Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ Тақырыбы: «Үкі»
2016-01-09, 5:24 PM
Кіріктірілген ұйымдастырылған оқуіс-әрекетінің ашық көрсетілімінің
ТЕХНОЛОГИЯЛЫҚ КАРТАСЫ
Тәрбиеші Айтжанова Роза Айтқазықызы, II санатты
Білім беру саласы:«ТАНЫМ»
Бөлімі:Құрастыру
ҰОІӘ арасындағы байланыс:«Әлеуметтік орта»- Көркем әдебиет, «Шығармашылық»- Ән күй
Тақырыбы: «Үкі»
Педагогтың мақсаты: Педагогикалық проссецті ересектердің балалармен бірлескен іс-әрекеті мен баланың өз бетінше еркін іс-әрекеті негізінде құру.
Балалар үшін мақсат:Мекетепке дейінгі жастағы балалардың құрастыру біліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылық: Ұсақ қол қимылдарын дамыту. Сөздік қорларын молайту. Құрдастарымен өзара жақсы қарым-қатынас орнатып, жұмыс жасау іскерліктерін дамыту.
Білімділік:Ойыншық (үкі) үлгісін қағаздан, табиғи мктериалдардан жасауды, ауызша айтылған нұсқауға сүйіне отырып құрастыру жұмысын реттілікпен орындауды үйрету.
Тәрбиелік:Құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. Ертегілер арқылы балаларды өмірде кездесетін жаман әдеттерден, жағымсыз мінез-құлықтардан аулақ болуына, жақсы мен жаманды айыра білуге тәрбиелеу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі:ойын-саяхат
Құралдар мен көрнекіліктер:жапырақтар, картон, кітап, әуен, ағаш, сандық, қарақұм, үлгі, суреттер
Сөздік жұмысы: емен, қуыс
Полингвальдік компонент: қайырлы таң-доброе утро-good morning, сау болыңыз- досвидание- good bye, үкі-сова-оwl, тышқан аулайды- ловит мышей.
Алдын ала жүргізілетін жұмыстар:құстар тұралы ертегілер оқып беру, құстаржайлы әңгімелесу, серуен, жапырақтарды жинау, ермексазды картонға жағып дайындау.
Іс-әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің
іс-әрекеттері Балалардың
іс-әрекеттері
Мотивациялық-
қозғаушылық Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу рәсімі «Сиқырлы айна» (әуен ойналады)
Бір дауыс шығады
- Балалар, тыңдаңдаршы, бір дыбыс естілетін сияқты. ( Әуен ойналады)
- Мынау сыр сандық екен.
-Қане ашып көрейік. Ішінде не бар екен?
-Балалар, бұл кітап екен.
Еретгі кітаптің ішінде, «Үкі» ертегісі бар екен. Балалар шеңберге тұрады.
Қызығушылық танытып, мәтінге сай қимылдар жасайды.

Қызығушылық танытады.
Балалар сандықты ашып, ішінде не бар екенінкөреді.
Мұқият қарап, қызықтайды

Ұйымдастыру –
іздестіру -Балалар, мен сендереге «Үкі» еретегісін айтып берейін.
-Ата шай ішіп отыр екен, сүт қосылған екен. Үкі ұшып өтіп, салем досым деп амандасады.
-Мен саған дос еміспін, жолама маған үкі –деп ата айтады.
-Үкі атаға ренжіп, енді мен түнде ұшып келмеймін, тышқандарды ауламаймын –деп ұшып кетеді.
-Қорқытпа мені, кет –деп үкіні құып жібереді.
Үкі еменің құысына тығылып,түнде шықпайды, тышқандарды ауламайды.
-Тышқандар інінен шығып, шөпті дәндерін жеп қояды.
-Хо-хо-хо тышқандар інінен шықты, дәндерді жей бастады.
-Жесе жейберсін, қанша жейді дейсін -деп ата айтады.
-Тышқандар дәндердін бәрін жеп қояды, шөп өспейді. Сиыр сүт бермейді. Ал, үкі болса құыстан шықпайды. Тек андасан да
-Хо-хо-хо тышқандар інінен шықты аралардың ұяларын бұзды. Аралар гүлге қонбайды гүлдің дәндерін жерге шашпайды-деп айтады.
-Ұшса, ұшып кетеберсін, аралардан маған пайда жоқ-деп айтады ата.
Шөпте өспейді, сиыр сүт бермейді. Ал үкі болса түнде шығып тышқандарды ауламайды, еменің құысынан шықпайды.
-Балалар, біз атаға көмектесейік, қане бәріміз үкі сияқты тышқандарды қорқытайық, бізден қорқып қашып кетеді.
Ойын жаттығу «Үкілер»
Жапалақ, жапалақ,
Үлкен көзді жапалақ,
Ағашта қонақтап,
Балаларды қорқытады

-Балалар, тышқандар бізден қорықпайды, олар ініне қашып тығылмады.
-Ондай болса, үкіге достарын жасап берейік, мүмкін сонда үкі ашуын басып қуыстан шығып атаға көмектеседі.
Шығармашылық жұмыс:
Балаларға үкінің суретін көрсете отырып, оның құрылымына талдау жасайды.
- Үкінің көздері қандай?
- Неше қанаты бар?
- Қанатарың неден жасаймыз?
- Үкі қай кезде тышқандарды аулаға шығады?
Табиғи материалдан үкіні жасаудың негізгі кезеңдерін көрсетеді және түсіндіреді.
- Бірінші біз қанатын жабыстырамыз.
- Содан кейін көздерін орналастырамыз, ең соңында мұрынын жабыстырамыз.
Жасау кезеңдерін қайталайды
- Бірінші нені жабыстырамыз?
- Содан кейін нені жабыстырамыз?
- Ең соңында нені жабыстырамыз?
Балаларға өз беттерімен үкіні жасауды ұсынады, орындалу кезеңін бақылап, түсіндіреді.
Саусақ жаттығуы:
Саны болар оншақты
Шашып алдым дәндерді,
Шымшып теріп алып,
Қоробына салам. Балалар зейін қойып тындайды

Балалар тышқандарды жабыстырады

Балалар шөптерді алып тастайды

Балалар қимыл-қозғалыстар жасайды.

Балалар, үкіге достарын құрастыруға келіседі.

Үлкен
Екеу
Жапырақтардан

Үкі тышқандарды түнде аулауға шығады

Қанатың
Көздерін орналастырамыз
Мұрынын, тұяқтарын
Өз беттерімен үкіні жасайды.

Балалар саусақ жаттығуын жасайды

Рефлексивті–түзетушілік -Жасалған үкілерді ағашқа ілуді ұсынады.
-Балалар,тыңдандаршы бір дауыс естіледі?
-Үкі ағаштың қуысынан шықты.
- Тышқандар ініне тығылды.
Балаларды мақтайды, жақсы жұмыстары үшін алғыс айтады.
Әуен ойнайды «Достар» әңін бірге айтады Балалар үкілерін ағашқа іледі.
Үкінің дауысы

Балалар тышқандарды ініне орналастырып, ертегіні аяқтайды.

Балалар «Достар» әңін орындайды
Күтілетін тәтиже
Нені білу керек:ауызша айтылған нұсқауға сүйіне отырып құрастыру жұмысын реттілікпен орындауды
Нені игереді:табиғи материалдармен, қағазбен жұмыс жасау тәсілдерін
Нені біледі:табиғи материалдардан үкінін үлігісін жасауды (үлкен, қысқа) бөлшектерінің ерекшеліктері туралы ұғымды.
Категория: Дошколенок | Добавил: natusel | Теги: интеграция
Просмотров: 245 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2016-12-10, 9:54 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru