Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Классному руководителю

«Мамандықтар әлемі» КВН
2014-12-01, 1:38 PM
«Мамандықтар әлемі» КВН
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу.
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушы
Жаңа өмір табалдырығын аттар алдында әрқайсысың үшін «Кім болам» деген қиын сұрақ тұрады. Алдағы келешек өмірге қажет мамандықты таңдау - әр баланың арманы. Әркім өзінің жұмысының қызықты да табысты болуын қалайды. Дұрыс шешім қабылдау оңай емес. Бұл шешім сендердің тағдырларыңа көп әсер етеді Біздің әсем қаламыз Қарағандыға биыл міне 80 жыл толып отыр . Қаламыздың тарихы,өмірі болашағы да тікелей кенші мамандығымен байланысты. Бүгінгі тәрбие сағаты КВН түрінде өтеді. КВН- да екі топ 1) Кеншілер 2) Құрлысшылар командлары.
Ойын ережелері
1. Әр топтың капитаны бар. Тапсырма орындалысымен капитан қолын көтеріп белгі береді.
2. Тапсырманы толық, дұрыс орындаған команда жетонға ие болады
3. Көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады
Ойын шарттары
1. Квн-ға Кеншілер және теміржолшылар командалары қатысады
2. Командалар 5 адамнан құралады
3. Командалардың эмблемасы, костюмдері болу керек
4. Үй жұмысын орындау, өз мамандығын жарнамалау
Ойын барысында зерек, тапқыр болыңдар. Ойында ең бастысы жақсы дайындық, тәртіп және дұрыс шешім қабылдай білу.
1 тапсырма Классификация Әр команданың үстелінде еңбек затына байланысты мамандықтар классификациясы жазылған карточкалар және желім бар. Командалар конвертте мамандықтар жазылған карточкаларды классификациясына байланысты бөліп жабыстырады . Музыка ойнап тұрады.

адам-адам
еңбек заты адам дәрігер, сатушы, милиция қызметкерлері; мұғалім, тәрбиеші ,психолог

адам-табиғат
еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар,
микроорганизмдер мал дәрігері, биолог, ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, балықшы, орманшы

адам-техника
еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар құрылысшы, технолог, ұшқыш, конструктор, компьютер маманы, инженер - механик
адам-көркем бейне
еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері суретші, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер

адам-белгі жүйесі:
еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер программист, экономист, оператор, аудармашы, машинист- хатшы



2 тапсырма Бұл кім ойлан тап?
Экранда белгілі бір мамандықтар иелерінің тектері 1-5 нөмірге дейін жазылған. Үстелде сондай номерлермен табличкалар. Мен сендерге осы адам жайлы оның мамандығы жайлы оқимын сендер бұл кім екенін, қандай мамандық иесі екенін анықтап соған байланысты табликаны көтересіңдер.
Ойлануға 5 секунд әр дұрыс жауабқа 1 жетон беріледі
Экранда нөмірленген фотолар.
1 С.Сапиев. 2.А.Мұсаходжаева 3.Ы.Алтынсарин
4.Т.Әубәкіров 5.С.Ахметов 6. Н актер
Командаларға сұрақтар
1. В данное время самый титулованный боксёр Казахстана.
2. Имя этой известной скрипачки казахстана внесено во Всемирный почетный список IВС «2000 выдающихся музыкантов 20-го века» В 1998 году основала Казахскую национальную академию музыки в Астане В настоящее время является художественным руководителем Президентского оркестра [3].
3—.с 2009- 2012 года занимал должность акима Карагандинской области.
С 20 января 2012 года казахстанский государственный деятель, доктор экономических наук, премьер-министр Республики Казахстан с 24 сентября 2012 года[1]
4. 256-й космонавт мира, 72-й (и последний) космонавтСССР.
Первый космонавт казахской национальности наш земляк родился в Карагандинской области Каркаралинском районе
3 тапсырма Өлеңді тыңдап билеп , өлеңде қандай мамандық туралы айтылатынын табыңдар
1 бухгалтер (группа комбинация)
2 Шофер (Олег Анофриев)
3 Врач (Э7 Колмановский)
4 Тренер (Эдуард Хиль)
5 Учитель , Летчик ( Леонид Серебренников)
4 Тапсырма Командаларға блиц –сұрақтар қойылады әр дұрыс жауабқа жетон
1 Бұл адам қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ дайындайды аспазшы
2 Ученый, который занимается изучением прошлого человечества по вещественным источникам (археолог
3 Жоғары білімді ауыл шаруашылық маманы агроном
4 Автор музыкальных произведений; человек, сочиняющий (пишущий) музыку (композитор).
5 . Специалист в области вычислительной техники, современного программного обеспечения, автоматизации производственных и других процессов (программист).
6 Ол жоғары білімді адам емдейді дәрігер
7 Специалист рядового состава на водных и воздушных судах, выполняющий на них работы по обслуживанию пассажиров (стюардесса).
8 Спектакльмен киноларда ролдерді сомдайды актер
9 . Врачи-специалисты в области лечебного и профилактического питания (диетолог).
10 Орман шаруашылығының маманы орманшы
11 Профессиональный повар, создающий мучные изделия, десерты, и другую запечённую еду (кондитер).
12 Ерекше дәрігерлік мамандық адам емдемейді жануарларды мал дәрігері
13 Рабочий, специалист по обработке резаньем вращающихся заготовок из дерева, металла, пластмассы, оргстекла, смолы (токарь).
14 Сурет өнерімен айналысатын адам суретші
15 4. Специалист с высшим техническим образованием (инженер).
16 Оқушыларға білім береді мұғалім
17 . Человек, осуществляющий публичное воспроизведение записанных на звуковые носители музыкальных произведений с изменением или без изменения материала техническими средствами (ди-джей).
18 Профессия в кинематографе; исполнитель сложных и опасных трюков (каскадёр).
19 Жер астыныа көмір шығаратын адам кенші
20 Творческая профессия, связанная с созданием звуковых художественных образов, формированием драматургии звука, концепции звука, созданием новых звуков и их обработкой (звукорежиссёр).

5 Тапсырма Қара жәшік әр дұрыс жауабқа 1 жетон
1. Бывают бытовыми, промышленными, гидравлическими. В ящике - орудие труда, используемое в работе мастера. Это орудие труда как бы продолжение руки, это часть мастера, и скажем так, основной инструмент (ножницы у парикмахера).
2. Они различаются по длине. Есть наборы тонких, средних, толстых размеров. Также орудие труда различается своим применением. Они бывают швейные (для ручной или машинной работы), есть — вышивальные, есть — штопальные. Используются рукодельницами (швейные иглы у портного).
3. Ёмкость (обычно металлическая) для приготовления пищи методом варки на открытом огне или в духовом шкафу. Эта ёмкость с ручками и крышкой (кастрюля у повара).
5. Инструмент для покраски. Бывают малярные и для живописи — делаются из щетины и хвостовых волосков различных животных (кисти у художников).
6 Тапсырма Үй жұмысы өз мамандықтарын жәрмеңкелеу
Қортынды Жетондарды санау жеңімпаздарды марапаттау Грамоталарды тапсыру

1 тапсырма
1 адам-адам еңбек заты адам
2 адам-табиғат еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар, микроорганизмдер
3 адам-техника еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар
4 адам-көркем бейне еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері
5 адам-белгі жүйесі: еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер
дәрігер, құрылысшы, технолог, ұшқыш сатушы, милиция қызметкерлері; ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, экономист, оператор, мұғалім, тәрбиеші ,психолог , суретші, конструктор, компьютер маманы, инженер – механик, мал дәрігері, биолог, , балықшы, орманшы, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер, программист, аудармашы, машинист- хатшы



«Мамандықтар әлемі» КВН
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу.
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушы
Жаңа өмір табалдырығын аттар алдында әрқайсысың үшін «Кім болам» деген қиын сұрақ тұрады. Алдағы келешек өмірге қажет мамандықты таңдау - әр баланың арманы. Әркім өзінің жұмысының қызықты да табысты болуын қалайды. Дұрыс шешім қабылдау оңай емес. Бұл шешім сендердің тағдырларыңа көп әсер етеді Біздің әсем қаламыз Қарағандыға биыл міне 80 жыл толып отыр . Қаламыздың тарихы,өмірі болашағы да тікелей кенші мамандығымен байланысты. Бүгінгі тәрбие сағаты КВН түрінде өтеді. КВН- да екі топ 1) Кеншілер 2) Құрлысшылар командлары.
Ойын ережелері
1. Әр топтың капитаны бар. Тапсырма орындалысымен капитан қолын көтеріп белгі береді.
2. Тапсырманы толық, дұрыс орындаған команда жетонға ие болады
3. Көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады
Ойын шарттары
1. Квн-ға Кеншілер және теміржолшылар командалары қатысады
2. Командалар 5 адамнан құралады
3. Командалардың эмблемасы, костюмдері болу керек
4. Үй жұмысын орындау, өз мамандығын жарнамалау
Ойын барысында зерек, тапқыр болыңдар. Ойында ең бастысы жақсы дайындық, тәртіп және дұрыс шешім қабылдай білу.
1 тапсырма Классификация Әр команданың үстелінде еңбек затына байланысты мамандықтар классификациясы жазылған карточкалар және желім бар. Командалар конвертте мамандықтар жазылған карточкаларды классификациясына байланысты бөліп жабыстырады . Музыка ойнап тұрады.

адам-адам
еңбек заты адам дәрігер, сатушы, милиция қызметкерлері; мұғалім, тәрбиеші ,психолог

адам-табиғат
еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар,
микроорганизмдер мал дәрігері, биолог, ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, балықшы, орманшы

адам-техника
еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар құрылысшы, технолог, ұшқыш, конструктор, компьютер маманы, инженер - механик
адам-көркем бейне
еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері суретші, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер

адам-белгі жүйесі:
еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер программист, экономист, оператор, аудармашы, машинист- хатшы



2 тапсырма Бұл кім ойлан тап?
Экранда белгілі бір мамандықтар иелерінің тектері 1-5 нөмірге дейін жазылған. Үстелде сондай номерлермен табличкалар. Мен сендерге осы адам жайлы оның мамандығы жайлы оқимын сендер бұл кім екенін, қандай мамандық иесі екенін анықтап соған байланысты табликаны көтересіңдер.
Ойлануға 5 секунд әр дұрыс жауабқа 1 жетон беріледі
Экранда нөмірленген фотолар.
1 С.Сапиев. 2.А.Мұсаходжаева 3.Ы.Алтынсарин
4.Т.Әубәкіров 5.С.Ахметов 6. Н актер
Командаларға сұрақтар
1. В данное время самый титулованный боксёр Казахстана.
2. Имя этой известной скрипачки казахстана внесено во Всемирный почетный список IВС «2000 выдающихся музыкантов 20-го века» В 1998 году основала Казахскую национальную академию музыки в Астане В настоящее время является художественным руководителем Президентского оркестра [3].
3—.с 2009- 2012 года занимал должность акима Карагандинской области.
С 20 января 2012 года казахстанский государственный деятель, доктор экономических наук, премьер-министр Республики Казахстан с 24 сентября 2012 года[1]
4. 256-й космонавт мира, 72-й (и последний) космонавтСССР.
Первый космонавт казахской национальности наш земляк родился в Карагандинской области Каркаралинском районе
3 тапсырма Өлеңді тыңдап билеп , өлеңде қандай мамандық туралы айтылатынын табыңдар
1 бухгалтер (группа комбинация)
2 Шофер (Олег Анофриев)
3 Врач (Э7 Колмановский)
4 Тренер (Эдуард Хиль)
5 Учитель , Летчик ( Леонид Серебренников)
4 Тапсырма Командаларға блиц –сұрақтар қойылады әр дұрыс жауабқа жетон
1 Бұл адам қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ дайындайды аспазшы
2 Ученый, который занимается изучением прошлого человечества по вещественным источникам (археолог
3 Жоғары білімді ауыл шаруашылық маманы агроном
4 Автор музыкальных произведений; человек, сочиняющий (пишущий) музыку (композитор).
5 . Специалист в области вычислительной техники, современного программного обеспечения, автоматизации производственных и других процессов (программист).
6 Ол жоғары білімді адам емдейді дәрігер
7 Специалист рядового состава на водных и воздушных судах, выполняющий на них работы по обслуживанию пассажиров (стюардесса).
8 Спектакльмен киноларда ролдерді сомдайды актер
9 . Врачи-специалисты в области лечебного и профилактического питания (диетолог).
10 Орман шаруашылығының маманы орманшы
11 Профессиональный повар, создающий мучные изделия, десерты, и другую запечённую еду (кондитер).
12 Ерекше дәрігерлік мамандық адам емдемейді жануарларды мал дәрігері
13 Рабочий, специалист по обработке резаньем вращающихся заготовок из дерева, металла, пластмассы, оргстекла, смолы (токарь).
14 Сурет өнерімен айналысатын адам суретші
15 4. Специалист с высшим техническим образованием (инженер).
16 Оқушыларға білім береді мұғалім
17 . Человек, осуществляющий публичное воспроизведение записанных на звуковые носители музыкальных произведений с изменением или без изменения материала техническими средствами (ди-джей).
18 Профессия в кинематографе; исполнитель сложных и опасных трюков (каскадёр).
19 Жер астыныа көмір шығаратын адам кенші
20 Творческая профессия, связанная с созданием звуковых художественных образов, формированием драматургии звука, концепции звука, созданием новых звуков и их обработкой (звукорежиссёр).

5 Тапсырма Қара жәшік әр дұрыс жауабқа 1 жетон
1. Бывают бытовыми, промышленными, гидравлическими. В ящике - орудие труда, используемое в работе мастера. Это орудие труда как бы продолжение руки, это часть мастера, и скажем так, основной инструмент (ножницы у парикмахера).
2. Они различаются по длине. Есть наборы тонких, средних, толстых размеров. Также орудие труда различается своим применением. Они бывают швейные (для ручной или машинной работы), есть — вышивальные, есть — штопальные. Используются рукодельницами (швейные иглы у портного).
3. Ёмкость (обычно металлическая) для приготовления пищи методом варки на открытом огне или в духовом шкафу. Эта ёмкость с ручками и крышкой (кастрюля у повара).
5. Инструмент для покраски. Бывают малярные и для живописи — делаются из щетины и хвостовых волосков различных животных (кисти у художников).
6 Тапсырма Үй жұмысы өз мамандықтарын жәрмеңкелеу
Қортынды Жетондарды санау жеңімпаздарды марапаттау Грамоталарды тапсыру

1 тапсырма
1 адам-адам еңбек заты адам
2 адам-табиғат еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар, микроорганизмдер
3 адам-техника еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар
4 адам-көркем бейне еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері
5 адам-белгі жүйесі: еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер
дәрігер, құрылысшы, технолог, ұшқыш сатушы, милиция қызметкерлері; ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, экономист, оператор, мұғалім, тәрбиеші ,психолог , суретші, конструктор, компьютер маманы, инженер – механик, мал дәрігері, биолог, , балықшы, орманшы, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер, программист, аудармашы, машинист- хатшы



«Мамандықтар әлемі» КВН
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу.
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушы
Жаңа өмір табалдырығын аттар алдында әрқайсысың үшін «Кім болам» деген қиын сұрақ тұрады. Алдағы келешек өмірге қажет мамандықты таңдау - әр баланың арманы. Әркім өзінің жұмысының қызықты да табысты болуын қалайды. Дұрыс шешім қабылдау оңай емес. Бұл шешім сендердің тағдырларыңа көп әсер етеді Біздің әсем қаламыз Қарағандыға биыл міне 80 жыл толып отыр . Қаламыздың тарихы,өмірі болашағы да тікелей кенші мамандығымен байланысты. Бүгінгі тәрбие сағаты КВН түрінде өтеді. КВН- да екі топ 1) Кеншілер 2) Құрлысшылар командлары.
Ойын ережелері
1. Әр топтың капитаны бар. Тапсырма орындалысымен капитан қолын көтеріп белгі береді.
2. Тапсырманы толық, дұрыс орындаған команда жетонға ие болады
3. Көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады
Ойын шарттары
1. Квн-ға Кеншілер және теміржолшылар командалары қатысады
2. Командалар 5 адамнан құралады
3. Командалардың эмблемасы, костюмдері болу керек
4. Үй жұмысын орындау, өз мамандығын жарнамалау
Ойын барысында зерек, тапқыр болыңдар. Ойында ең бастысы жақсы дайындық, тәртіп және дұрыс шешім қабылдай білу.
1 тапсырма Классификация Әр команданың үстелінде еңбек затына байланысты мамандықтар классификациясы жазылған карточкалар және желім бар. Командалар конвертте мамандықтар жазылған карточкаларды классификациясына байланысты бөліп жабыстырады . Музыка ойнап тұрады.

адам-адам
еңбек заты адам дәрігер, сатушы, милиция қызметкерлері; мұғалім, тәрбиеші ,психолог

адам-табиғат
еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар,
микроорганизмдер мал дәрігері, биолог, ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, балықшы, орманшы

адам-техника
еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар құрылысшы, технолог, ұшқыш, конструктор, компьютер маманы, инженер - механик
адам-көркем бейне
еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері суретші, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер

адам-белгі жүйесі:
еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер программист, экономист, оператор, аудармашы, машинист- хатшы



2 тапсырма Бұл кім ойлан тап?
Экранда белгілі бір мамандықтар иелерінің тектері 1-5 нөмірге дейін жазылған. Үстелде сондай номерлермен табличкалар. Мен сендерге осы адам жайлы оның мамандығы жайлы оқимын сендер бұл кім екенін, қандай мамандық иесі екенін анықтап соған байланысты табликаны көтересіңдер.
Ойлануға 5 секунд әр дұрыс жауабқа 1 жетон беріледі
Экранда нөмірленген фотолар.
1 С.Сапиев. 2.А.Мұсаходжаева 3.Ы.Алтынсарин
4.Т.Әубәкіров 5.С.Ахметов 6. Н актер
Командаларға сұрақтар
1. В данное время самый титулованный боксёр Казахстана.
2. Имя этой известной скрипачки казахстана внесено во Всемирный почетный список IВС «2000 выдающихся музыкантов 20-го века» В 1998 году основала Казахскую национальную академию музыки в Астане В настоящее время является художественным руководителем Президентского оркестра [3].
3—.с 2009- 2012 года занимал должность акима Карагандинской области.
С 20 января 2012 года казахстанский государственный деятель, доктор экономических наук, премьер-министр Республики Казахстан с 24 сентября 2012 года[1]
4. 256-й космонавт мира, 72-й (и последний) космонавтСССР.
Первый космонавт казахской национальности наш земляк родился в Карагандинской области Каркаралинском районе
3 тапсырма Өлеңді тыңдап билеп , өлеңде қандай мамандық туралы айтылатынын табыңдар
1 бухгалтер (группа комбинация)
2 Шофер (Олег Анофриев)
3 Врач (Э7 Колмановский)
4 Тренер (Эдуард Хиль)
5 Учитель , Летчик ( Леонид Серебренников)
4 Тапсырма Командаларға блиц –сұрақтар қойылады әр дұрыс жауабқа жетон
1 Бұл адам қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ дайындайды аспазшы
2 Ученый, который занимается изучением прошлого человечества по вещественным источникам (археолог
3 Жоғары білімді ауыл шаруашылық маманы агроном
4 Автор музыкальных произведений; человек, сочиняющий (пишущий) музыку (композитор).
5 . Специалист в области вычислительной техники, современного программного обеспечения, автоматизации производственных и других процессов (программист).
6 Ол жоғары білімді адам емдейді дәрігер
7 Специалист рядового состава на водных и воздушных судах, выполняющий на них работы по обслуживанию пассажиров (стюардесса).
8 Спектакльмен киноларда ролдерді сомдайды актер
9 . Врачи-специалисты в области лечебного и профилактического питания (диетолог).
10 Орман шаруашылығының маманы орманшы
11 Профессиональный повар, создающий мучные изделия, десерты, и другую запечённую еду (кондитер).
12 Ерекше дәрігерлік мамандық адам емдемейді жануарларды мал дәрігері
13 Рабочий, специалист по обработке резаньем вращающихся заготовок из дерева, металла, пластмассы, оргстекла, смолы (токарь).
14 Сурет өнерімен айналысатын адам суретші
15 4. Специалист с высшим техническим образованием (инженер).
16 Оқушыларға білім береді мұғалім
17 . Человек, осуществляющий публичное воспроизведение записанных на звуковые носители музыкальных произведений с изменением или без изменения материала техническими средствами (ди-джей).
18 Профессия в кинематографе; исполнитель сложных и опасных трюков (каскадёр).
19 Жер астыныа көмір шығаратын адам кенші
20 Творческая профессия, связанная с созданием звуковых художественных образов, формированием драматургии звука, концепции звука, созданием новых звуков и их обработкой (звукорежиссёр).

5 Тапсырма Қара жәшік әр дұрыс жауабқа 1 жетон
1. Бывают бытовыми, промышленными, гидравлическими. В ящике - орудие труда, используемое в работе мастера. Это орудие труда как бы продолжение руки, это часть мастера, и скажем так, основной инструмент (ножницы у парикмахера).
2. Они различаются по длине. Есть наборы тонких, средних, толстых размеров. Также орудие труда различается своим применением. Они бывают швейные (для ручной или машинной работы), есть — вышивальные, есть — штопальные. Используются рукодельницами (швейные иглы у портного).
3. Ёмкость (обычно металлическая) для приготовления пищи методом варки на открытом огне или в духовом шкафу. Эта ёмкость с ручками и крышкой (кастрюля у повара).
5. Инструмент для покраски. Бывают малярные и для живописи — делаются из щетины и хвостовых волосков различных животных (кисти у художников).
6 Тапсырма Үй жұмысы өз мамандықтарын жәрмеңкелеу
Қортынды Жетондарды санау жеңімпаздарды марапаттау Грамоталарды тапсыру

1 тапсырма
1 адам-адам еңбек заты адам
2 адам-табиғат еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар, микроорганизмдер
3 адам-техника еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар
4 адам-көркем бейне еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері
5 адам-белгі жүйесі: еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер
дәрігер, құрылысшы, технолог, ұшқыш сатушы, милиция қызметкерлері; ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, экономист, оператор, мұғалім, тәрбиеші ,психолог , суретші, конструктор, компьютер маманы, инженер – механик, мал дәрігері, биолог, , балықшы, орманшы, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер, программист, аудармашы, машинист- хатшы



«Мамандықтар әлемі» КВН
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу.
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушы
Жаңа өмір табалдырығын аттар алдында әрқайсысың үшін «Кім болам» деген қиын сұрақ тұрады. Алдағы келешек өмірге қажет мамандықты таңдау - әр баланың арманы. Әркім өзінің жұмысының қызықты да табысты болуын қалайды. Дұрыс шешім қабылдау оңай емес. Бұл шешім сендердің тағдырларыңа көп әсер етеді Біздің әсем қаламыз Қарағандыға биыл міне 80 жыл толып отыр . Қаламыздың тарихы,өмірі болашағы да тікелей кенші мамандығымен байланысты. Бүгінгі тәрбие сағаты КВН түрінде өтеді. КВН- да екі топ 1) Кеншілер 2) Құрлысшылар командлары.
Ойын ережелері
1. Әр топтың капитаны бар. Тапсырма орындалысымен капитан қолын көтеріп белгі береді.
2. Тапсырманы толық, дұрыс орындаған команда жетонға ие болады
3. Көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады
Ойын шарттары
1. Квн-ға Кеншілер және теміржолшылар командалары қатысады
2. Командалар 5 адамнан құралады
3. Командалардың эмблемасы, костюмдері болу керек
4. Үй жұмысын орындау, өз мамандығын жарнамалау
Ойын барысында зерек, тапқыр болыңдар. Ойында ең бастысы жақсы дайындық, тәртіп және дұрыс шешім қабылдай білу.
1 тапсырма Классификация Әр команданың үстелінде еңбек затына байланысты мамандықтар классификациясы жазылған карточкалар және желім бар. Командалар конвертте мамандықтар жазылған карточкаларды классификациясына байланысты бөліп жабыстырады . Музыка ойнап тұрады.

адам-адам
еңбек заты адам дәрігер, сатушы, милиция қызметкерлері; мұғалім, тәрбиеші ,психолог

адам-табиғат
еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар,
микроорганизмдер мал дәрігері, биолог, ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, балықшы, орманшы

адам-техника
еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар құрылысшы, технолог, ұшқыш, конструктор, компьютер маманы, инженер - механик
адам-көркем бейне
еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері суретші, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер

адам-белгі жүйесі:
еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер программист, экономист, оператор, аудармашы, машинист- хатшы



2 тапсырма Бұл кім ойлан тап?
Экранда белгілі бір мамандықтар иелерінің тектері 1-5 нөмірге дейін жазылған. Үстелде сондай номерлермен табличкалар. Мен сендерге осы адам жайлы оның мамандығы жайлы оқимын сендер бұл кім екенін, қандай мамандық иесі екенін анықтап соған байланысты табликаны көтересіңдер.
Ойлануға 5 секунд әр дұрыс жауабқа 1 жетон беріледі
Экранда нөмірленген фотолар.
1 С.Сапиев. 2.А.Мұсаходжаева 3.Ы.Алтынсарин
4.Т.Әубәкіров 5.С.Ахметов 6. Н актер
Командаларға сұрақтар
1. В данное время самый титулованный боксёр Казахстана.
2. Имя этой известной скрипачки казахстана внесено во Всемирный почетный список IВС «2000 выдающихся музыкантов 20-го века» В 1998 году основала Казахскую национальную академию музыки в Астане В настоящее время является художественным руководителем Президентского оркестра [3].
3—.с 2009- 2012 года занимал должность акима Карагандинской области.
С 20 января 2012 года казахстанский государственный деятель, доктор экономических наук, премьер-министр Республики Казахстан с 24 сентября 2012 года[1]
4. 256-й космонавт мира, 72-й (и последний) космонавтСССР.
Первый космонавт казахской национальности наш земляк родился в Карагандинской области Каркаралинском районе
3 тапсырма Өлеңді тыңдап билеп , өлеңде қандай мамандық туралы айтылатынын табыңдар
1 бухгалтер (группа комбинация)
2 Шофер (Олег Анофриев)
3 Врач (Э7 Колмановский)
4 Тренер (Эдуард Хиль)
5 Учитель , Летчик ( Леонид Серебренников)
4 Тапсырма Командаларға блиц –сұрақтар қойылады әр дұрыс жауабқа жетон
1 Бұл адам қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ дайындайды аспазшы
2 Ученый, который занимается изучением прошлого человечества по вещественным источникам (археолог
3 Жоғары білімді ауыл шаруашылық маманы агроном
4 Автор музыкальных произведений; человек, сочиняющий (пишущий) музыку (композитор).
5 . Специалист в области вычислительной техники, современного программного обеспечения, автоматизации производственных и других процессов (программист).
6 Ол жоғары білімді адам емдейді дәрігер
7 Специалист рядового состава на водных и воздушных судах, выполняющий на них работы по обслуживанию пассажиров (стюардесса).
8 Спектакльмен киноларда ролдерді сомдайды актер
9 . Врачи-специалисты в области лечебного и профилактического питания (диетолог).
10 Орман шаруашылығының маманы орманшы
11 Профессиональный повар, создающий мучные изделия, десерты, и другую запечённую еду (кондитер).
12 Ерекше дәрігерлік мамандық адам емдемейді жануарларды мал дәрігері
13 Рабочий, специалист по обработке резаньем вращающихся заготовок из дерева, металла, пластмассы, оргстекла, смолы (токарь).
14 Сурет өнерімен айналысатын адам суретші
15 4. Специалист с высшим техническим образованием (инженер).
16 Оқушыларға білім береді мұғалім
17 . Человек, осуществляющий публичное воспроизведение записанных на звуковые носители музыкальных произведений с изменением или без изменения материала техническими средствами (ди-джей).
18 Профессия в кинематографе; исполнитель сложных и опасных трюков (каскадёр).
19 Жер астыныа көмір шығаратын адам кенші
20 Творческая профессия, связанная с созданием звуковых художественных образов, формированием драматургии звука, концепции звука, созданием новых звуков и их обработкой (звукорежиссёр).

5 Тапсырма Қара жәшік әр дұрыс жауабқа 1 жетон
1. Бывают бытовыми, промышленными, гидравлическими. В ящике - орудие труда, используемое в работе мастера. Это орудие труда как бы продолжение руки, это часть мастера, и скажем так, основной инструмент (ножницы у парикмахера).
2. Они различаются по длине. Есть наборы тонких, средних, толстых размеров. Также орудие труда различается своим применением. Они бывают швейные (для ручной или машинной работы), есть — вышивальные, есть — штопальные. Используются рукодельницами (швейные иглы у портного).
3. Ёмкость (обычно металлическая) для приготовления пищи методом варки на открытом огне или в духовом шкафу. Эта ёмкость с ручками и крышкой (кастрюля у повара).
5. Инструмент для покраски. Бывают малярные и для живописи — делаются из щетины и хвостовых волосков различных животных (кисти у художников).
6 Тапсырма Үй жұмысы өз мамандықтарын жәрмеңкелеу
Қортынды Жетондарды санау жеңімпаздарды марапаттау Грамоталарды тапсыру

1 тапсырма
1 адам-адам еңбек заты адам
2 адам-табиғат еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар, микроорганизмдер
3 адам-техника еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар
4 адам-көркем бейне еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері
5 адам-белгі жүйесі: еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер
дәрігер, құрылысшы, технолог, ұшқыш сатушы, милиция қызметкерлері; ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, экономист, оператор, мұғалім, тәрбиеші ,психолог , суретші, конструктор, компьютер маманы, инженер – механик, мал дәрігері, биолог, , балықшы, орманшы, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер, программист, аудармашы, машинист- хатшы



«Мамандықтар әлемі» КВН
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу.
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушы
Жаңа өмір табалдырығын аттар алдында әрқайсысың үшін «Кім болам» деген қиын сұрақ тұрады. Алдағы келешек өмірге қажет мамандықты таңдау - әр баланың арманы. Әркім өзінің жұмысының қызықты да табысты болуын қалайды. Дұрыс шешім қабылдау оңай емес. Бұл шешім сендердің тағдырларыңа көп әсер етеді Біздің әсем қаламыз Қарағандыға биыл міне 80 жыл толып отыр . Қаламыздың тарихы,өмірі болашағы да тікелей кенші мамандығымен байланысты. Бүгінгі тәрбие сағаты КВН түрінде өтеді. КВН- да екі топ 1) Кеншілер 2) Құрлысшылар командлары.
Ойын ережелері
1. Әр топтың капитаны бар. Тапсырма орындалысымен капитан қолын көтеріп белгі береді.
2. Тапсырманы толық, дұрыс орындаған команда жетонға ие болады
3. Көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады
Ойын шарттары
1. Квн-ға Кеншілер және теміржолшылар командалары қатысады
2. Командалар 5 адамнан құралады
3. Командалардың эмблемасы, костюмдері болу керек
4. Үй жұмысын орындау, өз мамандығын жарнамалау
Ойын барысында зерек, тапқыр болыңдар. Ойында ең бастысы жақсы дайындық, тәртіп және дұрыс шешім қабылдай білу.
1 тапсырма Классификация Әр команданың үстелінде еңбек затына байланысты мамандықтар классификациясы жазылған карточкалар және желім бар. Командалар конвертте мамандықтар жазылған карточкаларды классификациясына байланысты бөліп жабыстырады . Музыка ойнап тұрады.

адам-адам
еңбек заты адам дәрігер, сатушы, милиция қызметкерлері; мұғалім, тәрбиеші ,психолог

адам-табиғат
еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар,
микроорганизмдер мал дәрігері, биолог, ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, балықшы, орманшы

адам-техника
еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар құрылысшы, технолог, ұшқыш, конструктор, компьютер маманы, инженер - механик
адам-көркем бейне
еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері суретші, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер

адам-белгі жүйесі:
еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер программист, экономист, оператор, аудармашы, машинист- хатшы



2 тапсырма Бұл кім ойлан тап?
Экранда белгілі бір мамандықтар иелерінің тектері 1-5 нөмірге дейін жазылған. Үстелде сондай номерлермен табличкалар. Мен сендерге осы адам жайлы оның мамандығы жайлы оқимын сендер бұл кім екенін, қандай мамандық иесі екенін анықтап соған байланысты табликаны көтересіңдер.
Ойлануға 5 секунд әр дұрыс жауабқа 1 жетон беріледі
Экранда нөмірленген фотолар.
1 С.Сапиев. 2.А.Мұсаходжаева 3.Ы.Алтынсарин
4.Т.Әубәкіров 5.С.Ахметов 6. Н актер
Командаларға сұрақтар
1. В данное время самый титулованный боксёр Казахстана.
2. Имя этой известной скрипачки казахстана внесено во Всемирный почетный список IВС «2000 выдающихся музыкантов 20-го века» В 1998 году основала Казахскую национальную академию музыки в Астане В настоящее время является художественным руководителем Президентского оркестра [3].
3—.с 2009- 2012 года занимал должность акима Карагандинской области.
С 20 января 2012 года казахстанский государственный деятель, доктор экономических наук, премьер-министр Республики Казахстан с 24 сентября 2012 года[1]
4. 256-й космонавт мира, 72-й (и последний) космонавтСССР.
Первый космонавт казахской национальности наш земляк родился в Карагандинской области Каркаралинском районе
3 тапсырма Өлеңді тыңдап билеп , өлеңде қандай мамандық туралы айтылатынын табыңдар
1 бухгалтер (группа комбинация)
2 Шофер (Олег Анофриев)
3 Врач (Э7 Колмановский)
4 Тренер (Эдуард Хиль)
5 Учитель , Летчик ( Леонид Серебренников)
4 Тапсырма Командаларға блиц –сұрақтар қойылады әр дұрыс жауабқа жетон
1 Бұл адам қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ дайындайды аспазшы
2 Ученый, который занимается изучением прошлого человечества по вещественным источникам (археолог
3 Жоғары білімді ауыл шаруашылық маманы агроном
4 Автор музыкальных произведений; человек, сочиняющий (пишущий) музыку (композитор).
5 . Специалист в области вычислительной техники, современного программного обеспечения, автоматизации производственных и других процессов (программист).
6 Ол жоғары білімді адам емдейді дәрігер
7 Специалист рядового состава на водных и воздушных судах, выполняющий на них работы по обслуживанию пассажиров (стюардесса).
8 Спектакльмен киноларда ролдерді сомдайды актер
9 . Врачи-специалисты в области лечебного и профилактического питания (диетолог).
10 Орман шаруашылығының маманы орманшы
11 Профессиональный повар, создающий мучные изделия, десерты, и другую запечённую еду (кондитер).
12 Ерекше дәрігерлік мамандық адам емдемейді жануарларды мал дәрігері
13 Рабочий, специалист по обработке резаньем вращающихся заготовок из дерева, металла, пластмассы, оргстекла, смолы (токарь).
14 Сурет өнерімен айналысатын адам суретші
15 4. Специалист с высшим техническим образованием (инженер).
16 Оқушыларға білім береді мұғалім
17 . Человек, осуществляющий публичное воспроизведение записанных на звуковые носители музыкальных произведений с изменением или без изменения материала техническими средствами (ди-джей).
18 Профессия в кинематографе; исполнитель сложных и опасных трюков (каскадёр).
19 Жер астыныа көмір шығаратын адам кенші
20 Творческая профессия, связанная с созданием звуковых художественных образов, формированием драматургии звука, концепции звука, созданием новых звуков и их обработкой (звукорежиссёр).

5 Тапсырма Қара жәшік әр дұрыс жауабқа 1 жетон
1. Бывают бытовыми, промышленными, гидравлическими. В ящике - орудие труда, используемое в работе мастера. Это орудие труда как бы продолжение руки, это часть мастера, и скажем так, основной инструмент (ножницы у парикмахера).
2. Они различаются по длине. Есть наборы тонких, средних, толстых размеров. Также орудие труда различается своим применением. Они бывают швейные (для ручной или машинной работы), есть — вышивальные, есть — штопальные. Используются рукодельницами (швейные иглы у портного).
3. Ёмкость (обычно металлическая) для приготовления пищи методом варки на открытом огне или в духовом шкафу. Эта ёмкость с ручками и крышкой (кастрюля у повара).
5. Инструмент для покраски. Бывают малярные и для живописи — делаются из щетины и хвостовых волосков различных животных (кисти у художников).
6 Тапсырма Үй жұмысы өз мамандықтарын жәрмеңкелеу
Қортынды Жетондарды санау жеңімпаздарды марапаттау Грамоталарды тапсыру

1 тапсырма
1 адам-адам еңбек заты адам
2 адам-табиғат еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар, микроорганизмдер
3 адам-техника еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар
4 адам-көркем бейне еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері
5 адам-белгі жүйесі: еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер
дәрігер, құрылысшы, технолог, ұшқыш сатушы, милиция қызметкерлері; ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, экономист, оператор, мұғалім, тәрбиеші ,психолог , суретші, конструктор, компьютер маманы, инженер – механик, мал дәрігері, биолог, , балықшы, орманшы, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер, программист, аудармашы, машинист- хатшы



«Мамандықтар әлемі» КВН
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу.
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушы
Жаңа өмір табалдырығын аттар алдында әрқайсысың үшін «Кім болам» деген қиын сұрақ тұрады. Алдағы келешек өмірге қажет мамандықты таңдау - әр баланың арманы. Әркім өзінің жұмысының қызықты да табысты болуын қалайды. Дұрыс шешім қабылдау оңай емес. Бұл шешім сендердің тағдырларыңа көп әсер етеді Біздің әсем қаламыз Қарағандыға биыл міне 80 жыл толып отыр . Қаламыздың тарихы,өмірі болашағы да тікелей кенші мамандығымен байланысты. Бүгінгі тәрбие сағаты КВН түрінде өтеді. КВН- да екі топ 1) Кеншілер 2) Құрлысшылар командлары.
Ойын ережелері
1. Әр топтың капитаны бар. Тапсырма орындалысымен капитан қолын көтеріп белгі береді.
2. Тапсырманы толық, дұрыс орындаған команда жетонға ие болады
3. Көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады
Ойын шарттары
1. Квн-ға Кеншілер және теміржолшылар командалары қатысады
2. Командалар 5 адамнан құралады
3. Командалардың эмблемасы, костюмдері болу керек
4. Үй жұмысын орындау, өз мамандығын жарнамалау
Ойын барысында зерек, тапқыр болыңдар. Ойында ең бастысы жақсы дайындық, тәртіп және дұрыс шешім қабылдай білу.
1 тапсырма Классификация Әр команданың үстелінде еңбек затына байланысты мамандықтар классификациясы жазылған карточкалар және желім бар. Командалар конвертте мамандықтар жазылған карточкаларды классификациясына байланысты бөліп жабыстырады . Музыка ойнап тұрады.

адам-адам
еңбек заты адам дәрігер, сатушы, милиция қызметкерлері; мұғалім, тәрбиеші ,психолог

адам-табиғат
еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар,
микроорганизмдер мал дәрігері, биолог, ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, балықшы, орманшы

адам-техника
еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар құрылысшы, технолог, ұшқыш, конструктор, компьютер маманы, инженер - механик
адам-көркем бейне
еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері суретші, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер

адам-белгі жүйесі:
еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер программист, экономист, оператор, аудармашы, машинист- хатшы



2 тапсырма Бұл кім ойлан тап?
Экранда белгілі бір мамандықтар иелерінің тектері 1-5 нөмірге дейін жазылған. Үстелде сондай номерлермен табличкалар. Мен сендерге осы адам жайлы оның мамандығы жайлы оқимын сендер бұл кім екенін, қандай мамандық иесі екенін анықтап соған байланысты табликаны көтересіңдер.
Ойлануға 5 секунд әр дұрыс жауабқа 1 жетон беріледі
Экранда нөмірленген фотолар.
1 С.Сапиев. 2.А.Мұсаходжаева 3.Ы.Алтынсарин
4.Т.Әубәкіров 5.С.Ахметов 6. Н актер
Командаларға сұрақтар
1. В данное время самый титулованный боксёр Казахстана.
2. Имя этой известной скрипачки казахстана внесено во Всемирный почетный список IВС «2000 выдающихся музыкантов 20-го века» В 1998 году основала Казахскую национальную академию музыки в Астане В настоящее время является художественным руководителем Президентского оркестра [3].
3—.с 2009- 2012 года занимал должность акима Карагандинской области.
С 20 января 2012 года казахстанский государственный деятель, доктор экономических наук, премьер-министр Республики Казахстан с 24 сентября 2012 года[1]
4. 256-й космонавт мира, 72-й (и последний) космонавтСССР.
Первый космонавт казахской национальности наш земляк родился в Карагандинской области Каркаралинском районе
3 тапсырма Өлеңді тыңдап билеп , өлеңде қандай мамандық туралы айтылатынын табыңдар
1 бухгалтер (группа комбинация)
2 Шофер (Олег Анофриев)
3 Врач (Э7 Колмановский)
4 Тренер (Эдуард Хиль)
5 Учитель , Летчик ( Леонид Серебренников)
4 Тапсырма Командаларға блиц –сұрақтар қойылады әр дұрыс жауабқа жетон
1 Бұл адам қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ дайындайды аспазшы
2 Ученый, который занимается изучением прошлого человечества по вещественным источникам (археолог
3 Жоғары білімді ауыл шаруашылық маманы агроном
4 Автор музыкальных произведений; человек, сочиняющий (пишущий) музыку (композитор).
5 . Специалист в области вычислительной техники, современного программного обеспечения, автоматизации производственных и других процессов (программист).
6 Ол жоғары білімді адам емдейді дәрігер
7 Специалист рядового состава на водных и воздушных судах, выполняющий на них работы по обслуживанию пассажиров (стюардесса).
8 Спектакльмен киноларда ролдерді сомдайды актер
9 . Врачи-специалисты в области лечебного и профилактического питания (диетолог).
10 Орман шаруашылығының маманы орманшы
11 Профессиональный повар, создающий мучные изделия, десерты, и другую запечённую еду (кондитер).
12 Ерекше дәрігерлік мамандық адам емдемейді жануарларды мал дәрігері
13 Рабочий, специалист по обработке резаньем вращающихся заготовок из дерева, металла, пластмассы, оргстекла, смолы (токарь).
14 Сурет өнерімен айналысатын адам суретші
15 4. Специалист с высшим техническим образованием (инженер).
16 Оқушыларға білім береді мұғалім
17 . Человек, осуществляющий публичное воспроизведение записанных на звуковые носители музыкальных произведений с изменением или без изменения материала техническими средствами (ди-джей).
18 Профессия в кинематографе; исполнитель сложных и опасных трюков (каскадёр).
19 Жер астыныа көмір шығаратын адам кенші
20 Творческая профессия, связанная с созданием звуковых художественных образов, формированием драматургии звука, концепции звука, созданием новых звуков и их обработкой (звукорежиссёр).

5 Тапсырма Қара жәшік әр дұрыс жауабқа 1 жетон
1. Бывают бытовыми, промышленными, гидравлическими. В ящике - орудие труда, используемое в работе мастера. Это орудие труда как бы продолжение руки, это часть мастера, и скажем так, основной инструмент (ножницы у парикмахера).
2. Они различаются по длине. Есть наборы тонких, средних, толстых размеров. Также орудие труда различается своим применением. Они бывают швейные (для ручной или машинной работы), есть — вышивальные, есть — штопальные. Используются рукодельницами (швейные иглы у портного).
3. Ёмкость (обычно металлическая) для приготовления пищи методом варки на открытом огне или в духовом шкафу. Эта ёмкость с ручками и крышкой (кастрюля у повара).
5. Инструмент для покраски. Бывают малярные и для живописи — делаются из щетины и хвостовых волосков различных животных (кисти у художников).
6 Тапсырма Үй жұмысы өз мамандықтарын жәрмеңкелеу
Қортынды Жетондарды санау жеңімпаздарды марапаттау Грамоталарды тапсыру

1 тапсырма
1 адам-адам еңбек заты адам
2 адам-табиғат еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар, микроорганизмдер
3 адам-техника еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар
4 адам-көркем бейне еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері
5 адам-белгі жүйесі: еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер
дәрігер, құрылысшы, технолог, ұшқыш сатушы, милиция қызметкерлері; ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, экономист, оператор, мұғалім, тәрбиеші ,психолог , суретші, конструктор, компьютер маманы, инженер – механик, мал дәрігері, биолог, , балықшы, орманшы, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер, программист, аудармашы, машинист- хатшы



«Мамандықтар әлемі» КВН
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу.
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушы
Жаңа өмір табалдырығын аттар алдында әрқайсысың үшін «Кім болам» деген қиын сұрақ тұрады. Алдағы келешек өмірге қажет мамандықты таңдау - әр баланың арманы. Әркім өзінің жұмысының қызықты да табысты болуын қалайды. Дұрыс шешім қабылдау оңай емес. Бұл шешім сендердің тағдырларыңа көп әсер етеді Біздің әсем қаламыз Қарағандыға биыл міне 80 жыл толып отыр . Қаламыздың тарихы,өмірі болашағы да тікелей кенші мамандығымен байланысты. Бүгінгі тәрбие сағаты КВН түрінде өтеді. КВН- да екі топ 1) Кеншілер 2) Құрлысшылар командлары.
Ойын ережелері
1. Әр топтың капитаны бар. Тапсырма орындалысымен капитан қолын көтеріп белгі береді.
2. Тапсырманы толық, дұрыс орындаған команда жетонға ие болады
3. Көп жетон жинаған топ жеңімпаз атанады
Ойын шарттары
1. Квн-ға Кеншілер және теміржолшылар командалары қатысады
2. Командалар 5 адамнан құралады
3. Командалардың эмблемасы, костюмдері болу керек
4. Үй жұмысын орындау, өз мамандығын жарнамалау
Ойын барысында зерек, тапқыр болыңдар. Ойында ең бастысы жақсы дайындық, тәртіп және дұрыс шешім қабылдай білу.
1 тапсырма Классификация Әр команданың үстелінде еңбек затына байланысты мамандықтар классификациясы жазылған карточкалар және желім бар. Командалар конвертте мамандықтар жазылған карточкаларды классификациясына байланысты бөліп жабыстырады . Музыка ойнап тұрады.

адам-адам
еңбек заты адам дәрігер, сатушы, милиция қызметкерлері; мұғалім, тәрбиеші ,психолог

адам-табиғат
еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар,
микроорганизмдер мал дәрігері, биолог, ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, балықшы, орманшы

адам-техника
еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар құрылысшы, технолог, ұшқыш, конструктор, компьютер маманы, инженер - механик
адам-көркем бейне
еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері суретші, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер

адам-белгі жүйесі:
еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер программист, экономист, оператор, аудармашы, машинист- хатшы



2 тапсырма Бұл кім ойлан тап?
Экранда белгілі бір мамандықтар иелерінің тектері 1-5 нөмірге дейін жазылған. Үстелде сондай номерлермен табличкалар. Мен сендерге осы адам жайлы оның мамандығы жайлы оқимын сендер бұл кім екенін, қандай мамандық иесі екенін анықтап соған байланысты табликаны көтересіңдер.
Ойлануға 5 секунд әр дұрыс жауабқа 1 жетон беріледі
Экранда нөмірленген фотолар.
1 С.Сапиев. 2.А.Мұсаходжаева 3.Ы.Алтынсарин
4.Т.Әубәкіров 5.С.Ахметов 6. Н актер
Командаларға сұрақтар
1. В данное время самый титулованный боксёр Казахстана.
2. Имя этой известной скрипачки казахстана внесено во Всемирный почетный список IВС «2000 выдающихся музыкантов 20-го века» В 1998 году основала Казахскую национальную академию музыки в Астане В настоящее время является художественным руководителем Президентского оркестра [3].
3—.с 2009- 2012 года занимал должность акима Карагандинской области.
С 20 января 2012 года казахстанский государственный деятель, доктор экономических наук, премьер-министр Республики Казахстан с 24 сентября 2012 года[1]
4. 256-й космонавт мира, 72-й (и последний) космонавтСССР.
Первый космонавт казахской национальности наш земляк родился в Карагандинской области Каркаралинском районе
3 тапсырма Өлеңді тыңдап билеп , өлеңде қандай мамандық туралы айтылатынын табыңдар
1 бухгалтер (группа комбинация)
2 Шофер (Олег Анофриев)
3 Врач (Э7 Колмановский)
4 Тренер (Эдуард Хиль)
5 Учитель , Летчик ( Леонид Серебренников)
4 Тапсырма Командаларға блиц –сұрақтар қойылады әр дұрыс жауабқа жетон
1 Бұл адам қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында тамақ дайындайды аспазшы
2 Ученый, который занимается изучением прошлого человечества по вещественным источникам (археолог
3 Жоғары білімді ауыл шаруашылық маманы агроном
4 Автор музыкальных произведений; человек, сочиняющий (пишущий) музыку (композитор).
5 . Специалист в области вычислительной техники, современного программного обеспечения, автоматизации производственных и других процессов (программист).
6 Ол жоғары білімді адам емдейді дәрігер
7 Специалист рядового состава на водных и воздушных судах, выполняющий на них работы по обслуживанию пассажиров (стюардесса).
8 Спектакльмен киноларда ролдерді сомдайды актер
9 . Врачи-специалисты в области лечебного и профилактического питания (диетолог).
10 Орман шаруашылығының маманы орманшы
11 Профессиональный повар, создающий мучные изделия, десерты, и другую запечённую еду (кондитер).
12 Ерекше дәрігерлік мамандық адам емдемейді жануарларды мал дәрігері
13 Рабочий, специалист по обработке резаньем вращающихся заготовок из дерева, металла, пластмассы, оргстекла, смолы (токарь).
14 Сурет өнерімен айналысатын адам суретші
15 4. Специалист с высшим техническим образованием (инженер).
16 Оқушыларға білім береді мұғалім
17 . Человек, осуществляющий публичное воспроизведение записанных на звуковые носители музыкальных произведений с изменением или без изменения материала техническими средствами (ди-джей).
18 Профессия в кинематографе; исполнитель сложных и опасных трюков (каскадёр).
19 Жер астыныа көмір шығаратын адам кенші
20 Творческая профессия, связанная с созданием звуковых художественных образов, формированием драматургии звука, концепции звука, созданием новых звуков и их обработкой (звукорежиссёр).

5 Тапсырма Қара жәшік әр дұрыс жауабқа 1 жетон
1. Бывают бытовыми, промышленными, гидравлическими. В ящике - орудие труда, используемое в работе мастера. Это орудие труда как бы продолжение руки, это часть мастера, и скажем так, основной инструмент (ножницы у парикмахера).
2. Они различаются по длине. Есть наборы тонких, средних, толстых размеров. Также орудие труда различается своим применением. Они бывают швейные (для ручной или машинной работы), есть — вышивальные, есть — штопальные. Используются рукодельницами (швейные иглы у портного).
3. Ёмкость (обычно металлическая) для приготовления пищи методом варки на открытом огне или в духовом шкафу. Эта ёмкость с ручками и крышкой (кастрюля у повара).
5. Инструмент для покраски. Бывают малярные и для живописи — делаются из щетины и хвостовых волосков различных животных (кисти у художников).
6 Тапсырма Үй жұмысы өз мамандықтарын жәрмеңкелеу
Қортынды Жетондарды санау жеңімпаздарды марапаттау Грамоталарды тапсыру

1 тапсырма
1 адам-адам еңбек заты адам
2 адам-табиғат еңбек заты өсімдік ағзалар,жануарлар, микроорганизмдер
3 адам-техника еңбек заты техникалық обьектілер,(машиналар, механизмдер)энергия түрлері, материалдар
4 адам-көркем бейне еңбек заты – көркем бейне және оны құрастыру тәсілдері
5 адам-белгі жүйесі: еңбек заты – шартты белгілер, цифрлар, кодтар, табиғи және жасанды тілдер
дәрігер, құрылысшы, технолог, ұшқыш сатушы, милиция қызметкерлері; ауылшаруашылық өндіріс шебері; бақшашы, экономист, оператор, мұғалім, тәрбиеші ,психолог , суретші, конструктор, компьютер маманы, инженер – механик, мал дәрігері, биолог, , балықшы, орманшы, жазушы, әртіс, журналист, музыкант; зергер, программист, аудармашы, машинист- хатшы
Категория: Классному руководителю | Добавил: МБК
Просмотров: 510 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 1:10 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru