Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

Мың көлемінде ауызша есептеу тәсілдері. 100 көлеміндегі амалдарға дейін апаратын қосу және азайту.
2014-03-27, 5:31 PM
Есова Какима Көккөзқызы
Благодар орта мектебінің бастауыш класс мұғалімі
Ақтөбе қаласы.

Математика
2 класс
Тақырыбы: Мың көлемінде ауызша есептеу тәсілдері. 100 көлеміндегі амалдарға дейін апаратын қосу және азайту.
Мақсаты: үш таңбалы сандарды ауызша есептеу тәсілдерімен таныстыру, сандарды разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жіктеу
жұмысын жалғастыру, есептей білу дағды, машықтарын жетілдіре түсу, сабаққа деген қызығушылығын арттыру, ойлау қабілетін ұштай түсу.

Керекті құрал: оқушылардың сызғыш, қарындаштары.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі.
2. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 6, 233

а) 340-50=290 380+90=470 410-70=340
920-80=840 150+70=220 560-80=480

2) 120 см – 70 = 50 см 640 см + 80 см = 720 см
340 см + 60 см = 400 см 480 см – 160 см = 320 см

310 см – 90 см = 220 см
420 см – 130 см = 290 см

3. Тірек білімдерін жетілдіру. Ауызша есептеу тәсілдерін қайталауға ойындар.

40 - * = 20 56 - * = 13
100 - * = 35 67 - * = 34
77 - * = 13 58 - * = 47

100 көлеміндегі қосу, азайту дағдыларын пысықтау.
«Кім жылдам!» ойынын ұйымдастыру.

+8 +7 +9
12 13 11
23 24 23
24 27 26
38 28 29
67 48 47

Көршісін ата: 90, 500, 840. Осы сандарды жазғанды көркем жазуға арнаймын

3. Жаңа сабақ.
Оқушылардың назарын 235-беттегі 118-сабаққа аударту.

№ 1 тапсырма ауызша санауға беріледі.
683, 368, 836, 638, 386, 863 т.с.с.

Әрқайсысынан бір санды разрядтық қосылғыш қосындысы түрінде жазу.
423 = 4 жүзд. 2 онд. 3 бірл.

№ 2.
а) бөлігі тақтаға мұғалімнің басшылығымен орындалады.
70 + 14 = 84 80 – 52 = 28
370 + 14 = 384 780 – 52 = 728
35 + 23 = 58 36 – 21 = 15
350 + 230 = 580 360 – 210 = 150

№ 3 – тапсырма қарындаш пайдаланып дәптерге орындау.
а) □ □ / □ □ /□ □ /□ □ /□ □ / □ □
Жауабы: 6 хатқалта керек

ә) □ □ □ □ □ □ / □ □ □ □ □ □
Жауабы: Әр хатқалтада 6 ашықхат.

№ 4
Ұзындығы – 15 см Р = 15 см + 10 см + 15 см + 10 см
Ені - ? 5 см қысқа Р = 50 см.
Р - ?
15 – 5 = 10 (см – ені)

№ 6 – теңдеуді шешкізу. Әр теңдеуді әр оқушы тақтаға орындайды.

652 – х = 14 + 38 140 + в + 300 = 770 56 + с + 14 = 100
652 – х = 52 440 +в = 770 70 + с = 100
х = 652 – 52 в = 770 – 440 с = 100 – 70
х = 600 в = 330 с = 30
652 – 600 = 14 +38 140 + 330 + 300 = 770 56 + 36 + 14 = 100
52 = 52 770 = 770 100 = 100

4. Сабақты қорытындылау.

5. Үйге: № 5 (а), № 6 (2-бағананы) – шығару.

6. Бағалау.
Категория: Начальная школа | Добавил: RAU
Просмотров: 1263 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 11:36 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [543]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru