Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика

Рационал сандарды салыстыру
2014-11-13, 4:29 PM
САБАҚ ЖОСПАРЫ

Күні ___________ Пән Математика Сынып 6

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды салыстыру.
Сабақтың мақсаты:
• Жаңа сабақта координаталық түзуде қатар екі санның үлкені кіші санның қай жағында орналасатынын, сандарды 0-мен салыстыра білу, ақпараттық құралдар арқылы алған білімдерін толықтырып бекітге үйрету.
• Теорияны практикамен ұштастыра отырып логикалық ойлауға бағыттайтын ойын есептер арқылы теңсіздікті меңгерту, тез ойлану қабілеттерін, белсенді жұмыс істеуін арттыру.
• Пәнге қызығушылығын арттырып,өз бетінше еңбек етуге, ізденуге баули отыра,ой-өрісін кеңейтіп жауапкершілікті сезінуге, адамгершілікке тәрбиелеу.

Сабақтың типтері:
Жаңа оқу материалын таныту сабағы;
Сабақтың түрлері:
Аралас сабақ


Оқыту әдісі:
1. Диалог.
2. Қайта жасау - (алгоритм әдiсi ) алгоритм ұйғарымдарының әдiсi:
* нұсқау; * алгоритм.
3. Проблемалы оқыту:
* мәселенiң мазмұндамасының әдiсi; * жартылай - iздестiру; *зерттеушiлік

Сабақ барысы:

Уақыт
(мин) Кезеңдер: Мақсаты Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті Сабақтағы көрнекіліктер Қолданылатын модуль
3 Ұйымдастыру.
Дидактикалық мақсат:
Оқушыларды сабаққа дайындау, сабақтың мақсат және міндеттерін анықтау. Мұғалiмнiң сәлем береді. Сабаққа қатыспаған оқушыларды белгілеу; кабинеттің, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру; Жағымды психологиялық ахуал тудыру.
Топқа бөлу.
Әр оқушыға бағалау парақтары таратылады. Орындарынан тұрып амандасады, кезекші оқушы сынып оқушыларының сабаққа қатысуы туралы мәлімет береді. Оқушылар шеңбер құрып, бір-біріне сабаққа сәттілік тілейді.
Оқушылар ретімен саналып тақ сандар бір тапқа, жұп сандар екінші топқа бөлінеді.
Мұғалім берген бағалау критерийлерімен таныстырады. Бағалау критерий, бағалау парағы Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
3 Үй тапсырмасын тексеру.
Дидактикалық мақсат: Тақырыпты дұрыс және жете түсiнгендiктерін анықтау. Интерактивті тақта арқылы сұрақтар беріледі «Ия, жоқ» деген жауаптар қайтару керек.
1) Нәрселерді санағанда натурал сандар қолданылады. Жауап …
2) Оң сандардың алдына (-) таңба қойылады…
3) 0 (нөл) саны оң сан…
4) 0(нөл) теріс сан …
5)иБүтін сандар жиыны шектеулі. Жиын …
6) N натурал сандар жиыны Z бүтін сандар жиынының ішкі жиыны емес …
7) Теріс санның модулі теріс сан…
8) Оң санның модулі сол санның өзіне тең… Әр оқушы жеке-жеке берілген сұраққа «ия, жоқ» деп, Activate арқылы жауап береді. Интербелседі тақта, Activate, бағалау параға. АКТ, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

5 Оқу-танымдық әрекетіне дайындық.
Дидактикалық мақсат:
Оқушылардың танымдық әрекеттерін ұйымдастырып, мақсатқа бағыттау. Әр оқушы жеке компьютерде отырып, берілген нүктелерді координата түзуінде көрсетеді. Рационал сандар туралы, 0 саны туралы, теріс сан туралы оқушыларға сұрақ қойылады. Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Рационал сандарды салыстыру». Оқушылар координаталық түзуге нүктелерді орналастырып, сұрақтарға жауап береді. Ноудбук, бағалау параға. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
АКТ
15 Жаңа оқу материалын таныту. Дидактикалық мақсат:
Хабарланатын ұғымдар, қасиеттер, формулалар және есептердің шығару жолдарын түсіндіру. Бастысын ерекшелеу. Технология бойынша ІІ кезең синектикалық бөлім. А) Өз бетімен тақырыпты меңгеру даярлық тапсырмадан бастаймыз. Өздері тақырыпты оқиды.
«Дана үкілер» техникасы бойынша жұмыс жасау.
1. Сізге жаңалық болған ақпаратты жаз
2. Ережені білдіріңіз
3. Таныс,таныс емес
4. Иллюстрациялық бейнелеу (постерға салу)
Сызба арқылы бейнелеп көріңіз. Үлгі боларлық қорытынды. Келешекте қажет болатын маңызды қорытынды шығаруға бола ма? Б) Білімді практика жүзінде пысықтау
.

1. Координаталық сәуледе кескінделген сандарды салыстыру сияқты координаталық түзуде сандарды салыстыру – жаңалық. 2. Ереже: Координаталық түзуде үлкен сан оң жақта, ал одан кіші сан оның сол жағында кескінделеді. Кез- келген оң сан 0-ден үлкен. 3. Кез-келген теріс сан 0-ден кіші. Кез-келген оң сан кез-келген теріс саннан кіші. Теріс санның қайсысы санақ басына жақын орналасса, сол үлкен болады.Екі теріс санның қайсысының модулі кіші болса, сол сан үлкен болады.
|-5| › |-1| , -5 ‹ -1
Осындай маңызды қорытынды шығаруға болады Постер, маркер, сызғыш, интербелсенді тақта, бағалау параға. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.
2 Сергіту сәті. Мақсаты: Оқушылар серпілтіп алу. СӨС насихаттау. Еркін ұста денеңді,
Тарсылдатпай еденді,
Орнымыздан тұрып ап,
Жүгірейік бір уақ.
Бір,екі,үш,бір,екі,үш.
Аяқты алға созайық,
Тік көтеріп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық,
Алға қарай озбайық,
Бір, екі,үш,бір,екі,үш. Оқушылар сергіту сәтін орындайды.
10 Бiлiмдерін бекiту.
Дидактикалық мақсаты:
Жаңа тақырып бойынша өзiндiк жұмыстарында алған білімдерін қолдана білу. Практикалық тапсырмалар. Оқулықтағы № 383 ауызша орындатамын. № 390 (2)көрсетемін. Сыныпта № 385. 1. Өсу ретімен: -8; -4; ; ; 1,7; 3; 9,5; 2. Кему ретімен: 3,5; 2; 0; -1;;; -4,1 шығарылады.
Деңгейлік тапсырмалар
І деңгей
Сандарды 0 санымен салыстырып, теңсіздік түрінде жазыңдар:
1) 4; -7; 8; -1
ІІ деңгей
Сандарды салыстыр
1.-8,25 пен -7,75 3. -11,5 пен -11,56
2.-5 пен -3 4. -99,9 бен 1
ІІІ деңгей
1.Екі санның арасында қанша бүтін сан бар?
А) -5,4 және -1,2
Ә) -3 және 3,75
2. Жұлдызша орнына тиісті теңсіздік белгісін қойыңдар
1. (-5) * (-5,7) , онда |-5| * |-5,7|
2. (-2)*(-1,25 ) , онда |-2| * |-1,25
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.
Оқулық, жұмыс дәптері, интербелсенді тақта, бағалау параға. Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Талантты және дарынды балаларды оқыту.
2 Бақылау және оқушылардың өзін-өзі бақылауы.
Дидактикалық мақсат: ББД тексеру; кемшіліктерді анықтау және себептерін табу. Мұғалім оқушылардың суммативті бағаларын біледі

Оқушылар формативті бағаларынан қорытынды бағаны есептеп айталы.

Бағалау критерий, бағалау параға. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
3 Рефлексия.
Дидактикалық мақсат: Алған білімді қысқаша қорытындылау; сөйлеу қабілеттерін дамыту. Сабақты қорытындылау үшін «Притча» оқу, сурет көрсету. Оқушылар бүгін сабақта өздерін қай суретке ұқсатқандары туралы айтады. Интербелсенді тақта Сыни тұрғыдан ойлау
1 Үй тапсырмасы туралы мәлімет.
Дидактикалық мақсат: Үйге берілген тапсырма арқылы оқушылардың ББД-н дамыту, нығайту, жаңа ББД алуға дайындау. Үйге берілген тапсырманы оқушылар интербелсенді тақтадан көшіріп жазады. Оның орындау әдiстемесiн түсiндiреді.
№ 394
Оқушылар үйге берген тапсырманы күнделікке жазады. Күнделік, интербелсенді тақта
1 Қорытындылау.
Дидактикалық мақсат: Сабақты мақсатына жеткенін анықтау. Келешекке жоспар құру.  Мұғалімнің оқушыларға қойған бағасы. Бағалардың дәлелдемесі. Сабақ бойынша ескертулер.
 Оқушылардың өз жұмыстарына баға беру.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Категория: Математика | Добавил: Ainagul3718
Просмотров: 566 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-02, 10:49 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1868]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [461]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru