Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

3 сынып, математикадан "Пысықтау" тақырыбына сабақ
[ Скачать с сервера (766.0Kb) ] 2014-01-07, 12:51 PM
Сабақтың тақырыбы: Пысықтау
Сабақтың мақсаты:
1.Бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту және бөлу тәсілдерін пысықтау арқылы оқушылардың білімін, біліктілік дағдыларын тиянақтау және бекіту.
2.Оқушылардың ақыл-ойын, ой-өрісін дамыту. Тапқырлыққа,ізденімпаздыққа, алғырлыққа,танымдылыққа баулу.Ауызша есептей алу дағдысын
қалыптастыру.Пәнге қызығушылығын, белсенділігін арттыру.
3.Өз бетімен жұмыс жасай отырып,өзінің де,өзгенің де еңбегін қадірлей білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру, сұрақ-жауап, ізденушілік, ойан-сұрақтар.
Пән аралық байланыс: әдебиеттік оқу, дүниетану, қазақ тілі.

Көрнекілігі: интерактивті тақта,(флипчарт), топшамалар, сызба
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру бөлімі. Психологиялық дайындық (1 слайд)
Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен
Бізге келсін, қуаныш нұр іздеген
Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз
Үлгі алсын көрген жан мына бізден.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
-Үйге қандай тапсырма берілді?(Кезекші оқушы оқушылардың дәптерлерін жинап алып тапсырады, үй тапсырмасының орындалуы туралы есеп береді.)
ІІІ. Жаңа сабақ
« Кім зерек?» ойыны арқылы өтілген көбейту кестесін пысықтау.(2,3 слайд)

Оқулықпен жұмыс
« Ойлан, тап » Тапсырма 1. Тиімді тәсілмен ауызша есепте.

Тапсырма 2
«Тауып көр» Кесте бойынша құрастырған өрнектердің мәнін тауып жазу (4слайд)

(150•2)+63═ (963:3)+125═ (440•2)+(10•3)═ (400:20)+(80•10)═
(50•20)-(450:5)═ (90+410)-(7•30)═ 560-(120•3) ═ 600-(12•10)═

Есеп шығара білеміз бе? Есеп 3
Барлығы-54м 30м 21м ?м
Қызыл-30м
Сары-21м
Көк -?м
Шешуі: 54м
54-(30+21)═3м

Жауабы: 3м көк жібек мата сатып алынды.

Тапсырма 4 (1,2 бағаны) Өз беттерімен жұмыс
«Кім шапшаң?» уақыт белгілеп, сол уақыт ішінде қанша тапсырма орындағандарын қадағалау

900-783═ 117 539+295═834 701-568═133 677+69═ 746 1000-53═947
234•3═ 702 98•9═ 882 996:2═ 498 408:3═ 1224 140•4═560

Сергіту сәті
Отырып-ақ орнымда
Айдын көлді кешемін
Сен білмесең, егерде
Былай ескек есемін

Тапсырма 5.
«Сәйкесін тап» өрнектерді салыстыра отырып, тиісті таңбаларды қою.(5 слайд)

50-15:5*(50-12):5 4•2+12:4*(4•2+12):4
24:4+1•2*(24:4+1)•2 13•2-24:4*13•2-28:4

Шығармашылық тапсырма
«Адасқан жақшалар мен амал таңбалары» қажетіне қарай орындарына қою. Әр қатар бір бағанын орындайды.(6 слайд)
534═17 1234═11
827═17 1862═5
2056═24 584═52

ІV. Қорытынды

Үйге тапсырма 4тапсырманың соңғы бағаны, 7 тапсырма 162-163 беттерде.

Мадақтау, бағалау
Категория: Начальная школа | Добавил: cat
Просмотров: 1809 | Загрузок: 96 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 11:24 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru