Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика

Қосу мен көбейтудің заңдылықтарын қолданып өрнектерді ықшамдау
[ Скачать с сервера (15.4 Kb) ] 2014-12-19, 10:55 AM
Пәні: математика
Сынып: 5 Реті:№30 Мерзімі:
Сабақтың тақырыбы: Қосу мен көбейтудің заңдылықтарын қолданып өрнектерді ықшамдау
Сабақ мақсаты:
Білімділік: Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолданып өрнектерді ықшамдауын үйрету
Дамытушылық: Сабақтың барысында оқушылардың ой – өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушының адамгершілік тұлғалық қасиеттері мен ұлттық дүниетаным мәселелеріне қатысты танымдық-тағлымдық ой-пікір туындату, ізденіске ықпал ету.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар: Т.А.Алдамұратова, Е.С.Байшоланов, Математика 5 сынып, Интербелсенді тақта, смайликтер, бағалау парағы.
Әдіс-тәсілдер: АКТ, СТОҮ, Бж К, ОүБ,ТжД, ЖЕСО, ОБжК, диалогтік оқыту, топпен жұмыс.
Оқыту нәтижесі: Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін қолданып өрнектерді ықшамдай алады.

Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңдері Уақыт Модуль Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдаст.
кезеңі
3 мин Оқыту мен оқудағы жаңа тәілдер 1.Жағымды психологиялық ахуал тудыру. 2.Топқа бөліну. 3.Топ ережесін еске түсіру.
4. Қайталау сұрақтары:
1) Санды өрнектерге мысалдар келтіріңдер?
2) Өрнектің мәні деп нені айтамыз?
3) Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?
4) Әріптің мәні деп нені айтамыз? 1.Шаттық шеңберіне тұрып бүгінгі күнге бір біріне сәттілік тілейді.
2. Қағаз қиындылары арқылы топқа бөліну.
3.Топ ережесін еске түсіру.
4. Көңіл –күй парағын толтыру
5. Санды және әріпті өрнектерді қайталайды

БІЛІМ 8 мин СТОҮ 1 тапсырма. Қосындыны табыңдар: 6+18+25+5+2+4
1- тәсілмен. Қосылғыштарды тізбектеп қосып, қосындыны табыңдар.
2 тәсілмен. Қосынды толық ондық болатындай, қосылғыштарды топтап қосуды орындаңдар.
Қосынды өзгерді ме? Қай тәсіл тиімді?
2 тапсырма. Көбейтіндіні табыңдар: 20∙15∙4∙5.
1 тәсілмен. Көбейткіштерді тізбектей көбейтіп, көбейтіндіні табыңдар.
2 тәсілмен. Көбейтінді толық ондық болатындай, топтап көбейтуді орындаңдар. Көбейтінді өзгерді ме? Қай тәсіл тиімді?
- Өрнектерді ықшамдау үшін қандай қасиеттерді қолдандық?
- Ендеше оқушылар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар?
- Сабағымыздың мақсаты мен міндетін айқындап алайық. 1.Тапсырмаларды орындайды. Қай тәсіл тиімді екендігін анықтайды.

2. Өрнектерді ықшамдау үшін қандай қасиеттерді қолданғандығымызды анықтайды

3. Сабақтың тақырыбын ашады.

4. Сабақтың мақсаты мен міндетін айқындайды.

ТҮСІНУ 5 мин СТОҮ, жұппен, топпен жұмыс, диалогтік оқыту Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін және мысалдарды постерге салдырамын. Қосу мен көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін және мысалдарды постерге салып, ЖИГСО стратегиясы бойынша басқа топқа түсіндіреді
ҚОЛДАНУ 8 мин СТОҮ, ЖЕ Топта оқулықтан есеп № 29, 30, 31 Есептерді орындайды
ТАЛДАУ 8 мин Топтық,Көшбасш. ЖЕ Есепті шығару өрнегін құрастырып, ықшамдаңдар. Өрнектің мәнін табыңдар.
Топта оқулықтан есеп №32, 33, 34 Есептер құрастырады

СЕРГІТУ СӘТІ 2 мин ЖЕ, АКТ Сергіту сәтін орындауды ұсынады Сергіту сәтін орындайды
СИНТЕЗДЕУ 6 мин ТжД, ЖЕСО Өрнекті ықшамдап алып, сонан соң мәнін табыңдар :
Топта оқулықтан есеп №38
БАҒАЛАУ Дарындылық пен шығармашылық Бж К, ОүБ, Тест
1. Өрнекті ықшамда: 19 – (14 + с)
а) 5с; б) 5 +с; в) 33 – с; г) 5 – с.
2. 49 – (14 + с) өрнегінің мәнін табыңдар, егер
с = 13.
а) 48; б) 22; в) 36.
3. (а + b) – m = a + (b – m) теңдігі:
а) саннан қосындыны азайту қасиеті;
б) қосындыдан санды азайту қасиеті;
в) қосудың терімділік қасиеті.
4. (157 + 34) – 124 : 62 өрнегінде азайғыш болады:
а) 124 : 62; б) 157 + 34; в) 157; г) 124. Оқушылар тесті орындайды.
Қорытынды 5 мин Кері байланыс 1.«Екі тілек, бір ұсыныс»
2. Бағалау парағы
Үй жұмысы: №37
Категория: Математика | Добавил: DTK
Просмотров: 1234 | Загрузок: 28 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2024-04-23, 12:20 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru