Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Информатика

Графикалық редактордың сурет салу құралдары
[ Скачать с сервера (350.4Kb) ] 2017-04-06, 5:44 PM
Аты – жөні Апсаликова Дидар Мейрамовна
Лауазымы мұғалім
Жұмысы өтілі 3
Санаты жоқ
Пәні информатика
Тақырыбы «Графикалық редактордың сурет салу құралдары»
Сынып 5 "Ә"

Сабақтың тақырыбы: Графикалық редактордың сурет салу құралдары
Сабақтыңмақсаты:
1. Графикалықредакторменжұмысістеугеүйрету. Түзусызықтарсалудағдыларынқалыптастыру.
2. Оқушылардыңсызықтардыңтүсін, қалыңдығынөзгертуді, эллипстер, шеңберлер
жәнеқисықсызықтарсалғанда,олардың түсін,қалыңдығынөзгертебілуқабілеттерін
дамыту.
3. Оқушыларғаэстетикалықтәрбие беру.
Сабақтыңтипі: Көрсетеотырыптүсіндіру.
Сабақтүрі: Аралассабақ. Практика.
Сабақтыңәдісі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, әңгімелесу, жазбашажұмыс, практикалық жұмыс.
Құрал – жабдықтар, көрнекті құралдар: интербелсенді тақта, компьютер, үлестірмелер.

Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал.
1) Оқушылар есімдеріне сын есім тіркеп өздерін таныстырады.
Мысалы: Дильназ – Дарынды.
2) Оқу құралдарын дайындау

І. 1. Үй тапсырмасын қайталау сұрақтары.
Келесі бағалау критерийлері интербелсенді тақтада қосылып, №1 кестеде көрсетіледі.

1. Графикалқы редактор дегеніміз –
А) Графикалық кескіндермен ойнауға мүмкіндік беретін
бағдарлама;
Б)* Графикалық кескіндермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін
бағдарлама;
В) Графикалық кескіндерді форматтауға арналған бағдарлама;
Г) Кескіндерді редакциялауға арналған бағдарлама;
2. Графикалық редактордың мүмкіндігін ата:
А) *Графикалық редактор сурет салға мүмкіндік береді;
Б) Графикалық редактор ойын ойнауға мүмкіндік береді;
В) Графикалық редактор есеп шығаруға мүмкіндік береді;
Г) Дұрыс жауабы жоқ;
3. Paint графикалқ редакторын іске қосу жолын көрсет?
А) Іске қосу - Paint
Б) Іске қосу – Бағдарламалар - Paint
В)* Іске қосу – Бағдарламалар – Стандартты - Paint
Г) Іске қосу – Стандартты - Paint
4. Paint графикалық редактортерезесі элементтерінің саны
А) 7
Б) *6
В) 5
Г) 8
5. Paint графикалқ редакторының элементтерінің бірі:
А) Дыбыстық алаңы
Б) *Түстер палитрасы
В) Ақпараттық жол
Г) Операциялық жүйе
6. Суретті сақтауға арналған команда
А) Түзету-сақтау
Б) *Файл-сақтау
В) Файл - объект
Г) Дұрыс жауабы жоқ
7. Экранды тазалау командасы
А) Сурет-тазалау
Б) Түзету-тазалау
В) Файл-сақтау
Г) *Файл-тазалау
8. Paint редакторының қосымша мүмкіндіктерінің бірі
А) Кесте құру
Б) *Суретке мәтін енгізу
В) Сурет салу
Г) Дұрыс жауабы жоқ

2. Өзаралық тексеру ұйымдастырылады.
Тест тапсырмасының дұрыс кілттері интербелсенді тақтада беріледі.
1. Б
2. А
3. В
4. Б
5. Б
6. Б
7. Г
8. Б
3. Мұғалім өз қолындағы бағалау парағын толтырады. Оқушының ұпайын жазады. (Кесте№2)

ІІ. Жаңа сабаққа шығу. Қызығушылығын ояту.
1. Түрлі – түсті қарындаштың, қарындаштың, бояудың және өшіргіштін суреттері көрсетілген бейнекөріністі көру.
2. Сұрақтарға жауап алу.
1) Бұл құралдар не үшін қажет?
2) Мына құралдар компьютерде болады ма?
3) Қандай редактор арқылы қолданылады?
4) Сен қолдана аласың ба?
5) Сабақтың тақырыбы қандай?

Тақырыпқа шығу: Paint графикалық редакторының сурат салу құралдары.
- Ал, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?
Дұрыс, бүгінгі сабағымыздың мақсаты жаңағы өздерің айтып кеткен және одан да басқа құралдармен танысып, сурет сала білу!

Тақырыпты меңгеру.
1. Bilimland.kz сайтынан «Графикалық редактор» тақырыбындағы бейнекөріністі
жүктеп, көрсету. (http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16326)

- Балалар, мұқият тыңдап, есте сақтап отырыңдар. Осы бейнекөріністе
көргендеріңе байланысты әрі қарай жұмыс жасайсыңдар.

2. Бейнекөріністен алған ақпаратты презентация арқылы қайталау және бекіту.
1) Атаулары мен қызметтері орындары ауысқан слайдтармен танысу.
2) Интерактивті тақтада құралдардың атауларын қызметтеріне сәйкестендіру. Тапсырма бағаланбайды.

ІІІ. Практикалық бөлім
Тапсырма 1. Бағаланбайды. Paint графикалық редакторында құралдарды пайдаланып компьютерде сурет салып жаттығу.


Тапсырма 2. Практикалық жұмыс.
1. Келесі бағалау критерийлері интербелсенді тақтада қосылып, №1 кестеде көрсетіледі.
2. Әр оқушы компьютерге орналасқаннан соң, алдына 3 деңгейдің де тапсырмалары бар карточкалар таратылады.
3 деңгей


2 деңгей



1 деңгей


3. Мұғалім өз қолындағы бағалау парағын толтырады. Оқушының ұпайын жазады. (Кесте№2)

IV. Сергіту сәті:
Интерактивті тақтада көзге арналған жаттығулар көрсетіледі. (https://www.youtube.com/watch?v=PP4wN38Fv6o)

V. Рефлексия.
1. Оқушыларға карточка таратылады. Әр оқушы берілген карточкалардағы сөйлемдерді толықтырып,қортындылайды.

Сөйлемді аяқтаңдар:
• Бүгінгі сабақта маған ……………...............................қызықты болды.
• Бүгінгі сабақта маған ……………............................... ұнады.
• Бүгінгі сабақта маған…………….................................қиын болды.
• Бүгін сабақта мен…………………................................үйрендім.
• Бүгін сабақтың мақсатына …………………................................(жеттім, жетпедім)

2. Мұғалім қиын болған оқушымен сабақтан тыс уақытта дағдыларын қалыптастыру үшін қосымша жұмыстар жасайды.

- Сонымен балалар, бүгін біз сабақта графикалық редактордың құралдарын пайдаланып сурет салуға үйрендік.
VI. Үйге тапсырма:
1) Берілген кестедегі әр құралдың міндеттерін жатқа білу. (Әр оқушыға кесте таратылады)
Белгілеу құралы, бұл суреттің тіктөртбұрышты үзіндісін таңдау қызметін атқарады.
Өшіргіш құралы, бұл суреттің белгілі бір бөліктерін өшіруге арналған құрал.
Құю (заливка) құралы, бұл кескіннің немесе тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды.
Түс таңдау, бұл кескіннің немесе фон түсін суреттің кез – келген нүктесінің түсіне өзгертеді.
Масштаб құралы, бұл суреттің жеке үзінділерін үлкейтуге мүмкіндік береді.
Қарандаш құралы, бұл кез – келген сызықты әртүрлі жуандықта сызуға арналған.
Кисть құралы, бұл ерікті сызықтарды салуға арналған. Оның қажетті түрін таңдап алуға болады.
Бүріккіш құралы, бұл эффектісіне жетуге мүмкіндік береді.
Жазу құралы, бұл сурет ішіне мәтін орналастырады.
Сызық құралы, бұл түзу сызық салуға арналған.
Қисықсызық құралы, бұл тегістелген сызықтар салуға мүмкіндік береді.
Тіктөртбұрыш құралы, бұл тіктөртбұрыш салуға арналған.
Көпбұрыш құралы, ерікті пішінді тұйық көпбұрыштар салады.
Эллипс құралы, бұл шеңбер немесе эллипс салуға болады.
Бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш немесе квадрат салуға арналған.

2) Графикалық редактордың барлық құралдарын пайдаланып «Қыс» тақырыбына композиция салу.

VII. Сабақты қорытындылап, оқушылар келесі критерийлер бойынша бағаланады. Критерийлер интербелсенді тақтада косылып, көрсетіледі.
1-4 балл - «2»
5-6 балл – «3»
7-8 балл – «4»
9-10 балл – «5»

Қосымша
Кесте №1
1.Үй тапсырмасы
1. Тест жұмысында қатесіз
2. Тест жұмысында 1-2 қате жіберді
3. Тест жұмысында 3-4 қате жіберді
4. Тест жұмысында 5-6 қате жіберді 5 балл
4 балл
3 балл
2 балл
2. Жаңа сабақ
1 деңгей
2 деңгей
3 деңгей 5 балл
4 балл
3 балл

Кесте №2
№ Оқушының аты – жөні
Тест
Жаңа сабақ Жалпы ұпайы Бағасы
1
2
3
4
...
14

Сабақ бітті, сау болыңдар!

Сабақтыңтақырыбы: Графикалық редакторының сурет салу құралдары

Сабақтыңмақсаты:
1. Графикалық редактормен жұмыс істеуге үйрету. Түзу сызықтар салу дағдыларын қалыптастыру.
2. Оқушылардың сызықтардың түсін, қалыңдығын өзгертуді, эллипстер, шеңберлер және қисықсызықтар салғанда,олардың түсін,қалыңдығынөзгертебілуқабілеттеріндамыту.
3. Оқушыларғаэстетикалықтәрбие беру.
Сабақтыңтипі: Көрсетеотырыптүсіндіру.
Сабақтүрі: Аралассабақ. Практика.
Сабақтыңәдісі: Түсіндіру, баяндау, сұрақ - жауап, әңгімелесу, жазбашажұмыс, практикалық жұмыс.
Құрал – жабдықтар, көрнекті құралдар: интербелсенді тақта, компьютер, үлестірмелер.

Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуал.
1) Оқушылар есімдеріне сын есім тіркеп өздерін таныстырады.
Мысалы: Дильназ – Дарынды.
2) Оқу құралдарын дайындау

Үй тапсырмасын қайталау сұрақтары.
Келесі бағалау критерийлері интербелсенді тақтада көрсетіледі:
«5» – 1 қате
«4» – 2 қате
«3» – 3 қате
«2» – 4 қате

1. Графикалқы редактор дегеніміз –
А) Графикалық кескіндермен ойнауға мүмкіндік беретін
бағдарлама;
Б)* Графикалық кескіндермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін
бағдарлама;
В) Графикалық кескіндерді форматтауға арналған бағдарлама;
Г) Кескіндерді редакциялауға арналған бағдарлама;
2. Графикалық редактордың мүмкіндігін ата:
А) *Графикалық редактор сурет салға мүмкіндік береді;
Б) Графикалық редактор ойын ойнауға мүмкіндік береді;
В) Графикалық редактор есеп шығаруға мүмкіндік береді;
Г) Дұрыс жауабы жоқ;
3. Paint графикалқ редакторын іске қосу жолын көрсет?
А) Іске қосу - Paint
Б) Іске қосу – Бағдарламалар - Paint
В)* Іске қосу – Бағдарламалар – Стандартты - Paint
Г) Іске қосу – Стандартты - Paint
4. Paint графикалық редактортерезесі элементтерінің саны
А) 7
Б) *6
В) 5
Г) 8
5. Paint графикалқ редакторының элементтерінің бірі:
А) Дыбыстық алаңы
Б) *Түстер палитрасы
В) Ақпараттық жол
Г) Операциялық жүйе
6. Суретті сақтауға арналған команда
А) Түзету-сақтау
Б) *Файл-сақтау
В) Файл - объект
Г) Дұрыс жауабы жоқ
7. Экранды тазалау командасы
А) Сурет-тазалау
Б) Түзету-тазалау
В) Файл-сақтау
Г) *Файл-тазалау
8. Paint редакторының қосымша мүмкіндіктерінің бірі
А) Кесте құру
Б) *Суретке мәтін енгізу
В) Сурет салу
Г) Дұрыс жауабы жоқ

Оқушылар бір – бірлерінің жұмыстарын тексереді, бағалайды.
Тест тапсырмасының дұрыс жауаптарын слайдта көрсету:
1. Б
2. А
3. В
4. Б
5. Б
6. Б
7. Г
8. Б

Жаңа сабаққа шығу. Қызығушылығын ояту.

3. Түрлі – түсті қарындаштың, қарындаштың, бояудың және өшіргіштін суреттері көрсетілген бейнекөріністі көру.
4. Сұрақтарға жауап беру.
6) Бұл құралдар не үшін қажет?
7) Мына құралдар компьютерде болады ма?
8) Қандай редактор арқылы қолданылады?
9) Сен қолдана аласың ба?
10) Сабақтың тақырыбы қандай?

Тақырыпқа шығу: Paint графикалық редакторының сурат салу құралдары.

- Ал, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай?
Дұрыс, бүгінгі сабағымыздың мақсаты жаңағы өздерің айтып кеткен және одан да басқа құралдармен танысып, сурет сала білу!

Тақырыпты меңгеру.
3. Bilimland.kz сайтынан «Графикалық редактор» тақырыбындағы бейнекөріністі
жүктеу.( http://bilimland.kz/kk/home#lesson=16326)

- Балалар, мұқият тыңдап, есте сақтап отырыңдар. Осы бейнекөріністе
көргендеріне байланысты әрі қарай жұмыс жасайсыңдар.

4. Бейнекөріністен алған ақпаратты презентация арқылы қайталау және бекіту.
Тапсырма: Интерактивті тақтада құралдардың атауларын қызметтеріне сәйкестендіру. Атаулары мен қызметтері орындары ауысқан слайдтар.


V. Практикалық бөлім
Тапсырма 1. Бағаланбайды. Paint графикалық редакторында құралдарды пайдаланып компьютерде сурет салып жаттығу.


Тапсырма 2. Практикалық жұмыс. Деңгей бойынша.
3 деңгей



2 деңгей


1 деңгей


VI.Сергіту сәті:
Интерактивті тақтада көзге арналған жаттығуларды көрсету. (https://www.youtube.com/watch?v=PP4wN38Fv6o)

VІI.Рефлексия. Әр топқа карточка тарату. Әр топтағы оқушылар дара сосын топпен қортындылап сөйлемдерді толықтырады. Қиын болған баламен талдау.
Сөйлемді аяқтаңдар:
• Бүгін сабақта мен…………………үйрендім.
• Бүгінгі сабақта маған……………қиын болды.
• Бүгінгі сабақ маған ………………көрсетті.
• Бүгінгі сабақ маған ………………қызықты болды.

- Сонымен балалар, бүгін біз сабақтың мақсатына жеттік пе? Графикалық
редактордың құралдарын пайдаланып сурет салуға үйрендік пе?

VIII.Үйге тапсырма:
1) Берілген кестедегі әр құралдың міндеттерін жатқа білу.
Белгілеу құралы, бұл суреттің тіктөртбұрышты үзіндісін таңдау қызметін атқарады.
Өшіргіш құралы, бұл суреттің белгілі бір бөліктерін өшіруге арналған құрал.
Құю (заливка) құралы, бұл кескіннің немесе тұйық контурдың ішін кескін немесе фон түсімен бояйды.
Түс таңдау, бұл кескіннің немесе фон түсін суреттің кез – келген нүктесінің түсіне өзгертеді.
Масштаб құралы, бұл суреттің жеке үзінділерін үлкейтуге мүмкіндік береді.
Қарандаш құралы, бұл кез – келген сызықты әртүрлі жуандықта сызуға арналған.
Кисть құралы, бұл ерікті сызықтарды салуға арналған. Оның қажетті түрін таңдап алуға болады.
Бүріккіш құралы, бұл эффектісіне жетуге мүмкіндік береді.
Жазу құралы, бұл сурет ішіне мәтін орналастырады.
Сызық құралы, бұл түзу сызық салуға арналған.
Қисықсызық құралы, бұл тегістелген сызықтар салуға мүмкіндік береді.
Тіктөртбұрыш құралы, бұл тіктөртбұрыш салуға арналған.
Көпбұрыш құралы, ерікті пішінді тұйық көпбұрыштар салады.
Эллипс құралы, бұл шеңбер немесе эллипс салуға болады.
Бұрыштары дөңгеленген тіктөртбұрыш немесе квадрат салуға арналған.

2) Графикалық редактордың құралдарын пайдаланып «Қыс» тақырыбына композиция салып келу.

Сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалау.

1.Үй тапсырмасы
5. Тест жұмысында 1 қате жіберді
6. Тест жұмысында 2 қате жіберді
7. Тест жұмысында 3 қате жіберді
8. Тест жұмысында 4 қате жіберді 5 балл
4 балл
3 балл
2 балл Қорытынды
1-4 балл - «2»
5-6 балл – «3»
7-8 балл – «4»
9-10 балл – «5»

2. Жаңа сабақ
2 деңгей
2 деңгей
3 деңгей 5 балл
4 балл
3 балл
№ Оқушының аты – жөні
Жалпы балы

Бағасы


Сабақ бітті, сау болыңыздар!
Категория: Информатика | Добавил: Дидара
Просмотров: 118 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2017-08-20, 3:26 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [178]
Педагогика [302]
Математика [825]
Физика [264]
История [360]
Классному руководителю [539]
Русский язык и литература [724]
Физическая культура [224]
Английский язык [433]
Искусство [195]
Родительский совет [17]
Биология [337]
Информатика [382]
Начальная школа [1951]
Мой Казахстан [250]
Технология [138]
Самопознание [180]
Технология труда [61]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [46]
Профессиональное образование [168]
Дошколенок [508]
География [138]
Школьная библиотека [54]
Казахский язык и литература [585]
Химия [41]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru