Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

Өзендер және көлдер. Суды қорғау
2014-11-08, 7:34 AM
Шығыс Қазақстан облысы
Көкпекті ауданы
Мамай ауылы
«Аманкелді атындағы орта мектебі» КММ
Бастауыш сынып мұғалімі: Оразаева А.К.

Дүниетану 4-сынып

Сабақтың тақырыбы: Өзендер және көлдер. Суды қорғау

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға су және оның маңызы туралы түсіндіру.
судың таралуы, өзендер және көлдер туралы білімдерін кеңейту, суды үнемдеуге , қоршаған ортаны қорғай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгеру сабағы

Әдіс-тәсілдері: топпен жұмыс, «Сен маған , мен саған» әдісі ,суммативті бағалау , реферат, слайдтар, оқулық, СТО стратегиялары; жеті модульдің ықпалдасуы

Жүру барысы

І. Ұйымдастыру Психологиялық дайындық.
Үлкенге де сіз, кішіге де сіз,
Сәлемдестік бәріне
Әдеппенен біз.
Қуансаңыз сіз, қуанамыз біз.
Сізге де, сізге де,
Саулық тілейміз біз.
І. Қызығушылықты ояту кезеңі
1. «Сен маған , мен саған»(сұрақ-жауап ) Оқушылар бір-біріне үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды, жауаптар алынады.
2. Топтарға бөліну : «Өзендер», «Көлдер »
ІІ. Мағынаны тану кезеңі
1. Бейне таспадан судың ағынын (дауысын) тыңдату. Өзен жағасындағы адамдардың демалуы т.б көріністерге назарларын аудару.
- Балалар, бейне таспадан ненің дауысын естідіңдер? Адамдар қайда демалып жүр?
- Ендеше бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз: Өзендер және көлдер. Суды қорғау.
2. Су. Табиғаттағы су. ( рефератты тыңдау)
3.Слайдтар көрсетіледі
1- Слайд : Су- жер бетіндегі ең қарапайым сұйықтық.
2- Слайд: Жер шарының төрттен үш бөлігін су алып жатыр.
3- Слайд: Ауыз суының ең залалсыз түрі- қайнаған су.
4- Слайд: Өлең «Судың қадірі»
5. Топта оқушылар тақырып бойынша түсінгендерінен постер жасап, қорғайды.
ІІІ. Ой қозғау кезеңі
1. Сарамандық жұмыс ( мұғалім сынып бөлмесіндегі краннан суды ағызып қояды)
- Су қайтіп тұр?
- Су ағып тұр және босқа ағып тұр.
- Ендеше суды не істеу керек?...
2. Шағын шығарма жазу.
1-топ: «Судың да сұрауы бар»
2-топ: « Сусыз тіршілік жоқ» (шығармаларын топта оқиды). Әр топ бірін-бірі бағалайды.
ҮІ. Сабақты қорыту: 1. «Инсерт» кестесін толтыру . Нені білеміз? Нені білдік? Нені білгім келеді? ( оқушылардың жауаптары тыңдалады)
2. Рефлексия. Сабақтан алған әсерлерін «Көңіл-күй аралында» білдіреді.

Ү. Үйге тапсырма: Суды қорғау.
Категория: Начальная школа | Добавил: анарка
Просмотров: 850 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 4:56 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru