Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
2014-03-27, 12:55 PM | |
Ақтөбе қаласы Благодар орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Исабекова Айманкүл Шайқұлқызы Математика 3 класс Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлу. Сабақтың мақсаты: Есептер шығару. Қосындыны санға әртүрлі тәсілмен бөлуді түсіндіру, үйрету. Есеп шығаруды меңгерту. Шығармашылық тапсырмалар орындау, ой-өрісін,зейінін, өз бетінше шешім жасау, ойын қорытындылап, сөзбен жеткізуге, ауызша есептеу, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Шапшаңдыққа, ойшылдыққа тәрбиелеу. Көрнекілігі: Ойын, логикалық есептер, тапсырмалар, суреттер. Пәнаралық байланыс: әдебиеттік оқу, дене шынықтыру. Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық Күлімде күн, күлімде... Үй тапсырмасын тексеру х∙7=330-274 502+a=1000-98 х∙7=56 502+a=902 х=56:7 a=902-502 х=8 a=400 8∙7=330-274 502+400=1000-98 56=56 902=902 х∙30=365+536 x:4=100-22 x∙30=900 x:4=78 x=900:30 x=78∙4 x=30 x=312 30∙30=365+535 312:4=100-22 900=900 78=78 Өткенді пысықтау «Күнді бұлттан қорғау» ойыны Күннің бетін бұлттар басып тұрады. Күнді бұлттан қорғау үшін бұлттардың тапсырмасын орындаймыз. (оқушылар 3 топқа бөлініп, бұлттардағы амалдарды ауызша есептеп түсіндіреді) Ауызша есептеулер 1 бұлт 2 бұлт 45:15= 3 23∙3=69 36:12=3 41∙3=123 99:33=3 32∙2=64 42:21=2 24∙2=48 48:24=2 16∙3=48 3 бұлт 424:2=212 804:4=201 936:3=312 903:3=301 426:2=213 Көркем жазу 9,4,2 цифрларынан ең кіші және ең үлкен үш таңбалы сандар құрастырып жаз 942 249 942-249=693 963 369 963-369=594 954 459 954-459=495 Әртүрлі тәсілмен есептеп шығар. № 2 (45+15) ∙5=60∙6=300 45∙5+15∙5=225+75=300 (180+140):2=320:2=160 180:2+140:2=90+70=160 № 3 а)9 қорапқа - әрқайсысы 15 данадан Сонша қорапқа - әрқайсысы 18 данадан 1 күнде-? 9∙15+9∙18=135+162=297 (15+18) ∙9=33∙9=297 Жауабы: 1 күнде қораптарға 297 машина салынды. ә) Ауызша 1 күнде -11 және 19 бөлшек 5 күнде-? бөлшек (11+19) ∙5=30∙5=150 11∙5+19∙5=55+95=150 Жауабы: 5 күнде 150 бөлшек жасады. № 4 Амалдарды орында: 896:2-672:4+(1000-703)=567 438-168=240 240+297=567 (234∙4-918:3)+(870-573)=927 936-306=630 630+297=927 Сергіту сәті Оң қолымда бес саусақ, Сол қолымда бес саусақ. Беске бесті қосқанда Болады екен он саусақ. Жаза-жаза сауағым Әлсіреді шаршады. Оңға, солға бұрамыз, Сосын қайта жазамыз. № 5 а) Қабырғалары 43 см болатын шаршы сыз, оның периметрін тап 43см=4см3мм Р=4см3мм+4см3мм+4см3мм+4см3мм=17см2мм (16см12мм) Р=4см3мм∙4=17см2мм ә)Қабырғалары 32 мм және 27 мм болатын тіктөртбұрыш сыз. Р=32мм+27мм+32мм+27мм=118мм=11см8мм (32мм+27мм) ∙2=11см8мм 17см2мм-11см8мм=54мм=5см4мм Шаршының периметрі артық №7 7²+60=7∙7+60=109 5²+125=5∙5+125=150 9²-25=9∙9-25=56 10²-82=10∙10-82=18 №8 Әжей бисквитті пирожный пісірді. Ол оның төрттен бір бөлігін шоколадпен безендірді. Қалған пирожныйдың үштен бір бөлігін жаңғақпен әсемдеді. Одан қалған пирожныйдың жартысын жемістермен және қалған 15 пирожныйды көпіршітілген қаймақпен безендірді. Әжей барлығы неше пирожный пісірді? (16 пирожный) М: Күн шуағын бұлт торлағанда.... Б: Ренжідім, туһ! М: Құрбыларым қателескенде.... Б: Киідім, и-и! М: Тақтаға шықпай қалған сәтте... Б: Ашуландым, эх! М: Тапсырмаларды мүлтіксіз орындап, білімді тереңдеткен кезде... Б: Қуандым, ия! Сабақты қорытындылау Бүгінгі сабақта не ұнады? Қандай тапсырмалар болды? Үйге тапсырма: №2-3 баған,№4-2 баған Сабақ аяқталды. | |
Просмотров: 546 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|