз қашанда жарқырап сендерге жол көрсететін, жақсылыққа бастайтын болсын. 5. күрделі материалды меңгеру: (ҰБТ-ға дайындық минуты) 10 сұрақтан тұратын тестік жұмыс. Оқушылар бірін-бірі тексереді. ( Тест кілті мен ұпайды бағаға айналдыру кестесі тақтаға ілінеді) 6. Өткен материалды түсінгенін тексеру: интерактивтік тақтаға венн диаграммасы салынады 1822 ж. реформа 1867-68 ж.ж. реформа 7. Сабақты қортындылау: 8. Баға қою 9. Үй тапсырмасымен таныстыру: § 20 Қайталау. 3 – «иә», 3 – «жоқ» деген жауаптарға сай сұрақтар құрастыру. | |
Просмотров: 1228 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|