Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Психология

Ой жүйесіндегі бейне.
2014-09-12, 10:09 PM
БҚО,Жәнібек ауданы
Психологиялық-педагогикалық
түзеу кабинеті.
Насенова Светлана Бахтыгалиевна
I санатты психолог.

Сабақтың тақырыбы: Ой жүйесіндегі бейне.
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың қабылдаған заттарын ойлау арқылы ой жүйесіне бейнелей отырып, оны іс жүзінде дамыту.
Оларды зеректікке алғырлыққа,тапқырлыққа үйрету.
Түзету мақсаты: Оқушыларды өз бетімен тапсырманы орындауға үйрете
отырып, ауыз-екі сөздік қорларын дамыту.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс
Көрнекіліктер: Көру, есте сақтау, ойлауға байланысты аннаграммалық топшамалар мен плакаттар.
Сабақтың барысы
Ұйымдастыру бөлім
Сәлеметсіздер ме, оқушылар сабағымызды бастамас бұрын релаксациялық жаттығуымызды жасайық. Отырғышқа ыңғайланып отырып көзімізді жұмамыз денемізді бос ұстаймыз.
Өзімізді далалық жерде жүргендей сезінейік.Дала қандай әдемі, хош иісті айнала жайқалған гүлдерге толы, көзім тоймайды қарай бергім келеді,қарай бергім бір мезгілде гүлге қонып ұшып жүрген көбелектерді көзім шалып қалды қандай әдемі түрлі-түсті көбелектер қараңдаршы, қызыл,жасыл міне сары түстісінде көріп тұрмын олар гүлге қонып еді, айнала тіптен әдемі болып кетті табиғат сұлулығы деп осыны айт қандай тамаша уысым толғанша қызғалдақтарды теріп үйге қайттым. Көзімізді ашайық оқушылар. Қандай әсер алдыңдар.
Жаңа сабақты түсіндіру.
Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ болғалы тұр.Өйткені кімде кім жұмыс істегенде не істеу керектігіне байланысты өз жоспарын құрады. Немесе ойлау арқылы өткенді есіне түсіреді, міне сол сияқты кешегі мен бүгінгі болатын істі мида бейнелеу арқылы ойлаған мақсатына жетеді. Бүгінгі сабақтың негізгі мақсатына жету үшін түрлі тапсырмаларды орындау барысында оларды мида бейнелеп, яғни ойлау қабілеттерің арқылы орындайсыңдар. Міне бүгінгі сабағымыз «Ой жүйесіндегі бейне »
Алдымен тақтаға назар салайық мынау не ? Көкек ол қай мезгілде келеді көктемде яғни көктемнің хабаршысы Көкек келіп айқайлағанда күн жылынатынын жаз айының жақын екенін білеміз. Көкек бүгін бізге қонаққа келді ол құр келген жоқ сіздерге мына конвертті әкелді. Онда хат бар екен. Амансыңдар ма, балалар сендер мені жыл сайын сағына күтетіндеріңді білемін міне менде келіп ауа райын өзгерттім сендер қыс айында тоңып қалған боларсыңдар өйткені сабаққа таңмен ерте барасыңдар биылғы қыс ызғарлы болды деп естіп жатырмын. Оқу жылыда аяқталуға жақындады мен сендердің білімдеріңді байқайын деп келдім. Менің кетуімде жақын. Сендерге бірнеше жұмбақ тапсырмалар әкелдім соны орындасаңдар мен риза болып келесі жылы ерте келемін.
Тапсырмаларды жақсы орындасаңдар жұмбақ сөздің атын табасыңдар сендер тапсырманы тез орындасаңдар мен сендерге білдіртпей тез ұшып кетемін.
Ендеше сабаққа дайынбыз ба?
-Дайынбыз.
-Жарайсыңдар.
Жұмбақтап берілген көкектің тапсырмасын орындап шешіп көрейік.
1. Мәндері әр түрлі кез-келген 3-сөз құрамына міндетті түрде болатын сөйлем құра. /Мыс: қыз, отырғыш,құс/ Қыз отырғышқа отырды.
Мысалы: 1. Оқушы,қалам,гүл. 2. Гүл,дәптер,терезе. 3.Доп, үстел,отырғыш. 4. Мектеп, айна, парта. 5. Қоян, ұшақ,қыз. 6.Ойыншық,бала, бидай. № /К/
2. «Анаграмма» шеш . /Ауыстырылған әріптердің шешуін тап/
а/ үйде: ЕРЕТЕЗ б/жануардың атауы: ҚСАҚЫР в/оқу құралы:ПАІКТ
ЫАШРТ ЛҮТІК ЛАҚАМ
СЕЕК ОНЯҚ ДТПЕРӘ №/Ө/
3.Алғашқы екі сөз өзара байланысты. Ұсынылып отырған 3 сөздің біреуі бастапқы сөзге байланысты.
а/ қант-шай б/ бие-құлын
тұз- ...... /қасық,астық,сорпа/ сиыр-...... /ет,сүт,бұзау/
ә/ апта- сәрсенбі қайық-өзен
ай- ...... /күн,жыл,қаңтар / ұшақ- ..../бұлт,жер,әуе/ № /К/

4. Карточка арқылы жұмыстанамыз. /Ойлану арқылы сөйлеу/
1. Қ-л-м, н-н,ш-на, с-ғ-з,қ-л-н. 2.Д-пт-р,б-д-й,сы-т,а-п-н, м-з. 3.Ж-ң-ыр,аз-н,к-н,қ-нт, к-з. № /Т/ 5. Әріптер қатары /Әріптер қатарын қатесіз көшіру/
а/ АММАДАМАРЕБЕРГЕАССАМАСА /23 әріп А әріпі 8 рет қайталанады/
ә/ ГЕСКЛАЛЛАЕССАНЕССАСДЕТАЛЛАТА /28 әріп С әріпі 6 рет қай./ №/ Е/
6. Атауға болмайтын сандар .
Нұсқау: Балалар осы сұрақтарға тез – тез жауап беріп отыру керек және бұл ойынды ойнағанда мына 2 шартты ұмытпау керек.
1. 2 және 4 санын айтуға болмайды. Бір рет айтылған санды қайталап айтуға болмайды.
Сұрақтар: 1. Бір қолда неше саусақ бар? /5/
2.Итте неше аяқ бар? /мысықта қанша итте сонша аяқ/
3. Екіні үшке көбейткенде қанша болады? /6/
4. Тауықта неше аяқ бар? /жұп/
5. Сен неше жастасың? /аз немесе өз атын айту/
6. Аспанда қанша жұлдыз бар? /өте көп/
7. Екіге екіні көбейткенде неше болады? /3-ке бірді қосқандағы сан шығады/
8. Бегемотта неше көз бар? /Менде қанша көз бегомоттада сонша көз.
9. Үшке 2 қосқанда қанша болады? / 3+3 қосып, бірді алғанда шығатын сан./ № /М/
- Міне балалар жасырын көкектің де тапсырмасын орындадық жарайсыңдар.
Дәптерлеріңе 5-ші әріптер қатары тапсырмасын көшіріп жазыңдар.
/ Осы уақытта көкекті көрсетпей алып тастау./
Категория: Психология | Добавил: Kairat
Просмотров: 338 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 9:34 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru