Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Начальная школа

Түсті металл кендері
2015-12-23, 8:52 PM
Дүниетану Уақыты: Кабинет: 29 Амангельдиева Ш.Х
Сабақтың тақырыбы: Түсті металл кендері
Жалпы мақсаты
Түрлі-түсті металдар туралы түсінік қалыптастырады. Металдарды құрамына қарай ажыратуды үйренеді.
Күтілетін нәтижесі:
Түрлі –түсті металл кендеріне не жататынын біледі.
Металды құрамына қарай ажырата алады.
Өзіндік пікірлері бар; өз ойларын ашық айта алады.
Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті

Психологиялық дайындық «Көңілді күн»
Балалардың көңіл күйлерін көтеру мақсатында психологиялық дайындық жүргізу.

Топқа бөлу Оқушылар стикердағы түстер бойынша топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру:тест

Тақырыпты анықтау жаңа сабақтың тақырыбын, міндеттерін оқушылармен бірге шығару сөзжұмбақ, ребус, жұмбақ шешу арқылы.
Интер белсенді тақтадан түрлі түсті металдан жасалған бұйымдарды көрсету.
- Балалар сендер не көріп тұрсыңдар?
-Бұлар неден жасалған?
- ендеше біз бүгінгі сабақта нені білуге тиіспіз.
Мағынаны ажырату. Оқулықпен жұмыс
Жигсо 2 әдісі . 4 топқа мәтінді толық тізбектеп оқыту. Берілген мәтінді оқып шығып жұппен, топпен талдайды да ортаға өз ойларын салады.
1топ – мыс
2топ – алюминий
3топ - қорғасын, мырш

Мәтінге байланысты сұрақтар:
1топ. Мыс
- Мысты қайда қолданады ?
- мыс пен мырыштың қосындысынан қандай металл алынады?

2 топ . алюминий
- Алюминиді тұмыста қайда қолданады?
- Алюминий негізінен неден алынады?
Әр топқа барып сұрақтарын талқылату.
3топ. Қорғасын, Мырш
- Қорғасыннан қандай заттарды жасауға болады?
- Мырыштың ерекше қасиеті?
Топтық жұмыс. Семантикалық карта
Ақ Қыз-ғылт Көкшіл сұр Оңай өңделеді жұмсақ Ауыр
мыс + +
алюминий + + +
қорғасын + +
мырш +
Қорытындылау.
Картамен жұмыс:Қазақстан картасынан алтын, мыс, полиметалл өндірілетін жерлерді тауып белгісін қою.
Рефлексия
Гүлдерге өз пікірлерін жазады.
Бүгінгі сабақта мен не үйрендім?
Сабақта маған не түсініксіз болды?
Сабақ қызықты болды ма? Неліктен?
Оқушылар тақтаның алдына қарап тұрып, видеода көрсетілген сергіту сәтін қайталап жасайды.
Қызыл, сары, жасыл, көк түстерге қарай төрт топқа отыру. Топ ережесін естеріне түсіру.
Дәптерге тақырыпты жазады
Тест парақшалары арқылы өзін-өзі және бірін-бірі бағалау.

-Оқушылар жұмбақтарға жауап беру арқылы тақырыпты анықтайды.

Сақина, сырға.

Алтыннан, күмістен т.б

Түрлі түсті металдарды ажырата білуіміз керек.
Топта қалған сөйлеуші келген басқа топтағы оқушыларға өз бөлімін түсіндіріп береді.Олар сұрақтарына өз ойларын қосады. Өз жанұяларын келгенде түсінгендерін ортаға салады.
Сұрақтарды жеке оқиды, жұппен, топпен талқылайды
Электр сымы, электр машиналары мен бөлшектері. Телефон, телеграф байланысында . Жез.

- Ыдыс-аяқтар, ұшақтар, ғарыш кемелерін жасауға.
- Бокситтен.

- Аккумулятор, электр кабельдердің сыртын.
- Тот баспайды.

Семантикалық картаны толтырады. Жұппен бір-бірін тексереді.

Алтын: Степняк, Екібастұз, Зырян.
Мыс: Жезқазған, Бозшакөл, Қоңырат, Саяқ.
Полиметалл: Жезқазған, Риддер, Зырян, Талдықорған, Текелі, Ащысай.

Сабақ туралы пікірлерін жазып іледі.
Дереккөздер және жабдықтар: Гүлдер, Қазақстан картасының сұлбасы, таратпа материалдар, стикерлер, рефлексия т.б
Үй тапсырма беру Түрлі-түсті пайдалы қазбаларға 5жолды өлең жазу. Ақ бетке.

Сабақты бағалау

Бағалау парақшасы. Формативті, суммативті бағалау

Тест
1.Кенді пайдалы қазбалар қасиеті бойынша нешеге бөлінеді?
А) 3
Ә) 2
Б) 4
2. Пайдалы қазба дегеніміз не?
А) Табиғи күйінде немесе жер қойнауында кездесетін табиғи минералдық заттар.
Ә) Қолдан жасалған заттар
Б) Сатып алған бұйымдар
3. Қара металл кендеріне не жатады?
А) алтын, мыс.
Ә) қола, алюминий, көмір
Б) Болат, темір шойын, магнитті темір тас т.б
4. Ашық әдіспен кенді өндіру жолын ата?
А) Қопарғыш дәрі құйып бұзады, экскаватормен машинаға немесе вагондарға тиейді.
Ә) күрекпен қазып алады.
Б) қолмен теріп алады.
5. Кенді байыту дегеніміз не?
А)Металдарды жуу
Ә)Домна пешінде балқыту
Б) металл алу үшін кенді тау жыныстарынан бөліп алады.
6. Жабық әдіспен өндіру жолын ата?
А) қолмен қазу.
Ә) Шахталық әдіспен қазады.
Б) теріп алу
7. Темір кені картада қандай таңбамен белгіленеді?
А) төртбұрыш
Ә) үшбұрыш
Б) домалақ
8. Домна пеші дегеніміз не?
А)металдарды жуады
Ә)металдарды тазалайды
Б) Өндірілген кен металдарды қорытады.
9. Пайдалы қазбаларды кімдер зерттейді?
А) геологтар
Ә) бақылаушылар
Б) тәжірибешілер
10. темір кені көбінесе қандай болады?
А) қатты
Ә) жұмсақ
Б) иілгіш

Семантикалық карта

ақ Қыз-ғылт сұғылт Көкшіл сұр Оңай иіледі жұмсақ ауыр Жеңіл Тоттан-байды Оңай өңделе-ді Тоқ өткізгіш Ренген сәулесін өткізбейді
Мыс + + + +
алюминий + + + +
қорғасын + + +
Мырш + +

ақ Қыз-ғылт сұғылт Көкшіл сұр Оңай иіледі жұмсақ ауыр Жеңіл Тоттан-байды Оңай өңделе-ді Тоқ өткізгіш Ренген сәулесін өткізбейді
Мыс + + + +
алюминий + + + +
қорғасын + + +
Мырш + +

ақ Қыз-ғылт сұғылт Көкшіл сұр Оңай иіледі жұмсақ ауыр Жеңіл Тоттан-байды Оңай өңделе-ді Тоқ өткізгіш Ренген сәулесін өткізбейді
мыс + + + +
алюминий + + + +
қорғасын + + +
мырш + +

ақ Қыз-ғылт сұғылт Көкшіл сұр Оңай иіледі жұмсақ ауыр Жеңіл Тоттан-байды Оңай өңделе-ді Тоқ өткізгіш Ренген сәулесін өткізбейді
мыс + + + +
алюминий + + + +
қорғасын + + +
мырш + +

ақ Қыз-ғылт сұғылт Көкшіл сұр Оңай иіледі жұмсақ ауыр Жеңіл Тоттан-байды Оңай өңделе-ді Тоқ өткізгіш Ренген сәулесін өткізбейді
мыс + + + +
алюминий + + + +
қорғасын + + +
мырш + +
Категория: Начальная школа | Добавил: amangeldievashynar
Просмотров: 948 | Загрузок: 0 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-04-19, 4:18 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru