Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Математика

Логарифмдік теңдеулер.
[ Скачать с сервера (100.1Kb) ] 2017-01-28, 11:18 PM
Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
КММ «Пеньково орта мектебі»
Математика және физика мұғалімі
Бейсембин Дулат Қыдырмаұлы

Сабақтың тақырыбы: Логарифмдік теңдеулер.
Сабақтың мақсаты: Логарифмдік теңдеудің шешу тәсілдерін қолдана білу.

Сабақтың түрі: Бекіту.
Әдіс тәсілдері: Сұрақ-жауап, постер құру және қорғау, «математикалық банкир» ойыны.

Сабақтың көрнекілігі: интерективтік тақта, тақырыпқа сай слайдтар, плакаттар, маркерлер, үлестірме парақтар, стикерлер, бағалау парағы
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Қайырлы күн, құрметті оқушылар, қонақтар!
Бүгін бізде ашық сабақ. Бәрімізге шын-жүректен сәттілік тілеймін! Слайд 1. /анимация/
Балалар, сіздер де, бір-біріңізге тілек айтыңыздар.
Сабақты игеріп кетулеріне белсенділікке, зерделікке оқушыларды дайындау.
Бүгін біз сабақта «Квадраттық теңсіздік. Квадраттық теңсіздікті шешу әдістері.» тақырыбы бойынша «парабола» және «интервал» әдістерін жинақтап, жүйелейміз. Слайд 2. /сабақтың тақырыбы/
Балалар, осы тақырып бойынша, бүгін сабақта не істеуіміз керек? /оқушылар өз ойларын айтады/. Слайд 2. /2-ші слайдта анимация арқылы жасырынған сабақтың мақсаты шығады./
Оқушылардың білімдерін жан-жақты тексеру.
Қазір интерактивті тақтада тақырып бойынша сұрақтар қойылады. Сол сұрақтарға жауап бересіздер. Дұрыс жауапқа 1 ұпай беріледі. /соңында оқушылардың ұпай санын хабарлау/.
Сұрақ-жауап. /жеке жұмыс/ Слайд 3-19.
Негізі a болатын b санының логарифмінің анықтамасы.
Қандай теңдікті логарифмнің негізгі тепе-теңдігі деп атайды?
Ондық логарифмнің анықтамасы.
Натурал логарифмнің анықтамасы.
Логарифмдік функцияның анықтамасы.
Қандай теңдеуді логарифмдік теңдеу деп атайды?
Қандай теңдеуді көрсеткіштік логарифмдік теңдеу деп атайды?
Оқулықта логарифмнің неше тәсілі қарастырылған?

«Сәйкестендіру»

0
1
x
0
1
x


Менің қолымда /немесе тақтада жапсырулы/ бір түсті стикерлер бар, стикерлердің екінші жағында цифрлар жазылған. Әр-кім бір-бірден стикерлерді таңдайды, тақ сандарды таңдағандар бір жұп құрайды, жұп сандарды таңдағандар бір жұп құрайды.
Жұппен жұмыс. /Әр топқа плакат, маркерлер беріледі. Бірінші топ «Потенциалды қолдану үшін логарифмдік теңдеуді 〖log〗_a f(x)=〖log〗_a f(x) түріне келтіру, екінші топ «Жаңа айнымалыны енгізу тәсілі» тәсілдерін түсінгендерін постерге түсіріп, тақтаға іліп қорғайды. Топта бір-бірін бағалайды./Слайд 20.

Сергіту сәті. Слайд 21.
Тақырып бойынша түсініктерін тексеру.
«Математикалық банкир» ойыны. /Сынып 2 оқушыдан тұратын командаларға бөлінеді. Әрбір команда бір банк болып есептеледі (банктің төрағасы және оның орынбасары). Столда төңкерулі күйде тапсырмалар жазылған кішкене парақшалар жайылып жатады. Жазылған тапсырманың қиындық деңгейіне байланысты парақшалардың құны 100-ден 300 шартты бірлікке дейін бағаланады. Бұл мүмкін болатын салымдар, инвестициялар болып есептеледі. Әр банктың бастапқы капиталы – 500 шартты бірлік. Команда столда жатқан тапсырмаларды таңдап алып орындайды. Егер тапсырма дұрыс орындалса, банк өз капиталын онда көрсетілген шартты бірлікке толықтырады, егер қате орындаса, сонша бірлікке бар капиталы кемиді./ Слайд 22.

Үй жұмысы. Бақылау жұмысына дайындық. §17. №274 Слайд 23.
Бағалау парағы. Бағалау критериі:
Бағалау парағы. Бағалау критериі:
«5» - 1280 теңге және одан артық
«4» - 980-1279 теңге
«3» - 580-979 теңге
«2», немесе сынақтан өткен жоқ - 580 теңгеден төмен

Слайд 24-25.
Рефлексия. Слайд 26.
Категория: Математика | Добавил: Кролик
Просмотров: 125 | Загрузок: 4 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вторник, 2017-07-25, 7:34 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [178]
Педагогика [302]
Математика [824]
Физика [264]
История [360]
Классному руководителю [539]
Русский язык и литература [723]
Физическая культура [224]
Английский язык [433]
Искусство [195]
Родительский совет [17]
Биология [337]
Информатика [382]
Начальная школа [1951]
Мой Казахстан [250]
Технология [138]
Самопознание [180]
Технология труда [61]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [46]
Профессиональное образование [168]
Дошколенок [508]
География [138]
Школьная библиотека [54]
Казахский язык и литература [585]
Химия [41]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru