Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Мал фермасы
[ Скачать с сервера (22.1Kb) ] 2015-02-02, 9:37 PM
Күні: 20.01.2015ж.
Білім беру саласы: Таным.
Білім беру бөлімі: Құрастыру.
Тақырыбы: Мал фермасы.
Мақсаты: Балалардың оқу іс әрекетке деген қызығушылықтарын ояту.
Қораны құрастыру жолдарын үйрету, ақыл ойын дамыту.
Көрнекіліктері: Слайд, түрлі текшелер, жануарлар туралы дамытушылық
ойын.
Билингвалды компонент: Үй жануарлары домашние животные.
Іс әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың іс әрекеті

Мотивация-лық қозғаушылық Шаттық шеңбері:
Білер қазақ баласы,
Сәлем сөздің анасы.
Көп танысты көреміз,
Алдымыздан кезіккен.
Бәрінеде ізетпен,
Иіліп сәлем береміз.

Балалар менің артымнан қайталайды.
Ұйымдастырушылық-
ізденістік -Балалар мен сендерге бір мақал айтқым келіп тұр:
Түйе малдың үлкені,
Жылқы малдың үркегі,
Сиыр малдың сүттісі,
Қой түліктің құттысы.
-Сонда бұл мақал не туралы болып тұр?
-Дұрыс, осы төрт түлікті біз басқаша қалай айтамыз?
-Неге біз оларды үй жануарлары дейміз?

-Ал осы үй жануарлардың адамдарға пайдалары бар ма?
-Сиырдың қандай пайдасы бар?
-Дұрыс. Қой бізге не береді?

-Жарайсыңдар. Жылқы не береді?

-Жарайсыңдар. Ал түйе не береді?

-Өте дұрыс, жарайсыңдар. Ал ешкі не береді?

-Көрдіңдер ме балалар, төрт түліктің адамдарға берер пайдасы өте көп, сондықтан біздер малды бағып-қағуымыз керек. Оларға әр қашанда қамқор болып, жемін, шөбін, суын беріп тұруымыз керек.

-Жұмбақ шешесіңдер ме?
(балаларға әр үй жануарлары туралы жұмбақ жасырамын, олардың дыбысын мен пайдасын айтып көрсетемін).
-Сиырдың төлін қалай атаймыз?
-Дұрыс. Бұзау туралы кім тақпақ айтады?

-Жарайсың Назерке. (Сиырдың суреті мен пайдасын көрсетемін).
-(Қой туралы жұмбақ жасырамын).
-Қойдың төлін қалай атайды?
-Жарайсыңдар, осы қошақан туралы кім тақпақ айтады?
-(Қошақанның суреті мен пайдасын көрсетемін).
-Өте жақсы балалар. Ал жылқының төлін қалай айтады?
Құлыншақ туралы кім тақпақ айтады?

-(Жылқының суреті мен пайдасын көрсетемін).
-Балалар кім айтады: Түйенің төлін қалай атайды?
-Ботақан туралы кім тақпақ айтып береді?
-(Түйкнің суреті мен пайдасын көрсетемін)
-Ал ешкінің төлін қалай атаймыз?
-Дұрыс.Кім лақ туралы тақпақ айтады?
-Жақсы.(Лақтың суреті мен пайдасын көрсетемін).
Сергіту сәті:
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.

Ғажайып сәт: Ой, балалар қараңдаршы аспаннан хат ұшып келді ғой. Ашып оқып көрейік: (хатты оқимын). Балалармен ауыл фермасындағы қораны құрастырамыз.
-Жарайсыңдар балалар, ал енді сендер айтыңдаршы, төрт түліктен басқа тағы қандай үй жануарларын білесіңдер?

-Дұрыс. Сендер олардың қалай дыбыстайтынын білесіңдер ме?
-Ал сендер ойын ойнағыларың келеді ме?
Ойын: «Үй жануарларын ажырат және дыбыста»

-Төрт түлік мал.

-Сиыр, қой, жылқы, түйе, ешкі.
-Үй жануарлары.
-Себебі, олар адамдармен бірге, олардың қораларында тұрады.

-Иә.
-Сиыр бізге етін, сүтін береді.
-Жүнін, етін береді.
-Етін, қазысын береді.
-Қымызын береді.

-Етін, түбітін береді.

-Иә.

-Бұзау.
-Назерке:
Ақ бұзауым ұнайды,
«Мө мө» деп сүт сұрайды.
Келеді өсіп күн сайын,
Тұмсығын созып қарайды.
Тілімен мұрнын жалайды.

-Қозы, қошақан.

-Раджана:
Кіп-кішкене момақан,
Қошақанды ұнатам.
Сүйеді апам қозым деп,
Қошақаным өзің деп.

-Құлыншақ.
-А.Жансұлу:
Құлыншағым құндызым,
Құлдырайды, шабады.
Жылтылдаған жұлдызым,
Құстай қанат қағады.
-Ботақан.
-Фая:
Айналайын ботам,
Қандай күлте жотаң.
Табандарың жалпақ,
Теріп жейсің жантақ.
-Лақ.
-Ш.Жансұлу:
Шөре-шөре лағым,
Тентек болма шырағым.
Секектеме деміңді ал,
Селтеңдемей құлағың.
-Балалар қимылмен орындайды.

-Ит, мысық, тауық, әтеш, т.б.

-Иә.
-Иә.

Рефлексия-
лық-
түзетушілік -Сонымен балалар, біздер бүгінгі құрастыру оқу іс-әрекетімізде не туралы айттық?

-Біздер үй жануарларына қамқор болуымыз керек пе?
-Біздер жаңа оларға көмектесіп, не істедік?

-Өте жақсы балалар, жарайсыңдар. Сендер барлығыңызда бүгінгі оқу іс-әрекетке жақсы қатыстыңдар.
-Үй жануарлары туралы.

-Иә.
-Қора құрастырдық.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Үлкен құрылыс материалдарынан мал қорасын
құрастыруды білу керек.
Нені игерді: Құрылыс материалдарын дұрыс орналастыруды игерді.
Нені біледі: Құрылыс материалдарының негізгі бөлщектерін ажырата біледі.
Категория: Дошколенок | Добавил: Мас
Просмотров: 453 | Загрузок: 32 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2016-12-09, 8:24 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [463]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru