Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » История

Қазақстандағы әлеуметтік реформалардың жағдайы
[ Скачать с сервера (76.6 Kb) ] 2015-04-02, 12:27 PM
ҚОҒАМДЫҚ-ГУМАНИТАРЛЫҚ ПӘНДЕР АПТАЛЫҒЫНДА ӨТКЕН АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ тақырыбы: «Қазақстандағы әлеуметтік реформалардың жағдайы»

Мұғалімнің аты - жөні:

Шалабай Гаухар Шәріпбекқызы
Қазіргі әлемдегі Қазақстан пәні мұғалімі
Сынып: 11 Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқумақсаттары Болашақ реформалардың басымдылықтарын ұсыну;
Семинарлар мен дискуссияларға толығымен атсалысу

Жетістік критерийлері ОМ1. Әлеуметтік мәселені талдап, оны жақсартуға ұсыныстары бар жұмысты дайындау, қорғау (топпен жұмыс)
ОМ2. Кем дегенде 1 сұраққа қатысты пікірін білдіреді (жеке жұмыс)

Тілдік мақсаттар Әлеуметтік реформа тақырыбы бойынша жан-жақты қарастырылған, ұсыныстар келтірілген презентацияны қорғайды (айтылым, тыңдалым дағдылары)
Талқылау сұрақтарына қатысып, пікірін айтады (айтылым дағдысы)
Құндылықтар «Trust» (сенім), «Traditions» (дәстүр), «Transparency» (ашықтық) және «Tolerance» (төзімділік) қағидаларынұстану
Оқушыларды бағалау Бағалау:
Оқушыларға бағалау қағазы беріледі.
Мұғалімнің берген санау таяқшаларын алған оқушы «жетті» деген бағанға «+» белгісін қойып отырады
Алдыңғы білім
Әлеуметтік реформалардың жағдайы (1 сағат)
Сабақ түрі Зерттеу сабағы
Сабақ барысы
Сабақ
кезеңдері Сабақта орындалуға ұсынылатын іс - әрекеттер
Оқыту ресурстары
Басы

Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің сұрағы: Сабаққа қандай көңіл-күймен келдіңіз?
«Өте жақсы», «жақсы», «өзіме сенімсізбін», «көңіл-күйім жоқ» - сабақтың басындағы көңіл-күйін смайликтермен бағалау.
Откен сабақтарды еске түсіру, жаңа сабаққа кіріспе ретінде термин сөздермен жұмыс жасалынады
Термин сөздер: реформа, әлеуметтік мемлекет, әлеуметтік реформа, қоғам, азаматтық қоғам
Презентация
Слайдтар
Қосымша №1
Мағынана ажырату
Ескерілетін құндылықтар: Қазақстандық патроитизм, азаматтық жауапкершілік, ашықтық
 Әлеуметтік реформа жасау және оның басымдықтарын ұсыну мақсатында шағын жобалау жұмысын/презентацияны таныстыру
1-қадам. Алдын-ала үйге берілген тапсырмалардың орындалғанын қадағалау.
 Реформаны қажет ететін әлеуметтік мәселені анықтау
 Зерттеу жүргізу (сауалнама, сұхбат, әлеуметтік зерттеу т.б.)
http://www.econompavl.gov.kz/page.php?page_id=199&lang=1
http://kivvi.kz/watch/p4lkmn7hh2fy/
Ортасы

Ескерілетін құндылықтар: Қазақстандық патроитизм, азаматтық жауапкершілік, ашықтық, құрмет Жобалау жұмысының құрылымы мен жазу әдістері:
 Жобалау жұмысына дайындалу
 Жобалау жұмысын жоспарлау
 Проблеманың себептерін анықтау үшін зерттеу жүргізу
 Жобалау жұмысын таныстыру үшін презентация дайындау
• Презентацияны бақылау критерийлеріне сәйкестендіру
• Презентацияны қорғау, туындаған сұрақтарға жауап беру

Түсіндірме:
 - белсісі қойылған тапсырмаларды оқушылар үйде орындайды
• - белгісі қойылған тапсырмаларды оқушылар сыныпта орындайды.

Тапсырма: Презентацияны критерийлерге сәйкестендір:
№ Жақсы білімі мен түсініі бар Ұпай саны
1 Аналитикалық, бағалаулық сипатта 1
2 Тәуелсіз зерттеу жүргізілгенін көрсетеді 1
3 Ұсыныстар өзекті және заманауи болып келетін,
(кем дегенде 3 ұсыныс) 1
4 Аудиторияға нені жасағанын неге жасағанын түсіндіре алады 1
5 Безендірілуі жақсы, барлығы бір стильде жасалған 1

Бір топ жұмысын қорғағаннан кейінгі оқушылардың әрекеттері:
1. Жобаны қорғаған топтың 3 ұсынысының 1-ін таңдап жүзеге асыруға ұсынады.
2. Оқушылар ең көп таңдау жасаған ұсыныс талқылауға түседі, оқушылар пікір алмасады.
Яғни, оқушылар өздері жасаған жобасының шеңберінде қалып қоймай, өзге жұмыстарды да талдауға қатысады.

Саяситүсіндірмесөздік. –
Алматы, 2007.

Назарбаев Н.Ә. Қазақстан
жолы. - Астана, 2007.

«Қазақстан-2050»
Стратегиясы қалыптасқан
мемлекеттің жаңа саяси
бағыты
Қосымша №2

Соңы
Талқылау сұрағы:
Реформалардың қажеттілігі қандай? 2 позиция бойынша пікірлерін дәлелдер келтіру.
• 1.Реформалардың жағымда жағы
• 2. Реформалардың жағымсыз жағы

Үйге тапсырма. Аналитикалық эссе
• “Қазақстандағы әлеуметтік реформаларды жүзеге асыру үшін/қарсы жағдай қандай?”
Рефлексия.


Қосымша №3
Қосымша№4

Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік ережелері
АКТ
Құндылықтарменбайланыс
(тәрбиелік элемент)



Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау
Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)
1:
2:
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

Қосымша№1

Бағалау парағы
сыныбы:
Аты-жөні
Тақырып Оқыту мақсаттары Дағдылар Жетістік критерийлері Жетті Талпынады
11.3B бөлім: Қазақстандағы саяси және әлеуметтік реформалар
«Әлеуметтік реформалар» - болашақ реформалардың басты басымдылықтарын ұсыну
сыни ойлау
рефлексия

- ОМ1. Әлеуметтік реформа жасау және оның басымдықтарын ұсыну мақсатында шағын жобалау жұмысын/презентацияны таныстыру
- семинарлар мен дискуссияларға толығымен ат салысу
қолдану

сыни ойлау
- ОМ2. Кем дегенде 1 сұраққа қатысты пікірін білдіреді


Қосымша№2

Презентацияларды бағалау
№ Бағалау критерийлері Ұпай саны
1 Тәуелсіз зерттеу жүргізілгенін көрсетеді
2 Аудиторияға нені жасағанын неге жасағанын
түсіндіре алады

3 Жақсы білімі мен түсінігі бар
4 Жақсы аналитикалық, бағалаулық және
коммуникативті қабілеттері бар

5 Безендірілуі жақсы, барлығы бір стильде
жасалған

6 Ақпарат өзекті және заманауи болып келеді

Қосымша№3



Қосымша№4

Кері байланыс парағы
Мұғалімнің аты-жөні: –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Пәні:––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Сабақ өткен мұғалімнің аты-жөні:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Пәні:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Тақырыбы:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Сабақта не ұнады:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Не ұнамады:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Сіз үшін жаңалық болғаны:––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Сабақты жақсартуға ұсыныстар:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Категория: История | Добавил: Шарипбековна
Просмотров: 1998 | Загрузок: 24 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-03-29, 9:21 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru