Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Үй жануарлары және олардың төлдері
[ Скачать с сервера (17.2 Kb) ] 2016-01-22, 1:09 PM
Білім беру саласы: «Қатынас», «Таным».
Бөлімдері: «Тіл дамыту», «Құрастыру»
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: «Қазақ тілі»
Тақырыбы: «Үй жануарлары және олардың төлдері»
Мақсаты: Балаларға үй жануарларының, олардың төлдерінің атауларын қазақ тілінде дұрыс айта білуге үйрету. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Сөздерді сөз тіркесімен айту дағдысын қалыптастыру. Ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Көрнекіліктер: үй жануарларының макеттері, суреттер, үлестірмелі материалдар.
Билингвальді компонент: сиыр-корова, бұзау-теленок, ат-лошадь,құлын-жеребенок, қой – овца, қозы-ягненок, ешкі-коза, лақ – козленок, түйе – верблюд, бота – верблюжонок, үлкен-большой, кішкентай – маленький.
Оқу іс-әрекетінің кезеңдері Педагогтың іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеттері
Мотивациялық – қозғаушылық Сілеметсіңдер ме, балалар! Қалдарың қалай?
(шаттық шеңбері)
Арайлап таң атты,
Алтын шуақ таратты,
Сәлеметсіз бе, балалар,
Сәлеметсіз бе, апайлар!
(орындарыңа отырыңдар)

-балалар, бізге біреу қонаққа келген сияқты, дұрыстап тыңдайықшы (жануарлардың дауыстары: түйе, ат, сиыр, қой,ешкі. Дауысын дұрыс тапқан жануарлар кезекпен шығып отырады)
Сәлеметсіз бе!
Жақсы!

(балалар қимылмен шаттық шеңберін жасайды)

(орындарына отырады)
Балалар жануарлардың дауысын мұқият тыңдап, қай жануар екенін айтады.

Ұйымдастырушылық-ізденушілік -балалар, олар егістікте жайылып жүргенде, балаларынан адасып қалыпты, соларды тауып беріңдерші деп, бізден көмек сұрап келіпті, көмектесеміз бе?
-ол үшін сендер олардың төлдері туралы тақпақтар айтып берулерің керек.
Қай төл туралы тақпақ айтса, сол төл шығады (баладан не туралы тақпақ айтқанын сұраймын)
- Балалар, қараңдаршы, бізге нелер бүгін қонаққа келді?
- Қандай жануарлар?
- Неге оларды үй жануарлары деп атаймыз?

- Олар бізге не береді?

- Сүттен не жасауға болады?

- Еттен қандай тағамдар дайындауға болады?

«Енесін тап» дид.ойыны.

Сергіту сәті:
Ұзын мұртты құмырсқа,
Келе жатты жұмысқа,
Допты алды қолына,
Қойды оны жолына,
Оң жағына қарады,
Сол жағына қарады,
Үлкен тау деп ойлады.

«Үлкен - кішкентай» дид. Ойыны.
Шарты: Жануарлардың атын атап, үлкен ба, кішкентай ма, айтады. (алдымен топпен айтқызамын, сосын жеке – жеке шығып айтады)
- Балалар, біз үй жануарлары туралы қандай мақал-мәтелдер білеміз?
«Күн - түн» ойыны («кого не стало»)
Шарты: түн дегенде балалар көздерін жұмады, сол кезде бір жануарды тығып қойып, күн дегенде көздерін ашады. Ойынды балалар жалғастырады.

Дыбыстық жаттығулар:
-ү-ү-ү- түйе
-ұ-ұ-ұ-бұзау
-құ-құ-құ-құлын
-қо-қо-қо-қозы
-кі-кі-кі-ешкі

-иә, көмектесеміз!

(балалар төлдер туралы тақпақтарын айтып береді)

- Жануарлар

- Үй жануарлары
- Өйткені олар адамдардың үйінің жанында өмір сүреді.
- Ет, сүт, жүн.

- Қаймақ, май, айран, қатық, ірімшік,йогурт.

- Бешбармақ, манты, кәтілет,т.б.

Балалар төлін атап, анасының жанына қояды.

Сергіту сәтін қимылымен жасайды.

Балалар ойынды ойнайды.

Балалар жаттаған мақал-мәтелдерін айтып береді.

Балалар ойынды ойнайды.

Топпен, жеке-жеке қайталайды.
Рефлексифті - түзетушілік «Суретті құрастыр» д/о
Шарты: балалар берілген суретті дұрыс құраулары керек, болған соң, олар нені құрағанын сұраймын және оның төлі не?
- Үй жануарлары бізге не береді?
- Сүттен не жасаймыз?
- Еттен не жасауға болады?
- Жүннен не дайындайды?
- Балалар, сендерге бүгінгі ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті ұнаса, шапалақтаңдар, ұнамаса, аяқпен жерді тарсылдатыңдар.
-Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеті аяқталды,
қонақтармен қоштасып, тобымызға барайық. Балалар суретті құрастырады, сұрақтарға жауап береді.

Балалар өз бағаларын береді. Ұнаса – шапалақтайды.

Балалар қонақтармен қоштасып, топтарына барады.

Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Үй жануарларының, олардың төлдерінің атауларын.
Түсінігі қалыптасты: үлкен-кішкентай, күн-түн,анасы, баласы.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: үй жануарлары, төлдері.
Категория: Дошколенок | Добавил: lmn_1981
Просмотров: 1900 | Загрузок: 16 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-04-19, 6:42 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru