Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
2014-03-27, 5:31 PM | |
Есова Какима Көккөзқызы Благодар орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі Ақтөбе қаласы. Математика 2 класс Тақырыбы: Мың көлемінде ауызша есептеу тәсілдері. 100 көлеміндегі амалдарға дейін апаратын қосу және азайту. Мақсаты: үш таңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдерімен таныстыру, сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу жұмысын жалғастыру, есептей білу дағды, машықтарын жетілдіре түсу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін ұштай түсу. Керекті құрал: оқушылардың сызғыш, қарындаштары. Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі. 2. Үй тапсырмасын тексеру. № 6, 233 а) 340-50=290 380+90=470 410-70=340 920-80=840 150+70=220 560-80=480 2) 120 см – 70 = 50 см 640 см + 80 см = 720 см 340 см + 60 см = 400 см 480 см – 160 см = 320 см 310 см – 90 см = 220 см 420 см – 130 см = 290 см 3. Тірек білімдерін жетілдіру. Ауызша есептеу тәсілдерін қайталауға ойындар. 40 - * = 20 56 - * = 13 100 - * = 35 67 - * = 34 77 - * = 13 58 - * = 47 100 көлеміндегі қосу, азайту дағдыларын пысықтау. «Кім жылдам!» ойынын ұйымдастыру. +8 +7 +9 12 13 11 23 24 23 24 27 26 38 28 29 67 48 47 Көршісін ата: 90, 500, 840. Осы сандарды жазғанды көркем жазуға арнаймын 3. Жаңа сабақ. Оқушылардың назарын 235-беттегі 118-сабаққа аударту. № 1 тапсырма ауызша санауға беріледі. 683, 368, 836, 638, 386, 863 т.с.с. Әрқайсысынан бір санды разрядтық қосылғыш қосындысы түрінде жазу. 423 = 4 жүзд. 2 онд. 3 бірл. № 2. а) бөлігі тақтаға мұғалімнің басшылығымен орындалады. 70 + 14 = 84 80 – 52 = 28 370 + 14 = 384 780 – 52 = 728 35 + 23 = 58 36 – 21 = 15 350 + 230 = 580 360 – 210 = 150 № 3 – тапсырма қарындаш пайдаланып дәптерге орындау. а) □ □ / □ □ /□ □ /□ □ /□ □ / □ □ Жауабы: 6 хатқалта керек ә) □ □ □ □ □ □ / □ □ □ □ □ □ Жауабы: Әр хатқалтада 6 ашықхат. № 4 Ұзындығы – 15 см Р = 15 см + 10 см + 15 см + 10 см Ені - ? 5 см қысқа Р = 50 см. Р - ? 15 – 5 = 10 (см – ені) № 6 – теңдеуді шешкізу. Әр теңдеуді әр оқушы тақтаға орындайды. 652 – х = 14 + 38 140 + в + 300 = 770 56 + с + 14 = 100 652 – х = 52 440 +в = 770 70 + с = 100 х = 652 – 52 в = 770 – 440 с = 100 – 70 х = 600 в = 330 с = 30 652 – 600 = 14 +38 140 + 330 + 300 = 770 56 + 36 + 14 = 100 52 = 52 770 = 770 100 = 100 4. Сабақты қорытындылау. 5. Үйге: № 5 (а), № 6 (2-бағананы) – шығару. 6. Бағалау. | |
Просмотров: 2057 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|