Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Педагогика

Қазақстанның топырақ жамылғысы
2014-08-20, 2:51 PM
Шығыс Қазақстан облысы, Зайсан қаласы,
«М.Әуезов атындағы ЖОББМ» КММ,
Жоғары санатты география пәнінің мұғалімі Асқарва Азат Ахметжанқызы

Тақырып. Қазақстанның топырақ жамылғысы

Мақсаты: Төменгі сыныптарда алған біліміне сүйене отырып, Қазақстанның топырақ жамылғысы жайлы білім беру.білімді меңгеру дағдысын арттыру.
Топырақ байлықтың атасы – сөзінің мағынасын оқушы санасына сіңіру, қоршаған ортаға аяушылық сезімін тудыру, уақытты үнемдеп, ширақ қимылдауға баулу
Оқыту құралы, көрнекілік:
Қазақстанның физикалық картасы, атлас, компьютер, карточкалар, бағалау парағы
Оқыту іс-әрекеттері мен әдістері.
Сұрақ-жауап,картамен жұмыс,дәптермен жұмыс, алдын –ала тапсырма, тест арқылы білім тексеру,географиялық диктант, тірек схемалары.
Пәнаралық байланыс: өсімдіктану, әдебиет.
Сабақтың жүрісі:
І Ұйымдастыру
- Оқушы түгендеу, жауап парағын тарату, жұмыс жоспарымен таныстыру
ІІ .Өткен бөлім бойынша оқушы білімін анықтау
1.Сұрақ –жауап:
- Қандай үлкен тарауды оқып, аяқтадық
-Кәне, жинақталып, әр түрлі тапсырмаларды орындайық , атлас карталарың ашық тұрсын, кезекпен келіп картадан обьектілірді көрсетейік, бір бала шығады, қалғандары тексеріп отырады.
-С.М.М. алабы өзендері

-Қазақстанның ірі өзендері

- Пайда болуына қарай көлдер қандай топтарға бөлінеді?

Мысал келтір:
Неліктен Балқаш көлі тұздылығы әркелкі?

Жер асты суына қай аймақ бай ?

Сауыр тауының қар сызығы неше м?

- Жақсы. Енді келесі тапсырмаға ден қояйық.
2.Бірнеше бала компьютерде тест шешеді, қалғандары өздеріңе берілген кітапшаға эссе жазамыз.

3. –Жақсы жұмыс істедіңдер,енді экранға назар аудара отырып, атлас картаны жабамыз, дәптер ашыңдар» Географиялық диктант»
- дұрыс жауабын тексер, +,- қой, бағасын көр, параққа жаз.

4. Енді өзқалауыңмен өткен тақырыптарға байланысты «Кроссворд» компьютерде шешеміз. 10 бала.Бұл кезде қалған бала эссе жазады.

- Сонымен тарауды қандай деңгейде меңгергеніміз анықталды, барлығың өте жақсы жұмыс істедіңдер, еліміздің тамаша табиғатын тамашалап, бір сәт тынығайық (Слайдтар )

ІІІ –Жаңа сабақ

1.Тақырып ( Слайдта)
- Балалар төменгі сыныптан алған білімдеріңді жүйелеп, Қазақстан топырағын сипаттауға кірісейік
-Топырақ байлық

- Топырақ ты зерттейтін ғылым----топырақтану ғылымы
-
Топырақтың түзілуіне не қатысады? Докучаев сөзі

Топырақ зоналары ( Схема

Топырақ картасы ( Зайсан топырағы сұрау )

Сөздік

Схема топырақ эрозиясы + слайдтар

Схема- эрозиясынан сақтану жолдары

Қызықты деректер

Күте білсең –жер жомарт( Слайдтар(

Бекіту . таблица. Оқулықпен жұмыс. Бағаларын тыңдау,

Уақыт қалса Оқушы хабарламасы.

- Алдын ала берілген тапсырма
Категория: Педагогика | Добавил: Азат5147
Просмотров: 740 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 7:33 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru