Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Информатика

Іскерлік ойын / бизнес ойын сабағы./
2014-07-06, 10:43 AM
Лаззат Мадетхан
Ақтөбе облысы Қобда ауданы
«Қобда гимназиясы» мемлекеттік мекемесінің
информатика пәнінің мұғалімі
Сабақтың түрі: сыныптан тыс жұмыс

Пәні: информатика
Сыныбы: 9 сынып
Сабақтың тақырыбы : Іскерлік ойын / бизнес ойын сабағы./

Сайыс мақсаты:
Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру, шығармашылыққа баулу, ой - өрісін жетілдіру, пәнге қызығушылығын арттыру;
Топпен бірлесіп шешім қабылдап, іскерлік дағдыларын қалыптастыруға жағдай тудыру.
Сайыс көрнекілігі: слайд, кеспеқағаздар , компьютер, сандықша, флешка
Сабақтың түрі: бизнес ойын сабағы.
Сайыс барысы:
1. «Бастапқы капитал»
2. «Логотип»
3. «Ақпараттық домино»
4. «Сұрақтар сандықшасы»
5. «Іскерлік лотереясы»
6. «Президент» сайысы
7. Қаржыландыру
Құрметті оқушылар! «Іскерлік ойын»атты бизнес ойын сайысына қош келдіңіздер! Сайыста оқушылар топқа бөлініп өз фирмаларын құраы. Әр фирманың өз аттары мен қызметкерлері: президенті, менеджері, дизайнері, екі бағдарламашысы болады.
«Адам байлығының ішіндегі ең тамашасы - білім»,- деген екен шығыс ғұламасы Әбу-р-Райхан әл Буруни. Ендеше, білім байлығын сөзжұмбақ арқылы шешіп, бастапқы капиталды доллармен жинап алайық.1 сөзге бір доллар.
Сөзжұмбақ тапсырмалары:
Тігінен:
1.Алгоритмді басқаратын объекті немес субъекті /орындаушы/
2.Блок –схемадағы ромбымен берілген блог нені білдіреді?/шар/
4.for операторындағы І нені білдіреді?/параметр/
5.орындаушы орындайтын жеке әрекеттер?команда/
6.readln операторы пернетақтадан мәліметтерді ......арналған./енгізу/
7.Әрекеттер бірнеше рет орындалатын алгоритм түрі/ цикл/
10. Өзінің мәні ретінде нүктелі санды қабылдайтын айнымалы/ нақты/
11.ақиқат және жалған мәнінің бірін қабылдайтын тип./логикалық/
Көлденеңінен:
3. Write операторы экранға мәліметтерді ...... арналған./шығару/
8.Символдар мен сандар сақтайтын айнымалы аты./идентификатор/
9.Берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі түріне келтіру/алгоритм/
12. Программа орындалу барысында өзінің мәнін өзгертеді./айнымалы/
13. Программа орындалу барысында өзінің мәнін өзгертпейді./тұрақты/

2. «Логотип» Фирма дизайнері өз фирмаларына тапсырмалар орындау арқылы фирма есебіне 100 шартты ақша жинауға мүмкіндік алады.
3. «Ақпаратты домино» ойыны
Фирма қызметкерлерінің барлығы қатысады. Олар домино сүйекшілеріне берілген тұжырымдарды дәл қиыстыру керек. Барлығы 12 домино сүйекшесі берілген. Әрбір дұрыс қиыстырылған анықтама үшін 1 шартты ақша беріледі.
4. «Сұрақ сандықшасы»
Сандықшада тапсырмалар жазылған флэшка бар. Сол флэшканы алып, бағдарламашы есепті шығарады.
Әр дұрыс орындалған тапсырма үшін 500 шартты ақша беріледі.
5. «Іскерлік лотореясы» ойыны
Фирма менеждері лотерея ұтысына қатысады. Лотереяда 10 сұрақ жауап береді. Әр сұрақ үшін 100 шартты ақша беріледі.
1.Әрекеттер тізбегінің орындалуы
1.алгоритм командасы 2. Алгоритмдік процесс 3.алгоритм тұлғасы
2. Сызықтық алгоритм дегеніміз...
1. командалары бірінен соң бірі тізбектеле орындалатын алгоритм
2. атқарушыға түсінікті әрекеттер 3.анықтамасы жоқ.
3. Тармақталу алгоритмі белгілі бір ..... байланысты орындалады.
1.сызыққа 2. Мәтінге 3. Шартқа
4. Алгоритм деп нені атауға болады?
1. кір жуу машинасын қолдану ережесін
2.автобус қозғалысының сызбасын 3. сабақ кестесін
5. Алгоритм неше түрге бөлінеді
1. 3 2. 2 3 .4
6.Паскаль тіліндегі шарты алдын ала берілетін цикл операторы
1. for 2. While 3. Repeat
7. Паскаль тіліндегі шарты соңынан берілетін цикл операторы
1. for 2. While 3. Repeat
8.Паскаль тілінде квадрат түбірді анықтайтын стандартты функция
1.SQR 2.SQRT 3.IF
9.Паскаль тілінде бүтін бөлікті анықтаудың стандартты функциясы
1.MOD 2.DIV 3.TRUNG
10.Паскаль тілінде бүтін типті анықтау операторы:
1.INTEGER 2.REAL 3.BOOLEAN
Яғни менеджер өз фирмасының капиталын ұлғайтуға мүмкіндік алады.
6.Фирма президенті сайысы. Берілген есеп қандай операторға жататынын анықтап, Паскаль тілінде программа құру.
1. Байқауға бойының биіктігі 180 см - ден кем емес қыздар шақырылды. Әлияның байқаудан өту - өтпеуін анықтаңыз.

7. Фирманы қаржыландыру
Берілген торкөздердегі әріптерден кім жылдам және көп операторлар атауларын табар екен?
R E A D R O F
I F B N E H T
E L E E S L E
T A G R W E C
I E I E H N H
R R N P I D A
W T A E L E R

Енді фирмамызға жинаған қорымызды санайық!

Қай топ көп қаржы жинаса, сол топ жеңіске жетеді.
Категория: Информатика | Добавил: Lazzat1658
Просмотров: 949 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 1:30 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru