Главная » Файлы » В помощь учителю » Информатика |
2016-04-16, 9:33 AM | |
Мұғалім: Күні: ----------- Пәні: Информатика Сыныбы: 5 Сабақтың тақырыбы: Сандық ақпараттарды өңдеу.Калькулятор. Блокнот. Сабақтың танымдық мақсаты: Оқушыларға стандартты программалармен таныстыру. Блокнот және калькултор программасының қызметі мен мүмкіндігін түсіндіру. Арифметикалық және алгебралық өрнектерді мәтін түрінде жазу ережелерімен танысу. Стандартты функциялармен танысу. Калькулятор қолданбасында жұмысқа дағдылану. Сілтеме: 5-сынып оқулығы. Авторы: Е.Вьюшкова, Н. В. Параскун, Б.Қ. Әбенов электрондық оқулық, презентация Күтілетін нәтиже: Оқушылар блокнот және калькултор программасының қызметі мен мүмкіндігін біледі Инженерлік калькулятордың математикалық функцияларын пайдалана отырып, математикалық өрнектердің мәнін таба алады, инженерлік калькуляторды пайдалып сандарды бір жүйеден екінші жүйеге ауыстыра алады. Әдіс –тәсілдер: Баяндау, сұрақ-жауап, диалог, тест жұмысы , топпен жұмыс, АКТ, қолдану, электронды оқулықпен жұмыс, Сын тұрғысынан ойлау ((«мағынаны тану», «ұйқасын тап», «кубизм», «тәжірибелік жұмыс», «ой түйіндеу » ) Мұғалімнің іс- әрекеті Оқушының іс-әрекеті Мотивациялық кезең - Сыныппен сәлемдесу. - Сыныпты ұйымдастыру (оқушыларды тексеру, аудиторияны қалыпқа келтіру) - Сергіту сәті «Ыстық отырғыш» (мақсатым көшбасшы анықтау, бір оқушы ортаға шығады, сұрақтарға жауап береді) - Оқушыларды калькулятор суреттері арқылы топқа бөлу. - Оқушыларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру. «Білу» «Миға шабуыл» Оқушылармен мұғаліммен амандасады, сабаққа дайын. Жағымды психологиялық әсер алады. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Операциялық кезең «Түсіну» - Қызығушылықты ояту сәті(сөзжұмбақтың ұйқасын тап) Мағынаны тану Ойланып та керегі ....... (жоқ) Шығара алмайтын ...................., (есеп жоқ) Есепті шығарсаң ........................ (бұрыстап) Шығарып берер ......................... (дұрыстап) Жауабы: « Калькулятор» І. Тапсырма орындау «Сандық ақпаратты өңдеу » яғни калькулятор туралы мағлұмат алу. «Кубизм» әдісін қолдану Кубикті лақтыру арқылы топқа 2 тапсырмадан беріледі. 1. Суреттеңіз? (түсі, пішіні, өлшемі) 2. Салыстырыңыз ?(неге ұқсайды, неге ұқсамайды) 3. Байланыстырыңыз (бұл туралы ойлағаныңызды көзге елестетіңіз) 4. Талқылаңыз (Неден тұрады? Неден жасалған? Не үшін?) 5. Қолданыңыз (бұнымен не жасауға болады) 6. Дәлелдеңіз («ия», «жоқ») Тапсырма 1: №1. Қарапайым калькулятор. №2 Ұялы телефонның калькуляторы. №3 Компьютердің калькуляторы. Тапсырма 2: №1. Қарапайым қалта блокноты. №2 Ұялы телефонның блокноты. №3 Компьютердің блокноты «Қолдану» Тапсырма 1: Сандық әткеншек. Сандық әткеншек. 37 санын қызықты қасиеті. Калькулятордың көмегімен келесі жазбалардағы амалдарды орында да, блокнот программасында жазыңыз. Олардың сол және оң бөліктерін салыстыр. 37*3=111 37*6=222 37*9=333 37*12=444 37*27=999 Қолмен, яғни жазба түрінде, калькулятормен және компьютердің калькуляторымен есептейміз. Компьютерлік тәжірибелік жұмыс А деңгейі В деңгейі С деңгейі Оқушы бүгінгі сабақтағы тапсырманың орындалуын түсінеді Әр оқушы тапсырмалар -ды орындайды. Оқушылар компьютермен жұмыс жасайды. Рефлекциялық кезең Сергіту сәті. «Талдау» Компьютерде орындалған тапсырманы талқылау. «Жинақтау» ««Пернелер сөйлейді» сөзжұмбақ арқылы бекіту. 1. Bin қандай санау жүйесі? 2. MC, MR, MS, M+ ......жұмыс істеуге арналған? 3. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,E,F санау жүйесін қалай аталады? 4. Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын құрал? 5. Sgrt пернесінің қызметі қандай? 6. Сos, Sin, tg 7. Log, ln И Н 4 В 3 К Е О О Р 1 2 Н М 6 С 9 10 11 Е Ж А П 5 Ф 7 И С Л П К А Л Ь К У Л Я Т О Р І Д Т Ю В Н О А Г О Л Ы Т А К Г Т И Ц І Л Е Д Ц О И К Е К Ы Р Р И Р С А Н Қ А Я И Т Л Т Т Ф И Ы М К Қ А Қорытынды. Өзім: өткен тақырып туралы мағлұмат беру. Бағалау. Тақырыптың мазмұнын бағалау. . Өзін – өзі бағалау парағы бойынша оқушылар өз жауаптарын жинаған ұпайлары арқылы бағалайды. Әр тапсырмаға 5 ұпайдан беріледі. Аты- жөні Тапсырмалар Ұпай саны Бағасы Ү.т. №1 №2 №3 Бекіту 1 2 3 4 5 20-25 ұпай -5, 15-20 ұпай- 4, 10-15 ұпай -3 Өзін –өзі бағалайды. Рефлексия. . Екі жұлдыз, бір тілек. Екі жұлдыз - жұмыс істеген кезде оларға ерекше ұнаған 2 зат Бір тілек - бұл жақсартуға болатын нәрсе. Өз ойын еркін айтады Оқушылар сұрақ бойынша жауап береді. Оқушы өз шешімен бөліседі. Үй тапсырмасы Блокнот және калькулятор бағдарламасы. Калькулятормен шығарылатын қызықты есептер дайындап келу Қызықты ақпаратты оқу | |
Просмотров: 1253 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|