Главная » Файлы » В помощь учителю » История |
2015-02-03, 8:54 PM | |
Шығыс Қазақстан облысы, Көкпекті ауданы «Көкжайық орта мектебі» КММ Тарих пәнінің мұғалімі Алина Алияр Искаковна Сабақтың тақырыбы: Шоқан Уәлиханов – қазақтың аса көрнекті ғалымы әрі ағартушысы. Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Ш. Ш. Уәлихановтың қазақ тарихындағы, отандық ғылым мен әдебиет тарихында үлкен орны туралы жаңа білімді қалыптастыру арқылы сабақты талдау. Дамытушылығы: СТО-ны пайдалану арқылы, оқушылардың ойлау жүйесін жетілдіру, тарихи білімді шығармашылықпен қолдану білу дағдысын дамыту. Тәрбиелігі: Өз елінің тарихына ұлы тұлғалардың өткен жолын дәріптеу арқылы, отансүйгіштік пен адамгершілікке тәрбиелеу. Сабақтың типі: Білімді жүйелеу, қорытындылау сабағы . Сабақтың түрі: Сараптама жасау, топтық жұмыс. Сабақтың әдіс-тәсілдері: Зерттеу, зерделеу, түйіндеу. Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайд, сызбалар, кестелер. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру Сараптама жасалатын тақырып: Шоқан Уәлиханов – қазақтың аса көрнекті ғалымы әрі ағартушысы Сараптамалық жұмыстың бөлімдері : Зерттеу, Зерделеу, Түйіндеу ІІ Үй тапсырмасын тексеру: 1. Шоқан Уәлихановтың өмірі мен қоғамдық қызметі туралы өмірдерек (Өмірі, ата тегі, оқып білім алуы, қызметі, саяхаттары, ғылыми еңбектері туралы деректер) Реті Мерзімі Өмірі мен қоғамдық қызметі, еңбектері 2. Сараптамалық жұмыстың І бөлімі: Зерттеу Зерттеуші топтар – тарихшылар тобы мен әдебиетшілер тобы І Топтық жұмыс: Тарихшылар тобы Міндеттері: 1. Шоқан Уәлиханов өмір сүрген тарихи кезең сипатын анықтайды. 2. Тарихи кезең оқиғалары, тұлғалары туралы мәліметтер жинайды. Әдебиетшілер тобы Міндеттері: 1. Шоқан еңбектерінің тарихи-әдеби сипатын анықтайды. 2. Шоқан Уәлихановтың ғылыми-зерттеу еңбектеріне талдау жасайды. Жеке жұмыс Жеке жұмыс Жеке жұмыс Жеке жұмыс Тапсырма: Тапсырма: Тапсырма: Тапсырма: ІІІ Топтық жұмыс: Зерттеу жұмыстарының нәтижесін постер арқылы қорғау. Зерттеу Тарихшылар тобы жұмысының нәтижесі Тарихи кезең сипаты Қоғам. Оқиға. Тұлға. Зерттеу Әдебиетшілер тобы жұмысының нәтижесі Тарихи кезеңнің әдеби сипаты Мазмұн. Тақырып. Идея. Сараптамалық жұмыстың екінші бөлімі: Зерделеу І Топтық жұмыс: Тарихшылар тобы Әдебиетшілер тобы Міндеттері: 1. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысқа қатысты тарихи кезең туралы деректер жинау; 2. Тарихи кезеңнің қазақ халқы үшін маңызын анықтау. Міндеттері: 1. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысқа қатысты туған шығармалар туралы дәйектер жинау; 2. Көркем шығармалардың әдеби маңызын анықтау. ІІ Топтық жұмыс: Зерделеу жұмыстарының нәтижесін постер арқылы қорғау. Зерделеу жұмыстарының кестесі Тарихи деректер Тарихи маңызы Әдеби дәйектер Әдеби маңызы Сараптамалық жұмыстың үшінші бөлімі: Түйіндеу Топтық жұмыс: Зерттеу, Зерделеу жұмыстарының нәтижесі қорытындыланып, тұжырым жасалып, постер арқылы қорғайды. Түйіндеу Қорытындылау Тұжырымдау Түйіндеу Оқушылар Зерттеу, Зерделеу бөлімдерінің нәтижесіне сүйене отырып, әдебиет пен тарихтың өзара үндестігін төмендегідей кесте бойынша көрсетіп, ой түйіндейді. Қорытынды Білемін Білгім келеді Білдім Үйге тапсырма: Зерттеу жұмыстарды жалғастыру, деректерді толықтыру. Оқушылар білімін бағалау. | |
Просмотров: 1299 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|