Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

интегрированный урок по математике
[ Скачать с сервера (52.5Kb) ] 2014-01-21, 11:56 AM
Математика (дүниетану)
Тақырыбы: Өткенді қайталау.(4 сынып)
Мақсаты: Бұрыңгы сабақтардың тақырыптарын қайталай отырып, балаларды ауызша санату, теңдеу құру арқылы есеп шығарту, балалардың ой пікірлерін дамыту, ауаның пайдасың ажыратқызу, логикалық қабілеттерін, сөз байлығын, сауаттылығың дамыту. Өз жерінің табиғатың сүйгізу, қорғату.
Барысы:
І. Ұйымд. кезеңі.
- Балалар, біз бүгін табиғатқа саяхатқа барамыз.
- «Табиғат» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
- Орманда нелер тұрады? (Құстар, жабайы аңдар).
- Қандай қысқы құстарды сендер білесіңдер? (Торғай, сауысқан, қарға, тоқылдақ,т.б)
- Дұрыс, қустарға қыста өте қиын. Оларға біз жем апарамыз. Қазір мен көремін: сендер оларды сүйесіңдер ме әлде жек көресіңдер ме. Сол үшін бізге ауызша санау керек. Кім есепті дұрыс шығарады, сол құсқа жем апарады.
(Ауызша санау).
- Өте жақсы, ал енді кеттік. (Музыка: құстардың өлеңдері).
- Міне, балалар, құстар бізді қарсы алып тұр.
Қараторғай:
- Мен торғаймын, торғаймын,
Суықтан да тонбаймын.
Құрт – құмырсқа, шіркейден,
Бау – бақшаны қорғаймын.
Мұғалім: Пайдалы құстың бірі – қараторғай. Бір топ қараторғай букіл балапандарымен бірге 22 тона шегірткені азық етеді. Ол – біздің досымыз.
Қараторғай:
- Сендер маған дос болсаңдар, осындай тапсырма орындаңдар.
- Мынау не? (карточка көрсетеді).
- Қалай қашықты, жылдамдықты, уақытты табу керек?
- Ал енді есеп шығарайық!

(Тақтада сурет).
Ара қашықтығы 380 км. екі қаладан мотоциклші мен велосипедші бір мезгілде бір – біріне қарама қарсы шығып 5 сағаттан кейін кездесті. Велосипедшінің жылдамдығы 19 км/с, мотоциклші велосипедшінен неше есі жылдам жүрген?
(Мұғалім суретті көрсетеді).
- Балалар, мына құстың аты қалай? (тоқылдақ).
Тоқылдақ: Үңгіген тоқылдақ қүс – дәрігермін. Қашанда мен дәрігермін.
Мұғалім: - Ия, балалар, Тоқылдақ – орманның дәрігері. Ол әрқашан ағаштың дінің тазалайды.
Тоқылдақ: - Мен құрттарды жегенде, оларды әрқашан санаймын. Балалар, сендер санау білесіңдер ме?
- Ендеше, осы тапсырманы орындаңдар. (Cуретте тік бұрышты параллелепипед. Оның өлшемдері: 4 см, 2 см, 2см. Оның көлемін тап).
- Балалар, төртбұштың Р қалай табу керек?
- Ауданың ше?
Суреттермен жұмыс. (Тақтада).



(Ағаштың қасында 1 қоржын ілулі тұр.)
- Балалар. Мынау не? (қоржын)
- О, осындай қоржын Қожанасырда болған?
- Сендер Қожанасырды білесіңдер ме?
- Ол қандай кейіпкер? (аққөңіл, аңқау).
- Осы атамыз, сендер қалай ІV сыныпта оқисыңдар екен, білімдерін көрсетсіңші деп, осы қоржынды тастап кетіпті.
(Қоржынның ішінде мысалдар).
3344*8 4402*6 76035:5 63*10
4128*7 3504*7 94072:2 150:10
- Онға көбейткенде не болады?
- Бөлгенде ше?
- О, балалар. Мен өте шаршадым. Кәнеки, демалайық. Міне, осы қоянмен жүгіріп, «Қар лақтыру» деген ойынды ойнайық.
- Ең бірінші, тыныс алайық. Сендерге орманның ауасы қалай?
(Балалар қардың суретінің артынан сұрақ оқып жауап береді).
- Ауаның пайдасы неде жатады?
- Ауаны не ластайды?
- Ауаның неше қабаты бар?
- Сен қандай ауамен тыныс аласың? Неліктен?
- Қараңдаршы, қандай әдемі қысқы орман.
- Айтыңдаршы, ағаштан қандай пайда?
(ауа, жиһаз, құстардың, аңдардың үйі).
- Қазір біз есепті шығарамыз;
- Ақкөл жағасында барлығы 583 ға жерінде орман өсіп тұр. Жазда бірнеше га жанып кетті. Қалды – 192 га.
- Осы есепті теңдеу құру арқылы шығару керек.
Ең бірінші, айтыңдар, теңдеу – ол не?
- Қосылғышты табу үшін не істеу керек?
- Көбейткішті ше? т.б.
- Қалай ойлайсыңдар, жылда осылай орман жана берсе, осы жағдай қандай зиян келтіреді?
(Қустар өліп қалады, жабайы аңдардың үйлері қурып кетеді, адамдардың демалатын жерлері болмайды, таза ауа азаяды).
Өздік жұмыс:
І қатар. ІІ қатар. ІІІ қатар.
20+х=120:2 35-х=45:5 44:х=22:2
Жер ана:
- Мен Жер – анамын! Адамзат, жан – жануар, өсімдік әлемнің анасымын. Ұлым мен қызым, ұрпағым, үш байлығынды сақта. Еліңді, жеріңді, тіліңді құрметте. Жер – ата – бабаңнан қалған қасиетті қоныс. Топырағын былғама, суын ұлама!
Мұғалім:
- Балалар, біз осы сөздерді есте қалтырамыз деп ойлаймын!
«Тұған жер» Қасым Амынжолов.
Саша:
- Шықшы тауға, қарашы қең далаға
Мәз боласың, ұқсайсың жас балаға.
О шеті мен бұ шетіне жүгірсең,
Шаршайсың ба, құмарың бір қана ма?
Ваня:
- Үа, дариға, алтын бесік туған жер,
Қадіріңді келсен білмей, кеше гөр!
Жаза алмас ем топырағыңды тебіренбей,
Ақын болмай, тасың болсам мен егер.
Настя:
- Неткен байтақ, неткен ұлы жер едің!
Нендей күйге жүрегімді бөледің?
Сенде тудым, сенде өстім, сенде, мен сенде өлсен,
Арманым жоқ бұл дүниеде, - дер едім.
Оля:
- Мен озіндей байтақ едім, кең едім.
Қызығыңды көріп еркін келемін.
Сен де аямай бердің маған барыңды,
Мен де аямай, барым саған беремін.
- Дұрыс, балалар! Сендер Отанды шын жүрекпен сүйесіңдер, деп ойлаймын, 16 желтоқсанда біздің елімізге 15 жыл толады. Сендер өз білімдерімен, сауаттылығымен елдің шанырағын көтересіңдер.
- Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
- Не ұнады сендерге?
(Баға қою, сабақты қорытыңдылау).
Категория: Начальная школа | Добавил: яркая
Просмотров: 356 | Загрузок: 110 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 11:15 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru