Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Педагогика

Ашық сабақ: "Дыбыс, сөз, сөйлем ұғымы"
2014-11-05, 6:32 PM
Тақырыбы: «Дыбыс, буын, сөз ұғымы».

Мақсаты:
1. Балалардың дыбыс, буын, сөз туралы ойларын қалыптастыру;
2. Оларды ажырата алу,жұмыста дәлелдеп көрсету;
3. Топпен жұмыс істеуге, әдептілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Көрнекілік: сайд, әр түрлі суреттер.

Әдіс-тәсіл: әңгіме, ойын, көрнекілік.

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру: Шаттық шеңбері
Армысың, қайырымды Күн,
Армысың, қайырымды Аспан ата
Армысың, мейірімді Жер ана,
Армысың, менің достарым.

Топтың ұраны:
«Жалқаулықты тастайық
Сабақты біз бастайық
Білім жолын қуайық
Қйындықтан қашпайық».

Ой қозғау (сұрақ-жауап).
1. Балалар, аңдар қайда мекендейді?
2. Құстар қайда мекендейді?
3. Адамдар қайда өмір сүреді
4. Үй жануарлары қайда мекендейді?
Ал, дыбыстар қайда мекендейді?
Осы дыбыстар туралы бір бала ертегі айтып береді.
1-ші топ: дауыстылар.
2-ші топ: дауыссыздар (топтарын қорғайды).
Бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ,бізде қонақтар отыр және бүгінгі сабақ «Қызыл телпек ертегісі» желісімен өтеді.
Ертегі жайлы айта кетемін.Енді біз Қызыл телпекті құтқару үшін қасқырдың тапсырмаларын орындауымыз керек.

1-ші тапсырма:
Әріп деген не?
Дыбыс деген не?
Тақтаға 3-4 әріптер ілінеді, бұлар не деп балалардан сұраймын.
Екі отпқа буындар таратамын, берілген балалардан оқытып,не екенін сұрау.

2-ші тапсырма:
«Буынға-буын қос»-ойыны.
Тақтадағы ілініп тұрған балаларға ат қоып ,соларға көмектесу керек.
а) дөңгелек шардағы буындарды оқып ,бірге қосып оқу;
б) жүрекше шардағы буындарды оқып біріктіріп оқыту, сонда не шығатынын сұрау ( сөз шығады).
Схема арқылы буынды-буынға қосып оқу.
Сергіту сәті: (қимылмен көрсету)

3-ші тапсырма:
Дидактикалық ойын: «Затты сипатта» ойыны.
Сандық ішіне заттар салынады, сол заттарды сипаттайды да, талдау жасайды.

4-ші тапсырма:
Тақтамен жұмыс. Мен сөздер айтамын балалар тақтаға жазады.
1-Топ. Айна, парта.
2-Топ. Шана, ата, осы сөздерге дыбыстық талдау жасау
(неше әріп бар, неше дыбыс естіліп тұр, дауысты, дауыссыз дыбысты ата, буынға бөл).

Шығармашылық жұмыс. (Ребустар шешу)

5-тапсырма:
Сан арқылы сөз жазу.

Мектеп, Отан, Әріп, ана сөздерін екі топ орындайды.

Қорытынды бөлім:
Саңырауқұлақтар жинау.(сыртына әріп, буын, сөздер жазу) қайсысы не екенін ажыратып сабақты қорытындылау.
Түгел тапсырмаларды орындадық
Қызыл телпекті әжесіне шығарып салуға көмектестік.
Бағалау:
Отырған қонақтар балалар білімін дөңгелешелерді санау арқылы қай топтың жеңгенін айтып, сол топты мадақтайды.
Категория: Педагогика | Добавил: Карлыгаш0474
Просмотров: 507 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 3.0/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 3:24 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru