Главная » Файлы » В помощь учителю » Искусство |
2016-02-02, 4:57 PM | |
№2 БММ мектебінің халық аспаптар бөлімінің домбыра пәнінің оқытушысы М.Е.Канафинаның ашық сабағының жоспары. Оқушы:Арыслан Зейін Сыныбы; 4 Күні; 28.11.2015 Жоспар. Тақырыбы: Би жанрында қазақ күйілерінің домбырада тарту тәсілдері. Мақсаты: Мәдениеттке, өнерге ынтаны арттыру. Міндеті: а) білімдік: күйдің шығу тарихын түсіндіру . ә) тәрбиелік: Қазақ халқының жылқы малын қадірлегендігін және оның пайдасын түсінуге тәрбиелеу. б) дамытушылық: оқушының орындаушылық шеберін арттыру Сабақтың әдісі: а) әңгімелеу: күйдің теріс бұрауда екенін айту ә)тыңдау: күйді ойнап беру немесе ун таспадан тыңдату. Көрнекілігі: Аттың шауп келе жатқан суреті. Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі: Домбыраның құлақ күйін квинтаға келтіру,оқушыға аспапты ыңғайлы ұстатып, дұрыс отырғызу. II. Өткен сабақты тексеру. III. Жаңа сабақты түсіндіру. IV. Бағалау ,үйге тапсырма беру . 5. Қорытынды. II. Ашық ішекте оқушыға түрлі қағыстар ойнатып қолын жүгірту. Үйге берілген «Ре »мажор гаммасын тремоломен ойнату, М.Гарлицкийдің этюдін «триольмен» ойнату. III. Бүгінгі өтетін күйіміз «Қара жорға»-бұл жылқыға арнап шығарылған күй.Қазақ қашаннан- ақ атын баптап,жалын сипап күтетін болған.Ел арасында әрдайым думан той,ат жарыс ,қыз қуу, жорға жарыс өткізілетін болған. Осы күйде сондай жорға жарыстан озып келіп,сый алған қара жорға атқа иесінің арнап шығарған күйі болуы тиіс.Күйдің әуені жүрекке жағымды, көңілге қонымды,би ырғағына келеді. (күйді тыңдату оқушыдан қандай әсер алғанын сұрау.) Күйдің өлшемі 12/8 ,осы өлшем күйдің аяғына дейін өзгермейді және қағысымен ырғақтық өрнектері де сол қалпында қалады,бұрау теріс,тональдығы «до» мажор.Екпіні жылдам. Күйді оқушымен бірге талдау. Бір дегенде нотадан қарап оқуға Құрманғазының «Кісен ашқан» күйін беру. IV.Баға қою.Үйге тапсырма беру: Үйде күйді бірнеше қайтара ойнау,басындағы бес жолын жаттап келу. 5. Қорытынды: Күйді толық орындау. | |
Просмотров: 709 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|