Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

«Оқышы дана Абайды» (С.Тойлыбаев)
2014-10-30, 10:51 PM
Батыс Қазақстан облысы Жәнібек ауданы Жәнібек ауылы
Жалпы білім беретін Т.Жароков атындағы орта мектебінің

ІІ (негізгі) деңгейлі сертификатталған бастауыш сынып мұғалімі

НАРИНОВА НАЗИМГАНЫМ МУСИНОВНА

Пәні Әдебиеттік оқу 4 сынып
Сабақтың тақырыбы: «Оқышы дана Абайды» (С.Тойлыбаев)
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: 1.Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға машықтандыру
2 . Тапсырмалар орындату арқылы сын тұрғысынан ойлауын дамыту
3. Оқушылардың сөздік қорын, тіл байлығын жетілдіру;
4. Абайдың өмірі мен шығармашылығы туралы білімдерін кеңейту.
5. «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдату арқылы ән өнеріне деген қызы-ғушылықтарын дамыту
Сілтеме: 1.Әдебиеттік оқу З.Муфтибекова, П.Қ.Жаманқұл 4 сынып «Алматыкітап» баспасы 2011 жыл
2.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 41-45 бет
3. «Бастауыш сынып» журналы №1 2009 ж
4.Бағдарлама ІІ деңгей 24-25 бет
Сабақта туындаған негізгі идеялар: 1. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқуға машықтанады.
2. Тапсырмалар орындау арқылы сын тұрғысынан ойлаулары дамиды.
3.Түртіп алу арқылы таныс емес сөздердің мағынасын сұрап біледі, түсінеді.
4. Абайды әр қырынан таниды,
5. Абайды сипаттаған сөздерді табады, теңеудің мағынасын түсінеді.
6. Өлең ұйқастарын құрып үйренеді.
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.А.Құнанбаевтың портреті
2. Күз көрінісін бейнелейтін слайд
3. Үлестірме материалдар (Жыл мезгілдері туралы өлеңдер жазылған)
Қолданылған модульдер: 1.Сыни тұрғысынан ойлауға үйрету
2.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3. АКТ-ны пайдалану
4. Оқушыларды зерттеу тәсілі
Оқыту әдістері: СТО
Блум таксономиясы 1. Жеке жұмыс
2. Топтық жұмыс
уақыт Сабақ
барысы Міндеттері Мұғалімнің
әрекеті Оқушының әрекеті Интеракция Әдіс-тәсілдер
2 мин Ұйымдастыру
бөлімі Психология-лық ахуал орнату Амандасу. Оқушыларды түгендеу. «Шаттық шең-берін» қолдану. Абай-дың өлеңдері бойынша топқа бөлу (5 оқушыдан
4 топ) Амандасады. «Шаттық шеңберіне» тұрып, бір-біріне тілектер айтады. «Желсіз түнде жарық ай», «Әсемпаз болма әрнеге». «Ғылым тап-пай мақтанба». «Жа-сымда ғылым бар деп ескермедім» болып 4 топқа бөлінеді. Ауызша сұрақтар қою СТО (Миға шабуыл)
3 мин

5 мин

10 мин

2 мин

8мин

3мин

6 мин

3 мин

4мин

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабаққа түсу

Сергіту сәті

Қорыту

Рефлексия

Өткен сабақтағы рефлексияға қорыту жасау

Тақырыптың атын және мақсатын анықтау

«Абай кім?» постер жасау

«Желсіз түн-де жарық ай»
Тапсырма беру

Әр топқа топтың атауы туралы не білетіндерін еске түсіріп отырулары ескертіледі. «Күз» Абай. Жатқа сұрау.
Бағалату
Слайдтан БББ әдісімен қорытылған өткен сабақ-тың нәтижесімен таныс-тыру. Оқушылардың біл-гісі келетін мәліметтерін ұсыну

Бүгінгі сабақта Абай туралы одан әрі біле-тіндіктерін естеріне салады.«Оқышы дана Абайды» (С.Тойлыбаев) іштей оқып шығуды, ма-ғынасын түсінбеген сөз-дерін түртіп отыруды тапсырады.
Оқушыларға түсініксіз сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Әр топқа тапсырмалар беру. «Абай кім?» оқы-ған өлеңдері бойынша постер құрау.
Бағалау парағын беру:
1.Абайдың өлеңдегі барлық қырлары қамтылған -2 ұпай
2.Төрт қасиеті қамтылған -1ұпай
3.Екі қасиеті қамтылған-0 ұпай
Оқушыларға әннің әуені-не сай қимылдар жасау керектігін ескертеді.
«Оқимын мен де Абайды» тақырыбына өлең шумағын құрастыруды тапсырады
Әр топтан өз атаулары туралы не білетіндерін сұрайды.
Рефлексия парақшасын толтыруды ұсыну Өлеңді әр топтан 1 оқушы шығып жатқа айтады.Өздері бағалайды.

Өздерінің білгісі келген мәліметтерімен танысады. Қажет тұстарын дәптерлеріне жазып алады.

Абай туралы одан әрі білетіндіктерін ұғынады. «Оқышы дана Абайды» (С.Тойлыбаев) іштей оқып шығады.

Түсініксіз сөздердің мағынасын сұрай-ды,біледі, естеріне сақтайды.
«Абай кім?» оқыған өлеңдері бойынша постер құрайды. Дескрипторлармен бағалайды .

.

Әннің әуеніне сай баяу, сөзіне сайқ имылдар жасайды.
Берілген тірек сөздерін пайдалана отырып, 1 шумақ өлең құрастырады.
Әр топ өз атаулары туралы не білетіндерін
айтады
Рефлексия парақшасын толтырады. Шапалақ ұру арқылы бағалау:
Өте жақсы-3 рет
Орташа-2 рет
Нашар 1 рет
Бірін-бірі бағалау «Қол белгісі» арқылы

Түсінбеген сөздерін «түртіп алу» стратегиясын қолдана отырып, белгілеп отырады.

Постер қорғауға ұмтылыс білдіру арқылы көшбас-шылыққа бейімделеді.

Әділ бағалауды үйренеді.

Бағалау парағы беріледі. (Үлгісі слайдта берілді)

Рефлексия парақшасы слайдта көрсетілген Формативті бағалау.

«түртіп алу» стратегиясы

Тапсырмамен жұмыс бары-сында өздігі-нен бағытта-лушылығы байқалады

Бір-біріне кеңес береді, идеяларымен алмасады.
Категория: Начальная школа | Добавил: Kairat
Просмотров: 576 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 3.0/1
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 2:51 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [337]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1874]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru