Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілі.Көп мағыналы сөздер.
2014-07-22, 11:06 AM
СҚО.Айыртау ауданы Бірлестік ОМ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Сеитова Баршин Жылқайдаровна
Математика 4 сынып
Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға жазбаша бөлу тәсілі.
Мақсаты: 1.Оқушының көбейту мен бөлудің жазбаша тәсілдері бойынша өткен сабақтарды рефлексиялау , өткен есеп түрлерін шығару қабілетін тексеру;ойлау жылдамдығын, есте сақтау қабілетін, логикалық ойлауын дамыта отырып, танымдық ерекшеліктерін арттыру.
2. . Білімдерін практика жүзінде пайдалана алатындай іскерліктерін, шығармашылық қабілетін дамыту.
3.Сауаттылыққа, ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа.тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:ой қозғау, сұрақ – жауап, жинақтау, практикалық жұмыс, шаттық шеңбері,жүректен жүрекке.
Пән аралық байланыс: дүниетану,әдебиет, күнделікті өмірмен
Көнекіліктер және ТҚЖ: кестелер,интерактивті тақта,оқулық,бейнетаспа,тірексызба.
Қолданылатын технологиялар: дәстүрлі
Сабақтың типы: білімді пысықтау және бағалау сабағы.
Сабақтың түрі: Білім,білік және дағдыны бекіту мақсатында құрылған сұрақ-жауап,пысықтау.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
а) Психологиялық дайындық.
ІІ. №4.19 бет, үй жұмысын тексеру.
ІІІ. Тірек білім, білік және дағдыларын белсендіру.
ІV. Жаңа сабақ.
V. Сергіту сәті.
VІ. Бекіту.
VІІ.Үй тапсырмасы. Бағалау. Сабақты қорыту.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
Қырдың гүлі, күннің нұры, Қол бұлғайды саябақ. Асқар белдер, толқын көлдер, Құшақтайды аялап.
ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 4 .19 бет. Үй тапсырмасын тексеріп, бекіту.
Тестік сұрақтар :
1 . 23 300 санынан сан 3 000 – ға кем ?
23 000 11 330 20 030
2 . Азайтқыш 670 , айырманың мәні 1 200 . Азайғышты тап .
12 670 11 330 1 870
3 . 640 – пен 20 сандарының көбейтіндісін 100 есе кеміткен өрнекті тап .
( 640 + 20 ) : 100 640 : 20 : 100 640 х 20 : 100
4 . 4 км – де неше метр бар ?
400 м 4 000 м 40 000 м
Үй тапсырмасын бекіту.
Сергіту сәті. Бір дегенде, бірден Жылдам-жылдам жүрем. Екі – отырып тұрдым, Ал қимылда құрбым.......
ІІІ. Тірек білім, білік және дағдыларын белсендіру.
№1, тапсырманы ауызша орындау . Есептеп,жауаптарын сандықшадан іздету.510:17
660:11,690:23,810:27,740:37,96 000:80,70 000:35,78 000:26,72 000:600,480 000:600

№ 2.Кесте бойынша есеп құрастыру және оны шығар.
Жұмыс өнімділігі Жұмыс уақыты Жұмыс
1-тігінші 5 бұйым/сағ.
Бірдей
3 сағ.
?бұйым
2- тігінші 8 бұйым/сағ.
3-тігінші 12 бұйым/сағ.

ІV. Оқулықтағы материалдармен жұмыс.
№3 1 ) 40 + 16 = 56 ( қ ) 2 ) 1 680 : 56 = 30 ( қ )
3 ) 40 х 30 = 4 ) 16 х 16 =
№4 а) Бөлуді орындау.Барлық сандар қалдықсыз орындалды ма? 460:23 365:35 427:61
ә) Бөліндінің мәні мен қалдықты тап. Дұрыстығын тексер. 849:35 648:71
б) Бөлінгішті тап. :84= 7(35 қалд.) :37= 8 (12 қалд.) : 56=7(5 қалд.)
V. Сергіту сәті.
Өлең құрастыру
.............. сыйлаймын,
................ тыңдаймын
.................. аламын,
............... баламын.
VІ. Бекіту.
№ 7 Сатып алынған заттардың бағасын есептеу .
100 540 20 033 100 540 12 000 2 070
+50 089 +20 000 + 5 000 2 070 10 000
20 000 5 000 10 000 50 089 20 000
2 070 100 540 50 089
Айшаға Даниярға Арманға Сәулеге Әнуарға
Практикалық жұмыс № 6
Сағаттың ішіндегі сандардың қосындысы 78 болады. Осы сағатты 3-ке бөлгенде әр бөліктерінің қосындысы бірдей болады. Сол бірдей сандарды тап.
VІІ. . Сабақты қорыту.
Бағалау.Оқушыларды мадақтау,бағалау.
Үй тапсырмасы. 20 бет №5 Өрнектің мәнін табу.
СҚО.Айыртау ауданы Бірлестік ОМ-нің
бастауыш сынып мұғалімі
Сеитова Баршин Жылқайдаровна

Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы
Бірлестік орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Сеитова Баршин Жылкайдаровна
Қазақ тілі 4 сынып

Сабақтың тақырыбы: Көп мағыналы сөздер
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сөздердің әртүрлі мағынасымен таныстыру; сөздерді
мағынасына қарай сөйлем ішінде орынды қолдана білуге үйрету;
Дамытушылық: Сөздік қорын, сөйлеу мәдениетін арттыру;
Тәрбиелік мәні: Зейінділікке, ұқыптылыққа, сауаттылыққа тәрбиелеу;
Сабақтың әдіс тәсілдері: салыстыру, сұрақ жауап
Көрнекілік: жұмбақтар, қосымша тапсырма
Қолданылатын технология: СКТ
Сабақтың типі: бекіту

Сабақ барысы

Қазақ тілім-өзтілім,ана тілім
Абай,Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым,бақытым,дана тілім
I Ұйымдастыру кезеңі
а) Психологиялық дайындық “Жүрек жылуы”
Әр қайсымыз жүрегімізден шыққан жылы сөздер айтайық
Қуан, шаттан, алақай!
Қуанатын күн бүгін!
Қайырлы таң, қайырлы күн,
Күліп шықты бүгін күн!
II Қызығушыылығын ояту
Қой, алма, бал, ашық, қаз, ...
Осы сөздердің мағынасын түсіндіріп, мысалдар келтіреді.

“Қызықты алтылық” ойыны,бірнеше сұрақтарға жауап алу.

Заттар мен құбылыстар адамға не арқылы танылады? Қандай сөздерді
білеміз? Бірнеше қарама –қарсы мағыналы сөздер айт. Қарсы мәндес сөздерге мысал келтір. Алма сөзіне түрлі мағынада қолданып сөйлем құра. Тез : сөзіне
мәндес сөздер айт.
Сөз:мәндес,қарама-қарсы,көп мағыналы.

III Мағынаны тану
1-жаттығудағы сөйлемдерді оқып, ауызша талдау жасату.
• Арық - су ағызу үшін арнайы қазылған су жолы
• Мал қыстан -арық шықпас үшін,күтім керек

2-жаттығудағы қарамен жазылған сөздердің басқа мағыналарын тауып, сөйлем құрастырып жазады.

Суретпен жұмыс :Бұрыш..Алма.Жүз.Қырық.

IV Сергіту сәті
Отырайық, жүрелеп,
Гүлді үзіп алайық.
Орнымыздан түрегеп,
Басқа гүлге қонайық.
3-жаттығуда суретте бейнеленген зат және сан атауларымен бірдей дыбысталатын сөздердің басқа мағыналарын тауып жазады.
Бұрыш, қырық, жүз, үй

Сөзжұмбақ шешу
1.Аюдың тамағы
2.Ең мейірімді жан
3.Жерде туып, көкте өледі
4.Өзі жап-жас мұрты бар
5.Дегендей ешкім тимесін,алыпты қадап инесін

4-жаттығуда берілген сөздерден екі түрлі мағынада қолданатын сөздерді теріп алып, сол сөздердің әр мағыналарына сөйлем құрастырып жазады.
Күй, кір, мақта, тамыз, ауыр сөздеріндегі дауысты дыбыстарға мінездеме беру

V Ой толғаныс
Жұмбақ шешу

Бар ма, жоқ па білмеймін,
Ол жоқ жерде жүрмеймін.
(ауа)
Аппақ дала қара дән
Сепкен дәні түсінуге жараған.
(әріптер)
Бірі ащы, бірі тәтті,
Екі ұнтақ, екеуі де ақ.
Біреуі майға ұнайды,
Біреуі шайға ұнайды.
(тұз бен шекер)

Үйге тапсырма .62-бет 5-жаттығуды тапсыру.
Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы
Бірлестік орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Сеитова Баршин Жылкайдаровна
Категория: Начальная школа | Добавил: Баршин
Просмотров: 1459 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 5.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 1:17 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru