Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Биология

Саңырауқұлақтар 7 сынып
[ Скачать с сервера (62.5Kb) ] 2015-03-07, 7:09 AM
Cолтүстік Қазақстан облысы,
Мағжан Жұмабаев ауданы,
Қарағанды орта мектебінің
Биология пәнінің мұғалімі
Жүнісова Айман Ермұхаметқызы
Саңырауқұлақтар
7 сынып
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Саңырауқұлақтар жөнінде оқушылардың өздігінен білім алып, білімділігінің дамуына әсер ету, өмірде алған білімдерін қолдана алу. Сабақтың мазмұнын ашу, өзіндік ой қорытуға бағыттау.
Дамытушылық: Оқушылардың ой-өрісін дамыту, өз ойын тез әрі жүйелі жеткізуге дағдыландыру, сын тұрғысынан ойлауға баулу, дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыру, пәнге қызығушылық сезім ояту. Жан-жақты таным процестерін дамыту.
Тәрбиелік мәні: Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін бойына сіңіру. Табиғат байлығын қорғау және табиғатты аялауға үйрету. Ұжымдық қарым-қатынас, ынтымақтастық, бірлікке тәрбиелеу.
Сабақ түрі: жаңа сабақ
Әдісі: сұрақ – жауап, баяндау, әңгімелеу, ойландыру, Венн диаграммасы, сөзжұмбақ, кластер.
Көрнекілігі: оқулық, интерактивті тақта, слайдтар
Барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі
II.Қызығушылықты ояту
III. Миға шабуыл
IV. Жаңа тақырыпты игеру
V. Сабақты бекіту
VI. Бағалау
VIІ. Үйге тапсырма беру

І.Ұйымдастыру кезеңі
І. Психологиялық ахуал: Сәлемдесу

Армысың, алтын күн
Армысың, көк аспан,
Армысың, жер – ана,
Армысыздар, ұстаздар.
Армысың, жан досым.
Міне, менің колым бос,
Жүрегіме жылу қос.

Топқа бөлу, топтарды атау
1) Топтастыруды суреттердің бөлектерін тарату арқылы жасау.
2) Топқа ат қоюды балалардың өздеріне ұсынамын.
3) Топ мүшелерін тағайындау.
4) Топ ережелерімен таныстыру
ІІ.Қызығушылықты ояту

“Бар ізгілік тек білімнен алынар
Білімменен аспанға жол салынар”

Ж.Баласұғын

ІІІ. «Миға шабуыл»
1. Бактериялар - ... ... ағзалар.
2. Бактериялар мақта өсімдегінде ... ауруын туғызады.
3. Адам, жануар, өсімдіктер ағзасында тіршілік етіп, ағзалық заттарды сорып қоректенетін бактериялар тобы .... .
4. Бытыранықтар дүниесіне ..., ... жатады.
5. Бактериялардың фотосинтез үрдісі жүретін көк-жасыл, қызыл түсті өкілдері ....
6. Шар тәрізді бактериялар .... .
7. Тағамдарды бүлдіретін ұсақ ағзалардың бар екенін тәжірибе жүзінде дәлелдеген ғалым ... .
8. Прокариотты ағзаларға ... жатады.
9. Өлген ағзалардың денесінде тіршілік ететін бактериялар тобы ... деп аталады.
10. Бактериялардың ең көп кездесетін жері ... .
11. Қолайсыз жағдайда бактериялар ... түзеді.
12. Цианобактериялардың екінші атауы ... .
13. Бактерияларды алғаш рет голландық ғалым ... ашқан.
14. Туберкулез ауруын тудыратын бактерияларды алғаш ашқан ғалым.
Тақырыпты ашу
Бүгінгі сабақта ағзалар әлемінің үшінші патшалығымен таныскалы отырмыз ол ... (оқушылар өздері тақырыпты тауып айтады)
ІV. Жаңа тақырыпты игеру

Топтық жұмыс:
1.Кітаппен жұмыс
2. Коллаж немесе кластер жасау, қорғау, бағалау.

V. Сабақты бекіту

1.Cызықтық диктант
1. Саңырауқұлақтар патшалығын жеке патшалыққа бөледі, ойткені: олар гетеротрофты қоректенеді.
2. Саңырауқұлақтардың ерекшелеріне жатпайды. Шектеулі өсу.
3. Өсімдіктердің саңырауқұлақтармен ұқсастығы. Ядросыз болуы.
4. Саңырауқұлақтардың көп түрлілігі 5000000
5. Саңырауқұлақтардың вакуолінде гликоген, май және май қышқылдары қорға жиналады.
6. Саңырауқұлақтардың жасуша қабықшасы нәруызды –хитинды.
7. Жіңішке тарамдалған жіпшелер системасы споралар деп аталады.
8. Микология (гр. микос - гүл).
9. Ашытқы саңырауқұлағында пайда болған зигота қоректік зат жетіспегенде аскка айналады.
10. Қымыз әзірлеу үшін ашытқы саңырауқұлағын пайдаланады.

Жауабы:1^, 2^, 3-, 4-, 5^, 6^, 7-, 8-, 9^, 10^.
2. Венн диаграммасын толтыру
Бактерия Ұқсастығы Саңырауқұлақ



3.Сөзжұмбақ
1

2
3

4
5
6
7
8
9

1. Жіңішке тарамдалған жіпшелер жүйесінің атауы.
2. Екі жыныс жасушасының қосылуы нәтижесінде ерекше жасуша.
3. Ашытқы саңырауқұлағының өсімді жолмен көбею жолы.
4. Саңырауқұлақтардың жаныссыз көбею жолы.
5. Төменгі сатыдағы саңырауқұлақтың түрі.
6. Ашытқы саңырауқұлағының екінші атауы.
7. Саңырауқұлақтарда қорға жиналатын зат.
8. Жіпшұмақтың грекше атауы.
9. Жасушаның көбею қызметін атқаратын органоиды.

Жауаптары:

1. Мицелий.
2. Зигота.
3. Бүршіктену.
4. Спора
5. Пеницилл.
6. Сахоромицеттер.
7. Гликоген.
8. Гиф.
9. Ядро

VI. Бағалау. Бірін-бірі бағалауда (сын тұрғысынан бағалау, ұпай қою әрі қою себебі жөнінде айту).
Табыс өлшемдері 100% - 13 ұпай – «5»
Үй жұмысы - 3 ұпай (1,2,3 90% - 11- 12 ұпай – «4»
Топтық жұмыста - 4 ұпай (1-22) 80-70% 9-10 ұпай – «3» Шығармашылық жұмыс -5 ұпай (1-2+1-3). 60% 8 ұпайдан төмен – «2»

Мұғалім: Мақалдың тақырыбын ашу, мазмұнын айтқызу. Слайд 14

Мектеп – кеме,
Білім – теңіз


VI. Үйге тапсырма беру. Эссе жазу, тақырыпты қайталау

Кері байланыс парағы.
оқушының аты-жөні_________________________________________
Сабақта не ұнады, немесе жақсы болды Не ұнамады, немесе жаман болды Сабақта нені өзгерткің келеді,сенің қалауың
Категория: Биология | Добавил: ayman60
Просмотров: 493 | Загрузок: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 8:20 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru