Главная » Файлы » В помощь учителю » История |
2014-10-29, 4:50 PM | |
Ақсу ауданы Есболған Жайсаңбаев атындағы орта мектебі тарих пәнінің мұғалімі Г.Т.Керейбаева Пәні Қазақстан тарихы 8 – сынып Сабақтың тақырыбы: Сырым Датұлы бастаған кіші жүз қазақтарының 1783-1797 жылдардағы көтерілісі Сілтеме Оқулық , ,,Қазақ тарихы,, журналы №5 2007 ж Интерактивті тақта, Сабақтың мақсаты - Оқушыларға Сырым Датұлы көтерілісінің басталу себептерін анықтауға ой салу арқылы ықпал ету - Тарихи талдауға , өзіндік саяси бағалауға ынталандыру - Топтық жұмыста белсенділікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу Оқыту нәтижесі Сырым Датұлы көтерілісінің себебін, барысын анықтай алады. Көтеріліс алғышарттары туралы түсініктері қалыптасады.Тарихи талдау, өзіндік саяси сараптама жасай алады. Ынтымақтастықта белсенді жұмыс атқара алады. Түйінді идеалар Көтеріліс 1783-1797 жылдар аралығында болған. Көтеріліс басшысы байбақты руынан шыққан шешен,батыр С.Датұлы. Патша өкіметінің отарлау саясатына қарсылық. Барон О.Игельстром саясаты Кіші жүзде ханддық билікті жою. 1778ж Сырым балалары қайтыс болады. 1785жылы Кіші жүз старшындарынң сьезінде 20 старшын қол қойып Нұралы хан биліктен кетеді. 1795жылы Есім хан болып сайланады. Мұғалім іс-әрекеті 1.Ұйымдастыру кезеңі /1мин/ 2. Үй тапсырмасын пысықтау /тест алу 3/ 3.Топқа бөлу /Өткен тақырыптар бойынша тарихи сөз, оқиғалармен топтасу 2 мин / 4. Ой қозғау /2 мин/ Отар ел деген не? Ұлт –азаттық қандай ұғым ? 5.Сабақ тақырыбын анықтау /1мин/ Сөздер банкісінен байланыс жоқ сөздерді алып тастап, тақырыпты анықтауСырым Датұлы, мектеп, Отан,хан, жүйе, бастаған, ел, кіші, билік,жүз,мемлекет,қазақтарының 1783-1797жылдардағы қазына, ұлт-азаттық, отар, көтерілісі,, 6. Тақырыпты талдау /10 мин/ 1топ Сырымның көтерілісті бастауына қандай жағдай түрткі болды ? 2 топ Көтерілістің басталуы қалай және қандай бағытта өрбіді ? 3 топ Көтерлістің барысында Патша өкіметінің әрекеті қандай болды? 4топ Көтерілістің нәтижелі аяқталуына не кедергі болды? Пікірлерін қорғайды /10мин/ 7. Топтастыру стратегиясы /1мин/ 8.Тарихи сараптама жасау /8 мин/ 1топ Неге Патша үкіметі Орынбор губерниясын таратып,Кіші жүзді Сібір мен Уфа басқармасына тапсырды? 2топ Не себепті Сырым өзі би , Нұралы ханның туысы бола тұра, халықтың жағына шығып , олардың мүддесін қорғады? 3 топ Патша өкіметінің жазалау отрядтардың қимылдарын қиындату үшін қандай әрекет жасады? 4топ Сырым Датұлының ерлігінен қандай өнеге алуға болады ? 9.Жадыны дамыту тарихи сынақ/ /1 мин/ Оқушы іс-әрекеті 1.Сабаққа зейін қойып әзірленеді. /1минут/ 2. Үй тапсырмасын пысықтауға арналған тесті шешеді.Тақта бойынша дұрыс жауабын тексереді. / 3 мин/ 3. Өткен тақырып төңірегінде алған сөздер бойынша топтасып бөлінеді. /2 мин/ 4. Ой қозғауда өз пікірлерін айтады. /2 мин/ 5. Сабақ тақырыбын анықтайды. 6.Тақырыпты талдау кезінде әр топқа берілген сұрақтар төңірегінде оқулықпен жұмыс жасап, өзара пікір алмасады. /10 минут/ 7. Әр топ түйінді идеяларын қорғайды./ 10 мин/ 8.Сырым Датұлы тұлалық бейнесін топтастырады. /1 минут/ 9. Тарихи сараптама жасайды. /8 мин/ 10. Жадыны дамыту үшін тарихи сынақ тестін шешеді. /1минут/ 11.Жетекші топ мүшелерін бағалайды./ 4 минут/ 12 Синквейн әдісі бойынша кері байланыс жасайды. /2 минут/ Қорытынды Азаттық үшін күрескен халық,өздерінің арман мұраттары жолында табандылық танытқан тарихи тұлға байбақты руынан шыққан Сырым Датұлы еді.Тәуелсіздіктің батылда тиянақты және ұйымдасқан күрес барысында ғана қамтамасыз етілетінін,ол үшін жүйелі түрде үздіксіз іс-әрекеттер қажет екендігін ұқты. Халық өзінің ортасынан Сырым Датұлы тәрізді елдің мүддесіне адал азаматтарды шығарып,солардыңтөңірегіне тығыз топтасқанда ғана азаттық жолындағы күресте жеңіске жетуге болатынын түсіне бастады.С. Датұлының өмірі,ерлігі,адамгершілігі туралы мәліметтер халық ауыз әдебиетінде терең орын алған. Үйге тапсырма & 7 оқуға . Көтерілістің тарихи маңызы туралы эссе жазып келу Бағалау /4 мин/ Топтық бағалау Кері байланыс /2 мин/ Синквейн әдісі | |
Просмотров: 839 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|