Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
2014-11-22, 9:17 PM | |
Күні: Пәні:Дүниетану Сынып:1 Сабақтың тақырыбы: Жабайы аңдардың күзгі тіршілігі Мақсаты: Аңдардың тіршілігінде болатын күзгі өзгерістерді түсінуге жағдай жасалады; жанды табиғат пен жансыз табиғаттың байланысын ұғындыру Табыс критерийлері: • Аңдардың қысқа дайындығы туралы айта алады. • Аңдардың түлеуі жыл мезгіліне байланысты болатындығын ажырата біледі. • Топ арасындағы ынтымақтастыққа үйренеді. Сабақтың әдісі: Бағалау: Топтық жұмыс,сұрақ-жауап,топтастыру Мұғалімнің бағалауы Ұйымдастыру кезеңі: Тренинг. Сыныптажағымдыпсихологиялықахуал туғызу. Топқабөлу,топмүшелерінсайлау,топтықереженіқұру Қызығушылықтыояту Слайдтан үй жануарлары мен жабайы аңдарды көрсете отырып, оларды топтастыру және осы аңдар мен жануарлар өздеріне қоректі қайдан алады деген сұраққа жауап іздеу. Олай болса біздің бүгінгі сабағымыз аңдардың қысқа дайындығы туралы болмақ Топтастыру Әр топ аңдардың күзгі тіршілігіне әңгіме құрастырады. Мағынаны тану Мағынаны тану Жаңа тақырыпты түсіндіру . «Жануарлар неге қыста тонын ауыстырады?» (сұрағына жауап іздеу) Мәтінді тыңдату. Мәтін басы неден басталғанын сұрау. Слайд арқылы қорытындылау. Түлеу сөзінің мағынасын түсіндіру. Мәтін бойынша әр топ бір-біріне сұрақ қояды Сөздік жұмыс Кірпі, аю, борсық, қоректенеді, семіреді, ін, апан тірек сөздері арқылы сөйлем құрау Ойын: «Қайжануарнеменқоректенеді?» Слайдтан жануарлар мен қоректері арасын сәйкестендіру Сергітусәті Көңілді музыкаға аңдарлың қимылын қайталату Дәптермен жұмыс Жұмбақты шешу.Қоянды жыл мезгіліне сәйкес бояу. Шығармашылық жұмыс «Аңдардың күзгі тіршілігі» 1-топ Қысқа дайындалатын аңдар тіршілігі 2- топ Қысқа дайындалмайтын аңдар Қорытынды Рефлексия Бағалау -Бүгін сабақта не ұнады? | |
Просмотров: 1519 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|