Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Ортаңғы топқа арналған ұйымдастырылған іс – әрекетінің технологиялық картасы
[ Скачать с сервера (221.0Kb) ] 2014-02-05, 9:32 PM
Ортаңғы топқа арналған
ұйымдастырылған іс – әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Таным», «Әлеуметтік орта»
«Қатынас».
Білім бөлімі: Математика.Қоршаған ортамен таныстыру.
Тіл дамыту.Құрастыру.
Тақырыбы: «Қазақ халқының ою-өрнектер түрлері»
Мақсаты: Балалардың халық ою-өрнектеріне деген қызығушылықтарын ояту. Воскобовичтің ойындарын пайдаланып ою-өрнектерді құрастыру.Ою-өрнектерді санап –сандарды көрсету. Қазақ халқының шеберлігін (ою-өрнектерді құрастыру)ойынмен,бимен,әнмен бірге өтетінін балаларға жеткізу.Балаларды достыққа тәрбиелеу,есте сақтау,тілді дамыту қабілетін баулу.Тақырып бойынша дұрыс әңгіме құру.
Билингвалдық компанент: Ою-өрнек-арнамент,
Кілем-ковер,гүл-цветок,
Жұлдыз-звезда,мүйіз-рог.

Тәсілдер кезеңдері Тәрбиеші қызметі Балалар қызметі
Ұйымдастырушы- қозғаушы қызмет Балалар,бүгін бізде ерекше күн,бізге қонаққа апайлар келіп отыр,амандасайық.

Сәлемәтсіздерме.
Ұйымдастыру-ізденушілік -Балалар,қарандар,мынау не?

Тәрбиеші хатты балаларға береді.

Балалар,қалай ойлайсындар,ою-өрнек не үшін керек ,олармен не істейді?

Балалар,мынау жерге жақындаңдар,қазір біз сендермен ою-өрнектердің түрлерімен танысамыз.
(Слайдтарды теледидардан көрсету)
-Балалар,біздің топтың ішінде ою-өрнектерді көрген жерлерің бар ма?

-Өте жақсы.

Балалар,мынау үстелдің қасына келіндер,қазір біз прозрачный квадратты пайдаланып ою-өрнектерді құрастырамыз.

-Сендер ою-өрнектерді қандай геометриалық пішіндерден құрастырдындар?

-Неше үшбұрыштан құрастырдындар?

-Абай,мынау коврографка келіп маған 3 санын көрсет.
-Адия ал сен құрастырғанда неше пішін пайдаландың?

-Балалар,сендер прозрачный квадратпен жақсы оюларды құрастырдындар,енді кезегі игровизорға келді.Мынау нүктелерді құрастырып,қосып ою-өрнектерді шығарамыз.

-Далида ,сенің шығарған суретің қандай ою-өрнекке ұқсайды?

Жарайсың, Далида.

-Диас,сенің суретің неге ұқсайды?

-Жақсы, дұрыс айтасың.
Сергіту сәті: « Не үшін?»

Осы кезде телефонның дыбысы шығады.
Тәрбиеші телефонға жауап береді.
Балалар,бізді «Балапан» тобының балалары қонақа шақырып жатыр,бырақ қонаққа бос кол баруға болмайды ғой.
Қазір біз сендермен ол балаларға сыйлық жасаймыз:
Кілем,оған ою-өрнектерді құрастырып салып апарамыз.

-Бүл хат,кімнен екен?

Балалар хатты ашып:Бүл ою-өрнек екен.

-Ою-өрнекпен көрпешелерді әшекелейді,оюларды кілемдерге салады.
Балалар қызығушылықпен экранға қарайды.

-Балалар өздері көрсетеді:
Сандықта,көрпешеде,кілемде,
Жибек:рәміздерде де ою-өрнектермен әшекейленген өйткені қазақ халқы өте шеберлі.Мынау тудың да жан-жағы оюмен әшекейленген.

Балалар ою-өрнектерді құрастырады (музыкамен)

-Шырша,төртбұрыш,үшбұрыш
пішіндерді пайдаландық.
-2 үшбұрыш,3 төртбұрыш.

Абай 3 санын көрсетеді.

Адия шығып санын көрсетеді.

Балалар үстел басына отырып игровизормен жұмыс жасайды.

Далида:Менің суретім гүл ою-өрнекке ұқсайды.

Диас:Менің суретім қошқардың мүйізіне ұқсайды.
Балалар шеңбер құрып музыкамен өз дене мүшелерін көрсетіп билеп жаттығуларды жасайды: «Екі көзім не үшін керек?
-Жақсы жаманды көру өшін керек.....»

Балалар музыкамен билеп кілемге ою-өрнектерді құрастырады.
Қорытындылау.
Өзін-өзі бағалау. Балалар,біз бүгін немен таныстық?

Сосын?

Жақсы, тамаша. Балалар,сұрақтарға жақсы толық жауап бергендеріне,әдемі әңгіме құрастырғандарына-үлкен рахмет.
Ал енді жүріңдер,қонаққа барайық,бізді күтіп қалған шығар «Балапан» тобы. Біз бүгін ою-өрнектермен ,олардың түрлерімен таныстық.Неше түрлі оюларды құрастырдық.
Сосын сыйлыққа кілем жасадық.

Балалар қуанып кілемдерін орап көтеріп шығып кетеді.
Күтімді нәтиже:
Ұғынады:Сұрақтарға толық жауап беру,бөлек сөздерді пайдаланып
әңгіме жасау.
Түсінеді: Ою-өрнектер не үшін керек,қайда пайдаланады,оларды санай біліп
сандарды көрсету.
Қолданады: Воскобовичтің «Коврограф», «Прозрачный квадрат»,
«Игровизор»ойындары және ою-өрнектердің слайдтары.
Категория: Дошколенок | Добавил: bibigul_ispaeva
Просмотров: 3619 | Загрузок: 138 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 3.1/10
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 2:51 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [695]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1867]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [461]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru