Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Дошколенок

Оқу іс әрекеті Көркем әдебиет Тақырыбы: «Алтын бала.»
2016-03-09, 5:42 PM
С.Қ.О. Ақжар ауданы
К.Г.У. «Горьковский орта мектебі»
Тәрбиеші Жолдаспаева Бибигуль Самкеновна

Ұйымдастырылған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы.
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Алтын бала.»
Мақсаты: Балаларды өзіне тапсырылған істі тиянақты орындауға, отбасында, достарының ортасында жауапкершілікті болуға, үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.
Көрнекілік: Ананың суреті, баланың ата мен әжеге көмектескен суреті.

Іс – әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің іс әрекеті Балалардың
іс - әрекеті
Мотивациялық
қозғаушылық Балалар шеңберге жиналады.
Өзім жақсы баламын,
Ана тілін аламын.
Мейлі қайда жұмсасын,
Бәріне де барамын.
Шеңберге тұрып,тәрбиешінің қимылдарын қайталап,
ынталанып тыңдайды.
Ұйымдастыру-
Ізденушілік - Аналарың сендерді нан әкелуге жұмсаса, барасыңдар ма?
- Аналарыңа үй жұмыстарына көмектесесіңдер ме?
Дәптермен жұмыс:
Тәрбиеші С. Тұрдалиевтың «Алтын бала» әңгімесін балаларға оқып таныстырады.
- Анасы Зәукенді қайда жұмсады?
- Зәукен кімді кездестірді?
- Атайдың қандай затын жөндеп берді?
- Анасы қайда келді?
- Әжей Зәукен туралы не айтты?
- Анасы неге қуанды?
- Баласы анасына нені берді?
Сергіту сәті:
Орнымыздан тұрамыз,
Қолды белге қоямыз,
Бұрыламыз оңға бір,
Бұрыламыз солға бір,
Біз бақытты баламыз,
Гүл-гүл жайнап жанамыз,
Жаттығулар жасасақ,
Жақсы сергіп қаламыз.
(Қимылмен көрсетеді).
Дидактикалық ойын: «Сөйлемді жалғастыр».
Ойын шарты: Бастаушы берілген суреттерге қарап, сөйлемді бастайды, келесі бала аяқтайды.
- Мен анама ... (көмектесемін).
- Мен ініме ... (қамқор боламын).
Дәптермен жұмыс: Ребусты шеш. Балалар ребусты шешіп, жауабын айтады.
Балалар барлығы бірігіп ойынды ойнайдыБалалар қойылған сұрақтарға жауап береді.

Әнгімелесу арқылы балалар тәрбиешінің айтқанын естерінде сақтайды.



Сергіту сәтін орындайды

Рефлексивтік-
түзетушілік

Қорытынды. - Балалар, күнделікті біз ата-анамыздың тапсырмасын жауапкершілікпен, тиянақты орындап отыруымыз керек. Сонда ғана тәртіпті, алтын бала боламыз.
Мадақтау. Балалар осы оқу іс әрекетінен үйренгендерін естеріне түсіріп жауаптар береді.
Күтілетін нәтиже: Балалар сабаққа белсенді қатысады
Нені біледі: Бауырсақ ертегісінің кейіпкерлерін салуды үйренеді
Қандай түсініктерді игерді: Ертегі кейіпкерлерін салуды үйренеді
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: Сабақта тәрбиешінің айтқан сөздерін естеріне сақтайды.
Категория: Дошколенок | Добавил: sholpan210771
Просмотров: 281 | Загрузок: 0 | Комментарии: 3 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 4:49 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [337]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1874]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru