Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

іс әрекеттер
2013-02-05, 1:43 PM
Білім беру саласыс: Таным
Бөлімдері: Құрастыру.
Тақырыбы: «Жолдар»
Мақсаты:
Білімділік: Әр түрлі көлік түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық: Отарба жүретін жолдар құрастырып үйрету.
Тәрбиелік мәні: Айтқанды тыңдауға, жұмысты аяғына дейін орындауға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Көлік түрлері. 06-14 №5

Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті.
Мотивациялық қозғаушы. Ш.ш: «Армысың» 06-04 «Б» №6

Жыл мезгілі,апта күндеріне байланысты пысықтау сұрақтарын қою.

Топқа секіріп қоян келеді.
Балалармен амандасады.
Қолында көлік түрлерінің суреттері бар.
Сендер мына көлік түрлерінің аттарын білесіңдер ме?
Тәрбиеші балаларға поездь-қазақша атауы отарба деп айтылуымен танысады.
Армысың қайырымды жер ана,
Армысың қайырымды аспан ата,
Армысың шұғылалы алтын күн,
Армысың менің достарым!

Қазір жылдың күз мезгілі.Бір аптада жеті күн болады.

Қуана қарсы алады.
Сәлеметсіз бе!
Суреттерге қызыға қарайды.

Машина, ұшақ, поездь екенін айтады.
Іздену барлау. Балаларға айтып қайталату.
Суретін көрсетіп атын сұрау.
Қоян: Мен осы көліктер қандай жолдармен жүретінін білмеймін сендер білесіңдер ме?
Қоян сенде тыңдап отыр, балаларда білсін әр көліктің өз жолдары болады.
Машина түзу ұзын жолдармен жүреді, ал ұшақ әуе де ұшатындықтан оның жолы әуеде болады.Отарба мынадай жолдармен жүреді бұл жолды рельс-деп аталады.
Сергіту сәті: « Ұшақ» 06-04 «Ә» №21

Мен орманға балаларыма жете алмай отырмын қалай барсам болады.
Мында қараңдаршы біздің топта отарбаның жолы дұрыс құрастырыламапты, отарба тоқтап тұр екен , кәне біз осы отарбаның жолын құрастырайық.

Қоян қуанады.Алақай мен отарбаға отырып орманға балаларыма тез жететін болдым.
Отарба қалай жүреді?
Қоян балаларға рахмет, сау бол айтады, отарба мен орманға кетеді Отарба деп жауап береді.

Білмейтіндерін айтады.

Қуанып, зейін қоя тыңдап қайталап айтып отырады.

Ұшақ ұшады әуеде гу-гу-гу,
Машина кетіп барады бип-бип-бип,
Отарба былай жүреді буп-чик-чик.

Балаларда қуана жолдарды құрастыруға кіріседі.
Бір-бірінен ажырап кетпес үшін оларды бір-біріне жақсылап құрастырады.
Құрастырып, жолдың үстіне отарбаны орналастырп қоянды отырғызады.

Буп,чик-чик деп жүреді

Балаларда қуанып қоянға көмектескеніне риза болып қоштасады.
Рефлексивті
қортындылау. Біз қандай көлік түрлері мен таныстық?
Отарбаның жолы қалай аталады екен?
Бізге қонаққа кім келді ?
Қоян орманға қай көлік түрімен кетті?
Сендер не құрастырдыңдар?
Қоян туралы тақпағымызды айтайықшы.
Балалардың еңбегін мақтау. Машина, ұшақ, отарба.

Отарбаның жолы -рельс.

Бізге қонаққа қоян келді.
Қоян орманға отарбамен кетті.

Отарбаның жолын құрастырдық..
«Ұзын құлақ, сұр қоянды» айтады
Күтілген нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Балалар көлік түрлерімен танысты.Аттарын айтып береді.
Қалыптасқан әдет: Балалар көліктердің жолдарының атауларын біледі. Бөлшек заттарды құрастыра алады.
Істей біледі: Балалар отарба жолын құрастыра білді.
Толтырған:Калифанова А.Т.
Тексерді:

Білім беру саласы: Шығармашылық.
Бөлімдері: Жапсыру.
Тақырыбы: «Отарба»
Мақсаты:Білімділік: Көлік түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық: Пішіндер арқылы отарбаны жабыстыру. Желімді дұрыс пайдалануларын қадағалау.
Тәрбиелік мәні: Түзу отыруға, тазалыққа ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Көрнекілік:Көліктер. Отарба 06-14 №5
Қостілділік компоненті: Поездь-отарба.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық – қозғаушы

Ш.ш «Жүрегім» 06-04 «Б» №7

06-14 №15 жыл мезгілдері жайында әңгімелету. Сұрақтар қою.

Топқа қоян келеді.
Балалармен амандасады. Мынау менің –жүрегім,
Барлығы осыдан басталған.
Мынау- менің басым,
Бәрін осы басқарған.
Мынау-менің оң қолым,
Барлық істі тындырған.

Қазір жылдың күз мезгілі. Күн суытты,адамдар жалы киімдер киеді, кейбір құстар жылы жаққа ұшып кетеді .Жаңбыр жиі жауады.

Қуана қарсы алады.

Іздену - барлау

Қоянға тақпағымызды айтып берейікші.

Рахмет балалар сендер мен туралы жақсы тақпақ айтып беріңдер.
Балалар менің балаларым отарба деген көлік түрін білмейді.Сендер білесіңдер ме?
Маған сол отарбаның суретін жасап берсеңдер мен балаларыма апарып көрсетіп таныстырсам.
Тәрбиеші: Бізге қазір жапсыру ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті.
Біздің балалар отарбаны сізге жапсыру арқылы жасап берсін.
Жасап береміз бе балалар?
Балаларға пішіндер арқылы отарбаның қалай жабыстырылатынын түсіндіру.
Пішіндеді сұрау.

Сергіту сәті: « Ұзын құлақ» 06-04» «Ә» №3

Желімді дұрыс жағуларын ескерту, қолдарын ауызға салмауларын айту.
Қоян балаларды мақтайды.

Кейбір жанадан келген балаларға жұмыс жасауына көмектесу.
Қоян балалардың жапсырған суреттерін алып рахмет айтып тағы да келетінін айтып қоштасып кетіп қалады. Ақ,қоян-ау,ақ қоян,
Үркек қоян сақ қоян,
Қаша берсең қалыңға,
Қорқағым деп ат қоям.

Ия білеміз.
Көлік суретінің арасынан отарбаны көрсетеді.



Жасап береміз.
Айтқандарды тыңдап жапсыруға кіріседі.

Төрт бұрыш, дөңгелек.

Ұзын құлақ сұр қоян,
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы қырлы жерлермен,
Ытқып,ытқып секірді



Өз еңбектерімен жапсырған суреттерін қоянға береді.
Балалар қоянға суреттерін бергенге қуанады.
Рефлексивті - қорытындылау
Балалар қоянға не жасап бердік?
Қоян қайда тұрады?
Сендер отарбаға отырып көрдіңдер ме? Қоянға отарба жасап бердік.

Қоян орманда тұрады.
Өзойларын айтады.
Күтілетін нәтиже :
Білуі немесе хабардар болуы: Балалар пішіндер арқылы отарбаны жапсырды.
Қалыптасқан әдет : Балалар ұйымдастырылған оқу-іс әрекетіне қызығушылық танытады. Көлік түрлерімен танысты. Істей біледі: Балалар желімді пайдалана алады, бір-біріне көмектеседі.
Толтырған: Калифанова А.Т.

Білім беру саласы: Таным.
Бөлімі:Экология негіздері.
Тақырыбы: Жәндіктер. «Құмырсқа»
Мақсаты:
Білімділік: Жәндіктер туралы түсініктер беру. Жәндіктердің ерекшеліктері, айырмашылықтары жайында түсініктерін кеңейту.
Дамытушылық: Жәндікдіктердің пайдалы және зиянды екенін түсіндіру.
Құмырсқаның еңбекқор жәндік екенін айту.
Тәрбиелік мәні: Оларға қамқорлық жасауға тәрбиелеу. Жәндіктерді танып білуге қызығушылықтарын арттыру.
Көрнеілік:Жәндіктер көбелек, құмырсқа, ара. 06-14 №28
Әрекет кезеңдері. Тәрбиешінің іс-әрекеті. Балалардың іс-әрекеті.
Мотивациялық қозғаушы. Ш.ш « Сіз» 06-04 «Б» №2

Балаларды оқу іс-әрекетіне ұйымдастыру.
Пысықтау сұрақтарын қою.
Балалар қалай ойлайсыңдар құстар немен қоректенеді? Үленге де –сіз,
Кішіге де -сіз
Баршаңызды құрметтеп ,
Бас иеміз біз.

Жыл мезгілінің өзгерістері туралы өз ойларын айтады.

Ойланады.
Іздену барлау. Жәндіктердің суреттерін көрсетіп олармен таныстыру.
Құмырсқа, ара, көбелек, маса , шыбын.
Жәндіктердің де пайдасы болады.
Құстар осы жәндіктерді ұстап қорек етеді.
Міне мынау құмырсқа деген жәндік. Бұл өте еңбекқор жәндік. Құмырсқаларда құстар сияқты «ағаш дәрігерлері», олар ағашты зиянды жәндіктерден қорғайды.
Құмырсқаның үйін –илеу деп атайды. Құмырсқалар өзінен бірнеше үлкен нәрселерді сүйрете алады.
Көбелек қайда жүреді оны сендер білесіңдер.
Арада гүлдердің арасында жүреді өзіне бал жинайды.
Маса шөпті жерлерде ұшып жүреді.
Көбелек өте нәзік жәндік, тисуге болмайды ол өте әдемі жәндік .
Құмырсқалар-зиянсыз, дәрменсіз жәндік болғандықтан, оларға әрқашан көмекке келіп қорғауымыз керек.
Жерде жүрген құмырсқаларға тисуге болама екен?
Сергіту сәті: « Жел соғады» 06-04 «Ә» №4

М.Әлімбаевтың «Құмырсқалар»
Өлең жолдарынан үзінді жаттату.
Жәндіктердің суретіне зейін қоя қарйды.

Аттарын қайталап айтып отырады.

Тәрбиешінің айтқандарын қызыға тыңдайды.

Гүлдердің арасында жүреді.
Көбелекті көргендерін айтады.

Жоқ,тисуге болмайды.



Жел соғады алдымнан,
Ағаштарда тербелер,
Жел тына қалған сәтте,
Ағаштар биік болып көрінеді.

Құмырсқалар тамағын,
Еңбекпенен табады,
Өзін қорғай алады-
Шамдандырсың шағады.
Рефлекивті қортындылау. Бүгін біз қандай жәндіктермен таныстық?
Құмырсқаның үйін қалай айтамыз?
Ара гүлдерден не жинайды?
Д.о «Жәндіктерде неше аяқ бар» 06-07№19
Өлең жолдарын тез жаттай алған балаларды мақтау. Оқу іс-әрекетіне қатысып отырған балаларды атап отырып мадақтау. Ара, көбелек, құмырсқа.

Илеу.
Бал жинайды.
Санап екеу екенін айтады.

Күтілген нәтиже.
Білуі немесе хабардар болуы: Балалар жәндіктермен танысты. Аттарымен атайды.
Қалыптасқан әдет: Балалар оқу іс-әрекетіне қызықушылық танытады. Жәндік атауларын атайалады.
Істей біледі: Балалар айтылғандарды тыңдайды.
Толтырған: Калифанова А.Т.
Категория: Дошколенок | Добавил: Alya8792
Просмотров: 2892 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 3.8/4
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-04-19, 6:53 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru