Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика

Логарифмдік және көрсеткіштік теңдеулер
2014-03-25, 6:25 PM
Баешова Феризат Сидагалиевна
Ембі қызмет көрсету саласы колледжі
Сабақ тақырыбы: Логарифмдік, көрсеткіштік теңдеулерді қайталау
Сабақ түрі: қортындылау сабағы
Сабақ мақсаты: Логарифмдік, көрсеткіштік теңдеулер туралы ұғымын бекіту. Есептер шығара отырып, теңдеулер түбірін табу дағдысын дамыту
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Аталған тақырыптарға қатысты білімлаушылардың білімін жинақтап, бір жүйеге келтіру, міндетті деңгейді меңгеруін тексеру
Тәрбиелік: Пәнге қызығушылығын арттыру, ұқыптылыққа, ескерімділікке, топпен жұыс жасауға тәрбиелеу
Дамытушылық: білімалушылардың ақыл- ойын, логикалық ойлау қабілетін дамыту
Сабақ көрнекілігі:тақырыпқа қатысты слайдтар, бағалау парағы
Сабақ типі: интерактивті
Оқыту әдіс- тәсілдері: ауызша сұрақтар, өз бетерімен жұмыс, топтық тапсырмалар
Сабақ барысы:
І Ұйымдастыру бөлімі. Топ білімалушыларымен амандасу, топтарға бөлу, екі топты өз орындарына отырғызу, топ жетекшілерін белгілеп, бағалау парағымен таныстыру
ІІ. Топтарға сабақ ерекшелігін, саяхатқа шығатындығын хабарлау. Алтын сандықтағы құпия сөзді табу.
ІІІ. Саяхатқа шығу үшін әр топ өз білім деңгейлерін көрсететіндігін айта отырып, сергіту тапсырмаларын беру. 3слайдпен жұмыс
Көрсеткіштік теңдеу дегеніміз не? Жалпы түрін жазып көрсетіңіз
Логарифмдік теңдеу дегеніміз не? Жалпы түрін жазып көрсетіңіз.
Көрсеткіштік теңдеуді шешудің әдістерін атаңыздар
Логарифмдік теңдеуді шешудің әдістерін атаңыздар.
Логарифмнің негізгі қасиеттерін жазып көрсетіңіздер.
Берілген сұрақтар бойынша қай топтан кім жауап берді, жауап парағына топ жетекші белгі қойып отырады.
ІҮ. Сергіту тапсырмалары арқылы саяхат жасайтын қақпаларға келіп тоқталады. 4 слайд «Тас қақпа». Білімалушылар «Тас қақпа» есігіне келеді. Тас қақпадағы тапсырмаларды орындай отырып, есікті ашу керек. Тапсырмалар 5 слайдта берілген.
log_7⁡х=2
5х =625
2х+3=64
log_(1/5)⁡〖4х+х^2=〗 -1
log_2⁡〖х-3〗=3
3х+2-3х = 72
Топпен бірлесе отырып көрсеткіштік, логарифмдік теңдеулерді шешіп, дұрыс жауабын тақта тастардан табу керек. Бұл жерде қай топ көбірек есеп шығарады, есеп жауаптарын тақтаға 1 оқушы көрсетеді. Жауабының дұрыстығын тексеру үшін 6 слайдты қолданады.
Ү. Келесі күміс қақпа есігін ашу үшін жасырлған сөзді табу керек.7-8 слайдтар. Слайдта көрсетілген нөмерлерді таңдай отырып, Теңдеулерді шешу керек. 9-14 слайдтар тапсырмалары:
log_х⁡〖49 =2〗; 7х+2 = 343; log_2⁡〖(х-5)/(х+5)〗+log_2⁡〖х+5〗=0; log_5⁡〖(2х+3)+ log_5⁡〖(4-х)=〗 〗 1; 4х +16=10*2х
Білімалушылар есепті шығарып әкелгесін, жауабы тексеріліп, жауапқа сәйкес әріп анықталады.
Жасырған сөз НЕПЕР. Сұрақ Непер кім? 15 слайд арқылы Непер туралы қысқаша мағлұмат беріледі.
ҮІ. Алтын қақпаны ашу үшін алдағы тапсырма орындалу керек және жауабын тез көрсету қажет. Сонымен «Алтын қақпа» тапсырмалары 16-17 слайд
ҮІІ. Алтын қақпа тапсырмаларын қай топ бұрын орындап болса, сол топтың алтын сандыққа қолы жетеді. 18 слайд
ҮІІІ. Ендеше алтын сандықта қандай құпия сөз жасырылғанын көрелік.
«бақыт», «байлық», «ақыл» деген сөздер жасырылған. Берілген сөздер қандай мағына береді, қалай түсінесің? Сіз осы нәрселерге кезіксеңіз қайсысын қалар едіңіз? Сөз соңында дүниеде еш нәрсе ақылсыз жасалмайтындығын ұғындыру
ІХ Сонымен сабақты қортындылаймыз. Қай топтың озғандығы, білім алушыларды бағалау үшін топ жетекшісіндегі бағалау парағы қолданылады.
Білімалушы аты- жөні Сергіту тапсырмалары Тас қақпа тапсырмалары Күміс қақпа жасырылған сөзді тап Алтын қақпа Бағасы
1 2 3 1 2 1 2 1 2


Х. Сабақты қортындылау, білімалушыларды бағалау, үйге тапсырма
Категория: Математика | Добавил: корган
Просмотров: 1889 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2024-04-25, 8:17 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru