Главная » Файлы » В помощь учителю » Английский язык |
[ Скачать с сервера (15.3 Kb) ] | 2015-10-14, 7:35 PM |
Ортаңғы тобына ұйымдастырылған оқу-іс әрекетінің техникалық картасы Күні: Ағылшын тілі мұғалімі: Бахманова Г.С. Тобы: «Құлыншақ» Oқу облысы: Қатынас Бөлім: Ағылшын тілі Тақырыбы: «Амандасу, Танысу - Greeting, Introduction» Мақсаты: Балаларды ағылшын тілінде амандасуға, қоштасуға үйрету. Балалардың сөздік қорын кеңейту.ағылшын тілдеріне тән дыбыстарды айтуға жаттықтыру. Балалардың танып білуге, тілге деген қызығушылығын арттыру. Құралдары: карта: Алдар-Косе, Микки-Маус, Винни-Пух, кенгуру суреттері, карта, доп Сөздік жұмысы: Hello! Hi! Good morning! Good afternoon! Good evening! Good-bye! What’s your name? My name is…hands up! Jump! Билингвальді компонент: Hello, һі - сәлем, good morning-қайырлы таң, good afternoon-қайырлы күн, good evening-қайырлы кеш, good-bye-сау бол, What’s your name?-сенің атың кім, my name is…-менің атым.., hands up-қолыңды көтер, jump-секір. Іс-әрекет кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Балалардың әрекеттері Мотивациялық - қозғаушылық Амандасу. (Greeting) -Саламатсыздар ма балалар! Hello, children! Менің аты-жөнім...Бүгіннен бастап мен сіздердің ағылшын тілінен мұғалім боламын. Аттарың кім болады? Кел, танысайық! -Бұл қандай тіл?Айтыңдаршы, қандай тілде сөйлесіп жатырмыз?Ағылшын тілінде ме? Балалар мұғаліммен амандасады, танысады. Ұйымдастыру - ізденушілік Мұғалім балаларға Алдар-Көсе және т.б. суреттерін көрсетеді. -Қарандаршы, ал мыналар қандай тілде сөйлейді? Мұғалім картаны көрсетеді. Микки-Маус суретін көрсетіп, сұрайды: -Мынау кім? -Good!(Бұл «жақсы», «жарайсыңдар» дегенді білдіреді). Мұғалім Микки-Маус және басқа кейіпкерлердің суретін көрсете отырып, қайда тұратынын айтады.. Мұғалім балаларға жер бетінде әртүрлі елдердің және онда тұратын көптілді халықтардың бар екендігін әңгімелейді. Біз Қазақстанда тұрамыз және қазақ, орыс, ағылшын тілінде сөйлесеміз. Ресейде адамдар орыс тілінде, Ұлыбританияда – ағылшын тілінде. «Саяхат» ойыны: -Біз Қазақстанға келдік. Біз қай тілде сөйлемеміз? Біз Ресейге келдік. Қай тілде сөйлесеміз? Одан әрі кеттік. Енді Ұлыританияға ұшып келдік. Қай тілде сөйлесеміз? Сергіту сәті. Hands up! Hands down! (қолыңды көтер, қолыңды түсір) Jump! Jump! (секіру) Turn around! (айналу) One, two, three, hop! (осы сөздермен бір аяқта секіру керек) One, two, three, stop! «What is your name?» ойыны. Ойын шарты: «My name is..» ойыны. Балалар мұғалімді мұқият тыңдайды. Суреттерді қарап, қойылған сұрақтарға жауап береді. Балалар қызығушылықпен картаны қарайды. Балалар: Қазақ тілінде. Орыс тілінде. Ағылшын тілінде. Балалар таныс емес сөздер тізбегін айтуға үйренеді. Ойын ойнайды. Балалар сергіту сәтін мұғаліммен бірге ағылшын тілінде қайталап, қимылдарын орындайды. Балалар ойынға белсене қатысады. Балалар шеңберде тұрып, бір-біріне доп лақтырады және ағылшын тілінде аттарын ойын арқылы айтуға үйренеді. Рефлексивті - түзетушілік Қорытынды бөлімі. - Балалар, бүгін қандай тақырып өттік? - Бүгін сабаққа кім жақсы қатысты деп ойлайсыңдар? - Сендерге сабақ ұнады ма? -That’s all for today. Good for you. Now it’s time to say good-bye. Take care Балалар сұрақтарға жауап береді. Не үйренгендерін, қандай ойындар, не ұнағанын айтады. Қоштасады: -Good bye! Күтілетін нәтиже: Білу: ағылшын тілінде cәлемдесу, қоштасу сөздерін; Болуы тиіс: қандай елдерде ағылшын тілінде сөйлейтіндігін; Істей алу: ағылшын тілінде үшке дейін санайды; сәлемдесу, қоштасу, «What is your name?» деген сұраққа жауап бере алу. | |
Просмотров: 2595 | Загрузок: 32 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|