Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған іс – әрекетінің технологиялық картасы
[ Скачать с сервера (221.0 Kb) ] 2014-02-05, 9:32 PM
Ортаңғы топқа арналған
ұйымдастырылған іс – әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Таным», «Әлеуметтік орта»
«Қатынас».
Білім бөлімі: Математика.Қоршаған ортамен таныстыру.
Тіл дамыту.Құрастыру.
Тақырыбы: «Қазақ халқының ою-өрнектер түрлері»
Мақсаты: Балалардың халық ою-өрнектеріне деген қызығушылықтарын ояту. Воскобовичтің ойындарын пайдаланып ою-өрнектерді құрастыру.Ою-өрнектерді санап –сандарды көрсету. Қазақ халқының шеберлігін (ою-өрнектерді құрастыру)ойынмен,бимен,әнмен бірге өтетінін балаларға жеткізу.Балаларды достыққа тәрбиелеу,есте сақтау,тілді дамыту қабілетін баулу.Тақырып бойынша дұрыс әңгіме құру.
Билингвалдық компанент: Ою-өрнек-арнамент,
Кілем-ковер,гүл-цветок,
Жұлдыз-звезда,мүйіз-рог.

Тәсілдер кезеңдері Тәрбиеші қызметі Балалар қызметі
Ұйымдастырушы- қозғаушы қызмет Балалар,бүгін бізде ерекше күн,бізге қонаққа апайлар келіп отыр,амандасайық.

Сәлемәтсіздерме.
Ұйымдастыру-ізденушілік -Балалар,қарандар,мынау не?

Тәрбиеші хатты балаларға береді.

Балалар,қалай ойлайсындар,ою-өрнек не үшін керек ,олармен не істейді?

Балалар,мынау жерге жақындаңдар,қазір біз сендермен ою-өрнектердің түрлерімен танысамыз.
(Слайдтарды теледидардан көрсету)
-Балалар,біздің топтың ішінде ою-өрнектерді көрген жерлерің бар ма?

-Өте жақсы.

Балалар,мынау үстелдің қасына келіндер,қазір біз прозрачный квадратты пайдаланып ою-өрнектерді құрастырамыз.

-Сендер ою-өрнектерді қандай геометриалық пішіндерден құрастырдындар?

-Неше үшбұрыштан құрастырдындар?

-Абай,мынау коврографка келіп маған 3 санын көрсет.
-Адия ал сен құрастырғанда неше пішін пайдаландың?

-Балалар,сендер прозрачный квадратпен жақсы оюларды құрастырдындар,енді кезегі игровизорға келді.Мынау нүктелерді құрастырып,қосып ою-өрнектерді шығарамыз.

-Далида ,сенің шығарған суретің қандай ою-өрнекке ұқсайды?

Жарайсың, Далида.

-Диас,сенің суретің неге ұқсайды?

-Жақсы, дұрыс айтасың.
Сергіту сәті: « Не үшін?»

Осы кезде телефонның дыбысы шығады.
Тәрбиеші телефонға жауап береді.
Балалар,бізді «Балапан» тобының балалары қонақа шақырып жатыр,бырақ қонаққа бос кол баруға болмайды ғой.
Қазір біз сендермен ол балаларға сыйлық жасаймыз:
Кілем,оған ою-өрнектерді құрастырып салып апарамыз.

-Бүл хат,кімнен екен?

Балалар хатты ашып:Бүл ою-өрнек екен.

-Ою-өрнекпен көрпешелерді әшекелейді,оюларды кілемдерге салады.
Балалар қызығушылықпен экранға қарайды.

-Балалар өздері көрсетеді:
Сандықта,көрпешеде,кілемде,
Жибек:рәміздерде де ою-өрнектермен әшекейленген өйткені қазақ халқы өте шеберлі.Мынау тудың да жан-жағы оюмен әшекейленген.

Балалар ою-өрнектерді құрастырады (музыкамен)

-Шырша,төртбұрыш,үшбұрыш
пішіндерді пайдаландық.
-2 үшбұрыш,3 төртбұрыш.

Абай 3 санын көрсетеді.

Адия шығып санын көрсетеді.

Балалар үстел басына отырып игровизормен жұмыс жасайды.

Далида:Менің суретім гүл ою-өрнекке ұқсайды.

Диас:Менің суретім қошқардың мүйізіне ұқсайды.
Балалар шеңбер құрып музыкамен өз дене мүшелерін көрсетіп билеп жаттығуларды жасайды: «Екі көзім не үшін керек?
-Жақсы жаманды көру өшін керек.....»

Балалар музыкамен билеп кілемге ою-өрнектерді құрастырады.
Қорытындылау.
Өзін-өзі бағалау. Балалар,біз бүгін немен таныстық?

Сосын?

Жақсы, тамаша. Балалар,сұрақтарға жақсы толық жауап бергендеріне,әдемі әңгіме құрастырғандарына-үлкен рахмет.
Ал енді жүріңдер,қонаққа барайық,бізді күтіп қалған шығар «Балапан» тобы. Біз бүгін ою-өрнектермен ,олардың түрлерімен таныстық.Неше түрлі оюларды құрастырдық.
Сосын сыйлыққа кілем жасадық.

Балалар қуанып кілемдерін орап көтеріп шығып кетеді.
Күтімді нәтиже:
Ұғынады:Сұрақтарға толық жауап беру,бөлек сөздерді пайдаланып
әңгіме жасау.
Түсінеді: Ою-өрнектер не үшін керек,қайда пайдаланады,оларды санай біліп
сандарды көрсету.
Қолданады: Воскобовичтің «Коврограф», «Прозрачный квадрат»,
«Игровизор»ойындары және ою-өрнектердің слайдтары.
Категория: Дошколенок | Добавил: bibigul_ispaeva
Просмотров: 5286 | Загрузок: 151 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 3.0/11
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2024-04-24, 11:48 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru