Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика

"Рационал сандар" тарауы
2014-11-05, 2:10 PM
Тақырыбы: «Рационал сандар» тарауын қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: рационал сандарды салыстыра білу, ауызша
есептеу дағдаларын қалыптастыру, білімдерін тиянақтау;
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау және өз
беттерімен есеп шығару қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік: оқушылардың өз ойын толық, дұрыс жеткізе білуге,
тапқырлыққа, жылдамдыққа, ептілікке тәрбиелеу
Сабақтың түрі: білімдерін талдап қорыту және жүйеге келтіру сабағы
Сабақтын типі: қайталау – пысықтау сабағы
Сабақтың көрнекілігі: кесте, тест есептері, сұрақтар жазылған карточкалар,
бағалау парағы
Cабақтың жүру барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі (3мин)
а)Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру;
ә)Топтарға бөлу (қолымдағы түстермен қиылған
фигураларды тандау арқылы. «Натурал сандар», «Бүтін
сандар», «Рационал сандар»).Бағалау парағын тарату.
ІІ. Үй жұмысын тексеру (№384,388)
Тақырыпты оқушылар өздері ашу мақсатында алдарында жатқан сөзжұмбақ пен ребусты шешу тапсырмасы беріледі. (3 мин)
ІІІ. Викториналық сұрақтар
Интерактивті тақтада жауаптары жасырылған сандар жазылған кестеде оқушылар сұрақтарға жауап береді.
№1
Кеше күн үш градус суық болған,бүгін күн екі градус жылы.
№2
Тарбағатай жоталарының ең биік жері теңіз деңгейінен 2992 м биіктікте,Каспий ойпаты теңіз деңгейінен 28 м тереңдікте.
№3
Координаталық түзу дегеніміз не?
№4
Қандай сандар қарама-қарсы сандар деп аталады?
№5
Мына сандарға қарама-қарсы сандарды атаңдар:-3; 9; 0,3; - 1/7
№6
Санақ басы болатын О нүктесінің координатасы неге тең?
№7
Мына сандардан бүтін сандар жиынының элементтерін теріп жазыңдар:-99;-1/9;0;99; 9
№8
Бүтін, натурал сандар жиыны мен рационал сандар жиынының арақатынасын Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеп, практикалық тұрғыдан көрсетіңіз.
№9
Санның модулі дегеніміз не? (5 мин)
ІV. Деңгейлік тапсырмаларды орындау
Қай топтың оқушыларының 15 минутта қанша тапсырма орындайтынын анықтау.
Рационал сандарды салыстырыңдар:
І топ ІІ топ ІІІ топ
А деңгейі А деңгейі А деңгейі
-6 * 0 -7 * 0 -8 * 0
-100 * 9,2 -3,5 *-5,3 -4,1 * -2,1
-8,1 * -1,8 -5 * 5 -6 * 6
В деңгейі В деңгейі В деңгейі
|-4,5| * | 4,5 | |5,6 | * | -5,6 | |7,6 | * | -7,6 |
| -50 | * | 15 | | -76 | * | 67 | |78 | * | 87|
| -3,4 |* |-1,4 | | 2/5|* |-3/5 | |9,5 | * | -9,6 |

С деңгейі С деңгейі С деңгейі
1,9 < * < 2,4 -0,5 < * < 0,2 2,9 < * < 3,5
-4,9 < * < -3,2 20,4 < * < 21,2 - 1,9 < * < -1,4
-0,5< * < 0,2 -9,5 < * < - 7,25 5,9 < * < 5,4
V. Білім- сыналар сәт
№370.
1) 3|x|=12 3) 0, 9|x|=5, 4 5) 0, 7|- x|=2, 8
|x|=12: 3 |x|=5, 4: 0, 9 |- x|=2, 8: 0, 7
|x|=4 |x|=6 |- x|=4
X=4; x=- 4 x=6; x=- 6 x=4; x=- 4.
№377. Қосындыны Гаусс әдісін пайдаланып, табыңдар: (жылдамдыққа шығару)
1)|- 5|+|- 7|+|- 9|+|- 11|+|- 13|+|15|+|- 17|+|19|=(5+19)/(2.)*8=96
2)|9|+|- 8, 5|+|8|+|- 7, 5|+|7|+|- 6, 5|+|6|+|- 5, 5|+|5|+|- 4, 5|=(9+4, 5)/2*10=13, 5*5=67, 5
№391
-3 < -1 -0,99 > -100 - 3/8 < -1/4
-1/4 >-2/5 -7/4 < -1,5 0 > -0,86
VІ. Тест тапсырмалары (жұптық жұмыс) (5мин)
Тест тапсырмалары
1)Екі санның бөліндісі сол сандардың ….. деп аталады?
А)мүшесі В) қатынасы С)пропорциясы
2) 24:8 қатынасына кері қатынасты көрсетіңіз
А)24:8 В)8:24 С)1:8
3)Пропорцияның анықтамасын беріңіз?
А) Екі санның бөліндісі
В)Екі қатынастың теңдігі С) Екі санның көбейтіндісі
4)Пропорцияның белгісіз мүшесін табыңыз?
6:3=х:45
А)30 В)90 С)60
5)Егер бір шама бірнеше есе артқанда (кемігенде), екінші шама сонша есе артатын (кемитін) болса, онда мұндай шамалар …… деп аталады.
А)пропорция В)тура пропорционал шамалар С) қатынас
6)Заттың 1 кг құны 60 тг тұрса, 2кг,3 кг заттың құны неше тг?
А)240 тг, 300 тг. В)60 тг, 120 тг. С)120 тг, 180 тг.
7)Қатынастың белгісіз мүшесін табыңыз: х:7=35.
А) 5 В)235 С)245
8)Есептеңіз: (3/4+1/5)∙5/19;
А)4 В)1/4 С)1/5.
9) Үлкейту масштабына келтірілген мысалдардың қайсысы дұрыс?
А)5:1; 1:10; 100:1. В)1:100; 1:10000; С)20:1; 25:1; 10:1.
10) Қатынастың алдыңғы мүшесін 3 есе арттырса ,
А)Соңғы мүшесі де 3 есе кемиді В)Соңғы мүшесі де 3 есе артады С)Алдыңғы мүшесі 3 есе кемиді.
VІІ. Қане, оқушылар, тек тақырыппен шектелмей, өткен тарауды да еске түсірейік:
Қандай тарауды аяқтадық? (Қатынастар мен пропорциялар)
Осы жерде топтар бір-біріне сұрақтар қояды. (Барлығы қағаз бетінде болады. Сабақ соңында бағалайды) (10 мин)
Сабақты бекіту сұрақтары:
1. Санның модулінің анықтамасы?
2. Оң және теріс санның модулі неге тең?
3. Қарама - қарсы сандардың модулі неге тең?
4. Таңбалар ережесін тұжырымдап айтып беру
Үш тұғырлы тіл бойынша таңбалар ережесін өмірмен байланыстыра тұжырымдап айту.
+(+)=+ Менің досымның досы менің досым.
+(-)=- Менің досымның жауы менің жауым.
-(+)=- Менің жауымның досы менің жауым.
-(-)=+ Менің жауымның жауы менің досым.
Категория: Математика | Добавил: Dinash
Просмотров: 372 | Загрузок: 0 | Комментарии: 5 | Рейтинг: 3.5/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 3:12 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru