Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Искусство

Оқытудағы дәстүрден тыс сабақтар – оқушылардың шығармашылығын арттыру үдерісінің кепілі
[ Скачать с сервера (269.1Kb) ] 2015-02-03, 6:34 AM
Сыбанов Сабит Мұрынович,
Сарқан гуманитарлық колледжінің
Арнайы пән оқытушысы

Сарқан гуманитарлық колледжі оқытушылары арасында колледжішілік «Оқытудағы дәстүрден тыс сабақтар – оқушылардың шығармашылығын арттыру үдерісінің кепілі» тақырыбында өткізілетін педагогикалық оқу

Педагогикалық оқудың мақсаты: дәстүрден тыс сабақтарды өткізудің тиімділігін анықтау, сараптау, оқушының шығармашылық деңгейін көтерудің ұтымды білім беру жүйесі ретінде қарастыру.
Міндеттері:
Дәстүрден тыс сабақ түрлерін айқындай отырып, оны оқытушылардың білім беру жүйесінде қолдану бағыттарын ұсыну.
Әр оқытушының ұсынған әдістемелерін бағалай отырып, үздік шығармашыл ұстаздар қатарын анықтау.
Педагогикалық оқу құжаттарын облыстық деңгейге ұсына отырып, іс-тәжірибелерін жан-жақты тарату.
Педагогикалық оқуды өткізу тәртібі:
Әр ПЦК-дан қатысушыларға шек қойылмайды, бірақ міндетті түрде қатысулары тиіс.
Педагогикалық оқуды өткізуге жауапты «Сәндік-қолданбалы өнер» ПЦК төрағасы С.М. Сыбанов және оқытушылары: өткізетін орнын анықтау, қатысушылар орнын даярлап, безендіру жұмыстарын жүргізеді, көрермен ретінде барлығының қатысуын бақылап, қадағалайды.
Алдын ала 1 ай бұрын педагогикалық оқу ережесі ілініп, төмендегі кесте бойынша қатысушылар тізімі 15 сәуірге дейін жасалып, баяндамалары қабылданады.

№ Қатысатын оқытушылар тізімі ПЦК, қай пән оқытушысы Санаты Баяндама тақырыбы
1 Иманалин М.А Арнайы пән ІІ Білімгерлердің кәсіптік білімін жетілдіру мақсатында арнайы пәндерден сабақты меңгертуде нәтижеге бағытталған білім беру жолдары
2 Атчебарова З.Т. Учитель русского языкаи литературы ІІ Использование элементов развития критического мышления на уроках русского языка и литературы
3 Асанова М.В. Арнайы пән Жоғары Применение нетрадиционных форм урока – как гарант развтия творческих способностей учащихся

15-ақпанға дейін қатысушы оқытушылардың педагогикалық оқу жұмыстары қағаз және электронды жүйеде әдістемелік кабинетке өткізулері тиіс.
Қатысушылар жұмысын бағалау әділ-қазы алқасысының құрамы анықталып, қосымша хабарландыру ілінеді.
Педагогикалық оқу жұмысын жазу тәртібі:
ЕСКЕРТУ: оқытушы жалпы тақырыпқа сүйене отырып, өзіндік әдістемесі немесе ұсыныстар беру барысында өзіндік тақырыбын құрастырады.
Ұсынатын материалы 3-4 беттен аспауы тиіс, шрифт өлшемі – 14, Times New Roman шрифтісімен жазылады. Сол жағынан 2 см. қалдырылып, тақырыптан кейін бір жол қалдыру, аты-жөні, қай пән оқытушысы, санаты, ПЦК атауы тақырыптан кейін ортасына жазылуы керек. Мәліметтен кейін бір жол қалдырылып, баяндама мазмұны жазылады.
Ғұлама тұлғалар, атақты педагогтар еңбектерімен немесе өзіндік іс-тәжірибесінің теориялық бағытымен байланыстыра жұмысының кіріспе бөлімін ашу арқылы негізгі бөлімге бағыттау.
Негізгі бөлімінде өзі істеп жүрген мекемедегі оқушылар аудиториясында қолданып жүрген әдістемелерімен немесе қолданысқа енді енгізгісі келіп жүрген ұсыныстарымен байланыстыра тақырыпты ашу. Бұл жерде ұсынымдарын, әдіс-тәсілдерін жеткілікті түрде көрсету үшін слайд-шоу, презентация, сызбалар, бүктемелер, т.б. жаңа бағыттағы заман талабына сай көрнекіліктер арқылы көпшілік назарына ұсыну ұтымдылығын қарастыру.
Жұмысының қорытындысы ретінде өткізген іс-шаралары, қатысқан байқау, конференция, әдістемелік кеңес, ПЦК отырысы, ашық сабақтары немесе болашақта жоспарланып жүргін жұмыс бағыттары арқылы тақырыптың негізгі бөлімінің дәлелі, нәтижесі ретінде жетістіктері, болжамдары негізінде қорытындылау немесе өзіндік ұсыныстарын ұсыну.

Педагогикалық оқуға қатысушы оқытушылардыңбаяндамалары және оны қорғау барысын бағалау параметрлері
№ Оқыту-шының аты-жөні Баяндаматақырыбы Баянда-маның
Ережеталапта-рынасәйкесорында-луы Тақы-рыпбойын-шазертте-мелердіқолда-нуы Баянда-мадаөзектімәселе-нітуында-таалуы, ашуы Өзіндікіс-тәжіри-бесі мен байла-ныстыра білуі Баянда-мамазмұныбойын-ша ТСО (слайд, слайд-шоу т.б.) қолдана қорғауы Пед. оқу мақсатыбойын-шаалдыналуіс-шара ұсыныс-тарын ұсынуы Жал-пы балы
1 Имана-лин М.А Білімгер-лердің кәсіптік білімін жетілдіру мақсатын-да арнайы пәндерден сабақты меңгертуде нәтижеге бағыттал-ған білім беру жолдары
2 Атчеба-рова З.Т. Использо-вание элементов развития критичес-кого мышления на уроках русского языка и литературы
3 Асанова М.В. Примене-ние нетради-ционных форм урока – как гарант развтия творческих способнос-тей учащихся

Әділ-қазы алқасы:
1. Ракитянская О.Н
2. Сыбанов С.М
3. Сартбаева Г.Б
4. Рысбаева Г.Б
5. Кылышбаева А.К

Педагогикалық оқу нәтижесін шығаруда арнайы комиссия мүшелері тағайындалып, орындары анықталып, марапаттау грамоталары, ынталандыру сыйлықтары ұсынылады.
Категория: Искусство | Добавил: Касик
Просмотров: 468 | Загрузок: 16 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 11:26 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru