Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
2014-03-28, 10:20 AM | |
2-сынып 4-сынып Әдебиеттік оқу Әдебиеттік оқу Сабақтың тақырыбы: А. Құнанбаев «Күз». Сабақтың мақсаты: 1. А. Құнанбаев туралы білімдерін кеңейту, шығармаларымен таныстыру, поэзияға деген сүйіспеншіліктерін арттыру, есте сақтау қабілеттерін арттыру . 2.Өлең жолдары және сурет бойынша сөйлеуге, мәселені шеше білу қабілеттерін дамыту. 3.Табиғатты сүюге, қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Сабақтың түрі: Жаңа сабақ Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру Пән аралық байланыс: қазақ тілі Сабақтың көрнекілігі: А. Құнанбаевтың портреті, суреттер, кітаптар. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі : Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Оқушылармен бірлестікті қалыптастыру ойынын өткізу, өзара әрекеттесуге бейімдеу « Сен қарлығаш, мен қарлығаш..» ойыны Балалар жұппен шеңбер құрып тұрады, (шеңбердің ішінен) сағаттың тілімен жүріп мынадай сөздер айтады «Сен қарлығаш мен қарлығаш, менде мұрын, сенде мұрын, менің бетім, сенің бетің (бір-біріне атаған дене мүшелерін көрсетеді) екеуміз де доспыз» деп оқушылар орындарына отырады. Мұғалім сабаққа оқушылардың көңіл-күйін бағыттайды: Күн өзінің жылы сәулесін шашып тұр, күннің сәулесінен біз ақылды, ықыласты, зейінді боламыз. Ал енді өздерінің күн сәулелеріңді ойша аналарыңа, әкелеріңе, барлық достарыңа және туыстарыңа шашыңдар. Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбын білесіңдер. енді сол тақырыпқа байланысты сабағымызға қандай мақсат қояр едіңдер? ( Мақсатымыз:Абай атамыздың өмірі мен шығармашылығы туралы тереңірек білім алу, бұл сабақ не туралы болатынына қызығушылығымызды арттыру) ІІ. 1. А.Құнанбаев өмірі туралы оқушылардың білім деңгейін анықтау. Не білесің? Бүгін біз не туралы ойлаймыз? «Ойлар себеті» әдісін қолдану. Оқушылар өз ойларын айтуы керек, осы тақырып бойынша олар не біледі ? Стикерге жазып, себеттің ішіне салу. Қай өңірінде туған ? Қандай ақын? Шығармалары Әкесі...... Шешесі..... Әжесі...... Ә) Суретпен жұмыс Кластер құрастыру А) Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген? Б) Суретшінің көңіл-күйі қандай? IV. "Күз" өлеңін мәнерлеп оқып беру, сұраққа жауап алу: (4-сынып оқушысы оқиды) Абайдың «Күзі» сендерге қандай көңіл күй туғызды? Неліктен? Осы өлеңінде бейнеленген түс қандай деп ойлайсың? Сергіту сәті Ормандағы аюдың Бүлдіргені көп екен Теріп-теріп алайық Қалтамызға салайық V. Дәптермен жұмыс: өлеңнен күз мезгіліне қатысты көркем сөздерді тауып жазу. Жапырақтарынан айырылған ағаш Сұр бұлт түсі Дымқыл тұман Жасыл шөп, бәйшешек жоқ Оқулықпен жұмыс Іштей оқыту, тізбектеп оқыту, қатар бойынша оқыту Оқушыларға оқытып мазмұнын айтқызу. Күздің суретін салғызу. VI. Сабақты қорыту : (Бүгін біз не туралы ойладық?) «Синквейнді» құрастыру. • Бір сөз • Екі сын есім, негізгі тірек сөз . • Үш етістік • Қысқаша сөйлем құрастыру. • Бір сөз (синоним) 2-сынып 4-сынып Төмендегі үлгіде жұмыс жүргізу: 1. Күз 2. Алтын, сұр 3.Бояйды, келеді, ағаштан жапырақтарды түсіреді. 4. Күз- алтын мезгіл 5. Жыл мезгілі. VII. Үйге тапсырма: 2-сынып «Күз» 22 бет 4-сынып «Күз» 50 бет VIII. Бағалау. Рефлексия. Сөйлемді аяқта: -Мен жақсы бағалаймын ... - Маған көңілімдібөлу керек ... - Мен рахмет айтқым келеді ... - Маған қызықты болды ... | |
Просмотров: 3814 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|