Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

«Мамандықтар еліне саяхат»
2014-12-01, 1:09 PM
Қарағанды қаласы КММ «Даму мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған балалар үйі» Тәрбиеші Мамажанова Бактыгуль Канатовна

«Мамандықтар еліне саяхат» Өзге ұлт балаларынан құралған қазақ тобы(8-11жастағы ұлдар)
Мақсаты: Әлеуметтік – еңбек саласында балалардың құзіреттілігін қалыптастыру.
Міндеттері: Түзету: Балалардың сабақ барысында танымдық процесстерін дамыту,соның ішінде әр түрлі тапсырмалар беру арқылы ойлау,зейін, есте сақтау және сөйлеу қабілеттерін дамыту
Білімділік: балалардың мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту, алдына мақсат қоя білуге талпындыру. Тәрбиелік: еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу
Көрнекілік құрал: проектор, магитті тақта , тапсырмаларға арналған суреттер мен заттар
1. Кіріспе бөлім 1.1 Псих.пед күйге келтіру Доппен ойын
Қайырлы күн құрметті қонақтар, балалар. Бүгінгі ашық тәрбие сағатымызға қош келдіңіздер. Балалар ортаға шығып шеңбер құрып тұрайықшы , мына допты бір-бірімізге лақтырып өз есімімізді , еесіміміздің бірінші әріпінен басталатын мамандықты айтайықшы, келістікпе ? онда мен бастаймын
Бақытгүл барлаушыАркадии Аспазшы
1.2 Сабақтың тақырыбын ашу
Балалар естерің де ме біз балалар үйінде экскурсия жасағанбыз
Слайд мамандықтар иелері
Бұл кім? Мамандығы кім? Психолог, дефектолог ......
Балалар осының барлығын бір сөзбен қалай айтуға болады?
Мамандықтар Дұрыс балалар Бүгінгі т\с біз мамандықтар жайлы айтамыз, мамандықтар иелерімен кездесеміз Сонымен т\с тақырыбы мамандықтар еліне саяхат Путешествие в Страну профессий.
– А что такое профессия? Профессия это работа человека
«Мамандық» сөзіне анықтама беру.после ответов детей выходит слайд
Профессия- латын сөзінен шыққан , “professio”- анықталған іс, мамандық дегенді білдіреді.
Мамандық- қарапайым өмір сүру көзі болып табылатын және қандай да бір дайындықты, жауапкершілікті талап ететін еңбек қызметінің маңызды бөлігі.
Профессия – род трудовой деятельности, требующей определенной подготовки, служащий источником существования.
– Ал сендер өскенде кім болғыларың келеді? А кем бы вы хотели стать, когда станете взрослыми?
– Что нужно для приобретения профессии? (хорошо учиться, быть любознательным, любить трудиться…)

Слайдта тақырып Бұл саяхатта біз бірнеше аялдама жасаймыз Мынау біздің жолсілтемеміз саяхатта бірнеше аялдамаларға тоқтаймыз
Аялдамалар :
1. «Аспазшы»
2. «Дәрігер»
3. «Мұғалім»
4. «Кітапханашы»
2. Негізгі бөлім
2.2 - Міне саяхатымыздағы бірінші аялдама «Аспазшы» И вот мы в пути. Первая наша остановка. Станция «Повар»
1 оқушы ПоварКостя
Ходит повар в колпаке
С поварешкою в руке.
Он готовит нам обед:
Кашу, щи и винегрет.
Итак что делает повар?
Юдинннің әңгімесі бойынша кішігірім көрініс көрейік Послушайте рассказ Г.Юдина «Как варить компот»
1 тапсырма
Как варить компот Кот-Паша, Коза Аркадии, Курица Костя, Корова – Саша, кролик Вова
Бір аулада мысық, ешкі, сиыр, тауық, қоян өмір сіріпті. Бір күні Мысық былай деді:
-Мен компот жасау білемін
Сиыр – Қалай жасайды
Барлық тәттіні жинаңдар, мен пісіремін
Барлығы ең тәттілерін іздеуге кетті Мысық болса қазанын дайындауда
Ең алдымен ешкі келді – Міне тәтті қырыққабат
Тауық 5жүгері дәнін әкеледі
Сиыр – міне тәтті қарбыз қабықтары
Қоян –жоңышқа шөбін әкелді
Ал мысық қалтасынан жұжығын алып иіскеп --Міне ең тәтті нәрсе деп қазанға салып бетін жабады
Біраз уақыттан кейін мысық қоңырау соғады
Дайын Астарың дәмді болсын!
Барлығы тфу қандай жаман, өзің же! Деп достары ренжиді
Мысық – неге компотым дәмсіз болды?
Т : Неліктен шырын дәмсіз болды? Почему же так не вкусно получилось?
Дети: Потому что для компота нужны особые продукты. Тақтаға іледі
2 тапсырма
-Жеміс жидектер Атап айтсақ- алма, алмұрт , шие, өрік, шабдалы т.б Фрукты.
3 тапсырма Я предлагаю вам попробовать сварить борщ.
На столе лежат карточки с надписями:
Сәбіз, свекла, қияр, асқабақ, қырыққабат, фасоль, дәмдеуіш, пияз, ет, сарымсақ, картоп, горох
морковь, свёкла, огурец, тыква, капуста, фасоль, приправа, лук, чеснок, картофель, горох.
На магнитную доску прикрепить карточки с надписями тех продуктов, которые входят в состав борща.
4 тапсырма 2 человек выполняет это задание, остальные рассказывают пословицы и поговорки о еде вы знаете?
- Ас атасы нан
- Хлеб всему голова.
- Нан бар жерде ән бар
- Худ обед, когда хлеба нет.
- Не красна изба углями, а красна пирогами.
- Дәнді шашпа, нанды баспа.
Бұл мақалда айтылғанды біз орындаймыз ба Асханада үстелде нанды шашасыңдар ма?
- А теперь проверим задание, выполнявшего у доски ученика.
5 тапсырма
Міне балалар біз аспазшы мамандығымен таныстық Экскурсия кезіндегіні естеріңе түсіре отырып кестемізді толтырайық слайдта кесте балалар айтқаннан кейін толтырылған кесте слайдта 1. Мамандық аспазшы 2. Жұмыс орны – асхана, дәмхана, 3қандай қызмет атқарады , не істейді – тамақ пісіреді ,4 арнайы киімі – алжапқыш , бас киім, 5құралдары – қазан кастрөл, ожау, қасық, тағамдар6Мамандық сендерге ұнай ма? – Ұнайды қызықты мамандық
2.2 Т : Біздің саяхатымыз әрі қарай жалғасады - Келесі аялдамамыз Ақ киімді абзал жандар туралы Вторую остановку мы посвятим профессии тех людей, о которых говорят «Люди в белых халатах».
Костя
Іш ауырса, тіс ауырса
Маған дәрі береді.
Барлық бала, барлық ана
Оны жақсы көреді.
Дәрігер не істейді? Что делает врач?
Бізде бүгін қонақта балалар үйінің бас дәрігері С.Ж
Балалардың сұрақтары Почему вы выбрали проф врача? Любите ли вы свою проф? А вы не боитесь уколов?
Эта профессия требует больших знаний, доброты, ласки, терпения, умения сострадать ближним, быть милосердными. Делая больно, они делают это во спасение и благо человека. Вспомните как вам бывало больно когда С Ж делала вам укол да но это для того чтобы вы выздоровели да
6 Тапсырма мына кішкентай аюымыз қолын жарақаттап алыпты жарасын қалай емдейміз Этот плюшевый мишка поранил лапку. Как обработать рану? Что для этого нужно?Үстелде жатқан заттардан керектісін алу
На столе лежат : аспирин, йод, бинт, зелёнка, марганцовка, вата, грелка дети выбирают то, что необходимо для обработки раны.
С,Ж балалар тапсырманы д9рыс орындады ма? С.Ж спортпен шұғылдану керектігін , жаттығулар жасау керектігін айтады
С.Ж біз жаттығуларды жақсы жасаймыз қазір көрсетеміз
7 тапсырма Сергіту Сәті
Жаттығулар
8 тапсырма Міне балалар біз дәрігер мамандығымен таныстық Экскурсия кезінде С.Ж өз мамандығы туралы айтқан естеріңе түсіріп к естемізді толтырайық 1. Мамандық дәрігер 2. Жұмыс орны – емхана, аурухана, қандай қызмет атқарады , не істейді – адамдарды емдейді, арнайы киімі – ақ халат, ақ бас киім, құралдары – градусник, 2.4
шприц, бинт, мақта Мамандық сендерге ұнай ма? – Ұнайды қызықты мамандық
2.3 Т :Келесі аялдама Мұғалім Следующая остановка «Учитель».
Мұғалім туралы тақпақ
Әр адамға құрметпенен қараған,
Өз бойынан мол ізгілік тараған.
Талап пенен тәртіпті тек ту етіп
Осы өмірге мұғалім боп жаралған.

Ұстаз болу – жүректің батырлығы,
Ұстаз болу – сезімнің ақындығы,
Ұстаз болу – мінездің күн шуағы,
Азбайтұғын адамның алтындығы
Мұғалім не істейді? Тот, кто занимается преподаванием какого-л. предмета в школе; преподаватель. б) Тот, кто обучает, учит чему-л. 2) Тот, кто научил или учит чему-л., кто оказывает или оказывал влияние на развитие кого-л., чего-л.; воспитатель, наставник. 3) Тот, кто является главой, автором какого-л. учения (4), высшим авторитетом в какой-л. области и имеет последователей.
Мұғалім аялдамасында біз білімдерімізді көрсетеміз
9 тапсырма Мозайка «С какой профессией связаны эти предметы»
Проф Врач, Учитель , художник повар
10 тапсырма .Матиматика пәнінен
1 Есеп шығару Домики



2 55 тенгеге не сатып алуға болады
3 Табиғаттану пәнінен ағаштардың жапырақтарын табу(суреттегі ағаштарға сәйкес жапырақтарды үстелден алып магнитті тақтаға жабыстыру)
4 Орыс тілі пәнінен жапырақтарды біріктіріп сөз құрау
5 Қазақ тілі пәнінен сөз аудару

11 тапсырма Кестемізді толтырайық толтырайық 1. Мамандық мұғалім 2. Жұмыс орны – мектеп 3 қандай қызмет атқарады , не істейді – бала оқытады,4 арнайы киімі- таза әдемі киім ,5 құралдары – қалам кітап дәптер Мамандық сендерге ұнай ма? – Ұнайды қызықты мамандық
Ал келесі аялдама Кітапханашы аялдамасы Согласно маршрутному листу, на нашем пути последняя остановка. Станция «Библиотекарь».
Біздің балалар үйінде кітапхана бар . Біз онда экскурсияға барғанбыз. Бұл өте сиқырлы ғажайып бөлме. Бұл бөлмеде сендер кітапты алып алыстағы ғарышқа немесе теңіз түбіне өткен өмірге саяхат жасай аласыңдар . Осы бөлменің сиқыршысы Риза Ерешевна
Аркадии
Мы идём в библиотеку
Чтоб побольше прочитать.
Настоящим человеком
Помогают книги стать.
Вова Ш
Книг заветные страницы
Помогают людям жить,
И работать и учиться,
И Отчизной дорожить.
Вова 13гр
Мы дружны с печатным словом,
Если б не было его,
Ни о старом, ни о новом
Мы б не знали ничего.
О профессии библиотекаря я пригласила рассказать Ризу Ерешевну после слов она дарит памятку как обр с книгой
1.Кітаптарды таза қолмен ұстау керек.
2.Беттерін қатты басуға болмайды.
3.Кітаптың бетін қарындашпен, қаламмен сызуға болмайды.
4.Тамақ ішкенде кітапты ұстауға болмайды.
12 Тапсырма «Сөйлеп тұрған кім?» дидактикалық ойыны.
Балалар біз қазір мына сөздерді естіп қандай мамандық иесі сөйлеп тұрғанын анықтайықшы:
1)Балмұздақ сатамын!Балмұздақ!
2)Жүріңіз қай жаққа апарып тастайын?
3) Қай жеріңіз ауырып тұр?Қазір ыстығыңызды өлшейін.
4)Шашыңызды қандай үлгіде қиып берейін?
5)Бүгінгі сабақта біз балалар күзгі табиғат туралы әңгімелесеміз.
6)Мен манты жасап жатырмын,қазір дайын болып қалады.
Балалар кітапханашы мамандығын қорыта келе кестемізді толтырайық слайдта кесте балалар айтқаннан кейін толтырылған кесте слайдта 1. Мамандық кітапханашы 2. Жұмыс орны – кітапхана, 3қандай қызмет атқарады , не істейді – кітап береді ,4 арнайы киімі – таза , әдемі киінеді 5құралдары – кітап, газет, журнал , қалам 6Мамандық сендерге ұнай ма? – Ұнайды қызықты мамандық
3 Қортынды бөлім
3.1Көрініс
13 тапсырма Однажды дети мечтали о том кем они станут когда вырастут.
–Я буду врачем сказал Саша,- ведь врач – самая главная профессия, потому что он лечит людей
-А я буду строителем. Ведь стоитель главнее врача, потому что он строит больницы - ответил Вова Ш
- Нет повар главнее строителя .Ведь если поар не приготовит обед строитель не сможет работать сказал Паша
-Значит главнее повара продавец. Если продавец не продаст продукты то повар не приготовит обед – подумав заметил Аркадии
-А что если продавец заболеет и не сможет продавать продукты- спрсил Костя
- Его вылечит врач – сказал Дима
- Так кто же тогда главнее спрсил Артур
Воспитатель Нет такой профессии которую можно назвать главной. Все профессии одинаково важны, потому что все приносят пользу людям
Біздің саяхатымыз осымен аяқталды Наше путешествие подходит к концу.
Рефлексия
1 Балалар біз қай елге саяхатқа бардық?
2 Саяхат сендерге ұнады ма ?
3Саяхатта қандай мамандықтар жайлы айттық?
3 Чем больше понравилось наше путешествие?
4Қалаған мамандығық иесі болу үшін не істеу керек? Оқу керек, еңбек ету керек
Чтобы получить желаемую профессию что нужно делать? Учиться, трудиться
Правильно, когда подрастёте, окончите школу, вы будете тоже трудиться. А пока вы маленькие ваш труд это учеба сейчас ваша задача учиться хорошо
На этом наше путешествие закончено. До свидания!
Категория: Начальная школа | Добавил: МБК
Просмотров: 531 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 5:06 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru