Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » География

Африка материгі - қайталау сабағы
[ Скачать с сервера (355.0Kb) ] 2014-02-03, 9:37 AM
Сабақтың түрі: Қайталау сабақ
Сабақтың тақырыбы:Африка материгін қайталау.
Күні: 15 сәуір
3 Сабақ
Уақыты: 15.25-16.10
география кабинеті, 7 сынып
Басқару жоспары Жоспардың мазмұны
Мен сыныппен қалай амандасамын?

Оқушылар кабинетке кіріп, қоңырау соғылғанан кейін жайғасып отырған соң Мен сыныппенамандасамын.

Сабақты қалай бастаймын?

Сабақты мен бүгінгі сабақта қандай жұмыс атқарылатынан және өткен сабақты қайталауынан бастаймын.


Оқушыларды қалай топтастырамын?
Оқушыларды жұппен топтастырып отырғызамын. Одан кейін оқушылар топпен жұмыс істейді, себебі үлестіру материалы толтыруы қажет, одан кейін оларға әртүрлі тапсырмалар беріп сабақты жалғастырамын.Оқушыларды өз қызметтеріне қарай бөлдім ( репортер, таймскипер, хатшы)

Үлгерімі төмен оқушылармен не істеу керек?
Ондай оқушыға топ арасында жуапкершілік талап ететін тапсырма беруін қадағалаймын.
Мақсаты:
Африка материгі жайлы алған білімдерді еске түсіріп,жинақтау. Ой қорыту,көзқарастарын жетілдіру.
Оқушылар нені біледі?
1.Африка материгінің географиялық жағдайын.
2.Географиялық объектілерді картадан көрсете білу;
3. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығы
арттады.
Сыныпта оқушылар мақсаты бірдей болып табыла ма?
Оқушылардың мақсаты бірдей және әртүрлі болуы мүмкін.Себебі оқушылардың сабаққа деген ынтасына байланысты.
Оқушылар сабақ соңында нені жасай алады және нені үйренеді?
1.Оқушылар бірін-бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу
2.Картамен жұмыс істеуге үйренеді
3.Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау
4.Топпен жұмыс жасауға үйренеді
Бағалау процесінде оқушыларды қалай тарта аламын?
Оқушылардың алған білімдеріне қарай. Сабақтың сәтті өткенін қалай білемін?
Оқушылардың сабаққа қатысуына, белсенділіктеріне, қызығушылықтарына және жасаған жұмыстарына байланысты.

Ирикбаева Р.С.
Сабақтың түрі: Қайталау сабақ
Сабақтың тақырыбы: Африка материгін қайталау.
Күні: 15 сәуір
3 Сабақ
Уақыты: 15.25-16.10
география кабинеті
7 сыныбы

Уақыты

1 мин

4 мин

5 мин

9 мин

5 мин

10 мин

5 мин

5 мин

1 мин Мұғалімнің іс-әрекеті: не істеймін?

Оқыту мақсатымен және орындалатын тапсырамалармен таныстыру.

Сынып топқа бөлінген соң үлестірме материалдар таратылды.
Тапсырма:Африка материгінің
зерттелуі және ашылуы.
Уақы-
ты Зерттеу-
шілер Ашқан
жері Ерек-
шелігі



Электронды оқулықпен жұмыс: Адасқан географиялық объекті орнына үлестір...
Жоба құрастыру,постер жасау. Екі топқа тапсырма беріледі.

Ой қортындылау.

6 қалпақ ойыны: «Африка матерігінде бізге тұрып,өмір сүруге болады ма»...

Тест сұрақтарын тарату...
Бағалау

Үйге тапсырма: «Африка материгіне бір күндік саяхат»
эссе жазу. Оқушылардың іс-әрекеті

Оқушылар тапсырмалармен танысып топқа бөлініп жұмыс істей бастайды.

Оқушылар кестені толтырып мұғалімге тапсырады.

Оқушылар АКТ ны пайдаланып,жұмыс істейді

I-топ-Африканың табиғат зоналары туралы...
II-топ-Африканың пайдалы қазбалары...
Өз жұмыстарын қорғайды...
Оқушылар қалпақтарды түс бойынша тандап ойларын ортаға салады.

Жазбаша түрінде жасайды
Оқушылар бір – бірін бағалап бағалау парағына формативті және суммативті бағасын толтырады

Оқушылар тақтада жазылған үй тапсырмасын жазып алады Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар, кітаптар, компьютерлік жабдық және т.б. қажет?

Тақта, оқулық

Глобус, карта

Электронды оқулық

Ватман, маркер, карта

Әр түсті алты қалпақ.

тесттер

Бағалау парағы

Тақта

Сабақты талдау
Сабақтың мақсаты: Білімділік мәні: Кенесары Қасымұлының өмірі,жеңілу себебі,тарихи маңызы жөнінде білімді еске түсіріп,қорытынды жасау.
Дамытушылық мәні:Оқушылардың осы сабаққа деген белсенділігін, қызығушылығын арттырып, ойлау, сөйлеу, танымдық, іздемпаздық қасиетін арттыру.
Тәрбиелік мәні:“Туған жерді сүю парыз, сүю үшін тарихын білу парыз” – дегендей, өз отанының тарихын біліп қоймай туған жерге деген сүйіспеншілікке, “Бабалар ерлігі - ұрпаққа үлгі”, - деп айтып оқушыларды өз елінің бабалары сияқты елін қорғауға, ерлікке, Отанын құрметтеуге тәрбиелеу.
Африка материгі бойынша алған білімдерін еске түсіріп, қорыту. Өз ойларын,пікірлерін толық жеткізе білу дағдыларын қалыптастыру.
Сабақты ойдағыдай өткізу үшін әртүрлі технологияларды пайдаландым: «сыни тұрғыдан ойлау»,АКТ,топтық жұмыс,деңгейлік тапсырмалар,алты қалпақ әдісі,өзін –өзі бағалау.Соңдықтан қайталау сабағы қызықты және әсерлі өтті деп санаймын. Балалардың сабаққа деген ынтасын көтеру негізінде,өз ойларын ашық,нақты түрде жеткізу мақсатында топтық жұмыста белсенділік танытты.
Сабақ барысында мен оқушыларды 2 топқа бөлдім. Топқа бөлінген кезде оқушыларда
ешқандай келіспеушіліктер көрінген жоқ. Сабақта оқушылар өз ойларын толық және нақты жеткізді,өздерін еркін ұстады. Оқушылар білетін материалдарын берілген уақытта топта талдап,сынып алдында қорғай алды. Топ мүшелері хатшы,репортер,таймкипер алдынғы сабақтарға қарағанда өз жұмыстарын жақсы атқарды. Сабақтың барлық кезеңінде мен бағыттаушы болуға тырыстым. Ал тапсырмаларды орындап, оларды қорғауда, оқушылар алған білімдерін, өздік жұмыс кезінде көрсетті. Топпен жасалған жұмыстар оқушыларға өте ұнады,әсіресе постер жасағанда, барлығы бірдей жұмысқа кірісіп кетті, себебі бұл саяхат сабақ болғанымен қатар сайыс түрінде өтті.Әсіресе сергіту сәті өте қызықты және көңілді өтті,себебі оқушылар сабақ алдында өздері интернет арқылы «африкандық би» іздестіріп,оған сәйкес музыка тауып,бірнеше күн дайындалып жақсы би көрсетті. Ал сабақтын соңында «алты ойлау қалпағы» әдісі еңгізілді.Бұл жерде оқушыларға мынандай мәселе қойылды: «Африка жерінде біз өмір сүре аламыз ба?» Қалпақтардың түстеріне байланысты оқушылар Африканың жағымды және жағымсыз жақтарын айта бастады. Соңында қорытынды жасайды.Жалпы айтқанда сабақта қолданылған тәсілдер өз міндетін атқарып,нәтижелі болды.
Оқушылар тапсырмаларды тез арада орындап,сабаққа қызыға қатысты. Менің ойымша сабақ өз нәтижесіне жетті.Сабақтың білімділік, тәрбиелік, дамытушылық міндеттері орындалды. Сабақта балалар өз ойларын еркін айтып,бір бірімен пікір алмаса алды.
Категория: География | Добавил: Кролик
Просмотров: 1652 | Загрузок: 102 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Понедельник, 2016-12-05, 3:28 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru