Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа |
[ Скачать с сервера (17.0 Kb) ] | 2015-04-04, 7:35 AM |
[С] Сабақтың тақырыбы: [С] дыбысы және С с әріптері. Сабақтың мақсаты: [С ] дыбысы және әрпімен таныстыру. Сабақтың міндеттері: 1.Білімділік: [С] дыбысын анық айтуға тілді машықтандыра отырып, буында, сөздің құрамында бекіту. Дыбыстық талдау және жинақтау дағдыларын қалыптастыру. 2.Түзету – дамытушылық: Баланың тіліндегі [С] дыбысын айтудағы ақаулықтарын түзету, сөз қорын, сөйлем құрау қабілетін дамыту, тілін ұстарту, ойлау, есте сақтау, тұжырымдау, математикалық есептеу қабілеттерін дамыту. 3.Тәрбиелік: Сауаттылыққа, дербестікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: Таратылым материал, көрсетілім материалы, әріптер. Сабақтың тегі: дәстүрлі сабақ. Сабақтың түрі: бекіту сабақ. Қолданылатын әдіс – тәсілдер: Суретпен жұмыс, жұмбақ шешу, ойын ойнау, тыныс алу, артикуляциялық жаттығулар жасау, буынға бөліп оқу. Пәнаралық байланыс: Сауат ашу,тіл дамыту Сабақтың барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Наргиздің өзінің жақсы көретін сәлемдесуі : Амансың ба, Алтын күн Амансың ба, жер ана Амансың ба, ұстазым Сізді көрсем қуанам. Сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстыру. ! Бүгін біз [С] дыбысы және әрпімен танысамыз. Сабақтың барысында ойын ойнаймыз, жұмбақ шешеміз, жаттығулар жасаймыз. 2.Негізгі бөлім: І Ұйымдастыру бөлімі: Артикуляцияны дамыту жаттығулары 1. Ұртын үрлеу. 2. Ернін созу "у", "о" 3. Жымияды " и" 4. Қасын көтеру "Ой" (таң қалу) 5. Көзін қатты жұму 6. Дем алу және тыныс шығару: са – со – су - сы. ІІ Негізгі бөлім Наргиз алдымен сабағымызды бастамай тұрып мен саған жұмбақ жасырамын соны шеш , мұқият тыңдап отыр Сауысқанды, сәбізді Сарымсақты, сағызды Бастап тұрған қай әріп? «С» Қыста бар, Жазда жоқ Түсте бар, Кеште жоқ «С» Сарада бар, Шарада жоқ «С дыбысының артикуляциясы» • Ерін жымиып тұрады; • Тістердің арасы шамамен 1 мм ашық; • Тілдің ұшы төменгі тістерге тіреліп тұрады; • Тілдің ортасы көтеріңкі, ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы шығады. • Тілдің бүйір жақтаулары жоғарғы азу тістерге тиіп тұрады; • Жұмсақ таңдай көтеріліп, мұрынға баратын ауа жолын жабады, дыбыс перделері ашылады; Артикуляциялық жаттығулар «Кесе», «Сағат», «Саңырау құлақтарды», «Тәтті шырын», «Ат шауып келеді» «С» дыбысын дұрыс айт, анық айт. Дұрыс. Ал енді буынға бөлейік: Ма-са. Бала алақанын соғады. -Неше буын бар? -2 буын. -[С] дыбысы сөздің қай жерінде естіледі? - Сөздің ортасында естіледі.(Барлық сөз жоғарыда мысалға келтірілгендей буынға бөлінеді, буындар саналады.) Ал енді сөздің басында келетін сөздерді буынға бөлейік, ал буынға бөлейік. Са – сал Со – сол, Со-на «С» дыбысын сөзде дұрыс айтуға машықтандыру. - Жұмбақ шешеміз Сыртылдайды күнімен, Сыртылдайды түнімен. Білгің келсе уақытты, Көрсетеді тілімен. (Сағат) Мұрны пұшық, Көзі қысық, Өзі пысық Бұл не? Мысық «С» дыбысы бар аңдар: қасқыр, арыстан, жолбарыс. Дәптермен жұмыс Қол саусақтарына арналған жаттығулар: «Көзілдірік», «Қайшы», «Қоян» - тақпақты бірге қайталау. Ауада «С» әрпін жазу. Наргизге көмектесе отыра , яғни қолынан ұстап жазғызу. «С», «с» әріптері, Са-ра, А-нау – со-на. Қорытынды: Бүгінгі өткен сабағымызды қорытындылаймыз. Есіңе сақта! Апта деген ағайдың Жеті бірдей ұлы бар: Бірінші – Дүйсенбі, Екінші – Сейсенбі, Үшінші – Сәрсенбі, Төртінші – Бейсенбі, Жұма деген бесінші ұл Алтыншы ұл - ол Сенбі Жетінші – Жексенбі. [С] дыбысы бар жануарларды көрсет (сурет бойынша жұмыс) С] дыбысы бар ыдыстарды көрсет (сурет бойынша) Суреттерді ата Үйге тапсырма. Жаңылтпаш жаттау 1. Асан массаж жасар, Массаж жасап шаршар. 2. Биыл жазда маса аз, Маса азда, Маза аз. -Наргиз бүгін біз сабақта не істедік? - Қандай ойындар ойнадық? -Тағы не істедік? Оқыдық, жұмбақ шештік. 4.Сабақты аяқтау: Баланы мадақтау, бағалау.мадақтау. дыбысы және С с әріптері | |
Просмотров: 1268 | Загрузок: 10 | Комментарии: 1 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|