Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература |
[ · Скриншот ] | 2017-03-29, 10:10 AM |
Сабақтың тақырыбы: Сәкен Сейфуллин атындағы қазақ драма театры. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, грамматикалық тақырыптармен ұштастыру. Білімділік: Театр туралы алған білімдерін жетілдіріп, алған білімдерін тәжірибеде қолдануға үйрету; Сөздік қорын молайту Дамытушылық : Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін жаттықтырып, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету; сөйлеу әрекеті дағдыларын шыңдау;дүниетанымын кеңейту, сауатты жазуға баулу. Тәрбиелік : - театр өнерінің шеберлерін қадір тұтуға,өз заманымыздың озық ойлы,кең өрісті, мәдениетті азаматын тәрбиелеу. Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ Пәнаралық байланыс:тарих, мәдениеттану Қолданылатын әдістер: шығармашылық ізденіс, сын тұрғысынан ойлау әдістері, баяндау, сұрақ –жауап. Сабақты толық меңгеру үшін дамыта оқыту, ақпараттық, модульдік технологияларды қолдандым. Сабақтың көрнекілігі:мәтін,суреттер. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың танымдық қызметінің мотивациясы Міндеті:сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру 1. Сыныппен амандасу 2. Сыныпты түгендеу, кезекшімен сөйлесім 3. Оқушыларды сабаққа бейімдеу Балалар, жылда неше мезгіл бар? -Қазір қай жыл мезгілі? -Қандай көктем айларын білесіңдер? -Қазір қай ай? -Бір айда неше күн бар? -Қазір айдың қай күні? -Бүгін аптаның қай күні? І1.Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылар Менің қалам тақырыбына әңгімелейді. Үй жұмысын тексеру: Міндеті: өткен сабақты еске түсіру. Атқарылатын жұмыс түрі: сұрақ-жауап арқылы өткен тақырыптар бойынша пысықтау) 1.Театр деген не? 2.Театрдың қандай түрлері бар? 3. Қарағандыда қандай театрлар бар? Театр (грекше theatron – ойын-сауық орны; ойын-сауық) – сахнадағы көз алдында актерлер күшімен өмір бейнелейтін бір түрі. Бүгінде елімізде 54 кәсіби театр, соның ішінде: 3 опера балет театры 9 қазақ драма театры, 6 музыкалық драма театр, 2 балалар мен жасөспірімдер театры, 3 музыкалық драма театр және 9 қуыршақ театры жұмыс істейді. Мәтінмен танысу алдында біз сендермен жаңа сөздермен жұмыс жүргіземіз. - жаңа сөздермен жұмыс: (өзім оқимын, бір оқушы оқиды, кейін хормен оқимыз) -жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыру. Құрылған, шығармалар, халықаралық, дүниеге келген қайраткері марапатталды Мәтінмен жұмыс С.Сейфуллин атындағы Қарағанды облыстық қазақ драма театры-үлкен мәдени орталық. Ол 1932 жылы құрылған. Театр репертуары өте бай, әр алуан. Мысалы, , У.Шекспир, М.Әуезов, С.Сейфуллин т.б. драматургтардың шығармалары орын алған. 1982 жылы Халықтар Достығы Орденімен марапатталды. Театр көптеген Халықаралық фестивальдерде жеңімпаз атанды. Сейфуллин Сәкен 1894 жылы Қарағанды облысы Ақадыр ауданында дүниеге келген. Сейфуллин Сәкен - қазақтың атақты ақыны, жазушысы, драматург, мемлекеттік қайраткері. С.Сейфуллин есімімен көптеген ауыл, елді мекендер, театр, мектеп, кітапхана, көшелер аталады. Грамматиканы қайталау: Жіктік жалғау Мен театрға бара... Біз театрда спектакль көре... Сендер театрдан кейін үйге қайта... Олар сахнада қойылым қоя... -Мәтінді өзім мәнерлеп оқимын -мұғалімнің жетекші сұрақтары арқылы мәтінді аудару, оқушылар кезекпен бір-бір сөйлемнен оқиды Сұрақ-жауап: 1.Театр қашан құрылған? 2.Театрдың репертуары қандай? 3.Театр қалай марапатталды? 4.С.С. кім? 5.Ол қашан,қайда дүниеге келген? 6.Оның есімімен нелер аталады? Тапсырмалар: «Сауатты болу мақсатым» 1.Мәтіннен «Сахна» сөзіне фонетикалық талдау ажыратыңыз. 2.3 сөз тауып оқы. Жазушы Ы З Ж А У Ш Драматург Д Г Р У А Т А М Шығармалар Р Ы Ғ А М А Ш А Р Л Сөйлем құрастыр. Қорытынды: Топпен жұмыс 1 топ-Театр деген не? 2 топ-С.Сейфуллин кім? 3 топ- С.Сейфуллин атындағы театр. Рефлексия: Сендерге сабақ ұнады ма? Сабақта қандай қиыншылықтар кездесті? Үйге тапсырма: Мәтінді әңгімелеу.Сөздерді жаттау. Сабақтың мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін көтеру, ұжымдық түрде білім алуға баулу, сөздерді өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, грамматикалық тақырыптармен ұштастыру. Білімділік: Театр туралы алған білімдерін жетілдіріп, алған білімдерін тәжірибеде қолдануға үйрету; Сөздік қорын молайту Дамытушылық : Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін жаттықтырып, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету; сөйлеу әрекеті дағдыларын шыңдау;дүниетанымын кеңейту, сауатты жазуға баулу. Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі Оқушылардың танымдық қызметінің мотивациясы Міндеті:сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру 1. Сыныппен амандасу 2. Сыныпты түгендеу, кезекшімен сөйлесім 3. Оқушыларды сабаққа бейімдеу Балалар, жылда неше мезгіл бар? -Қазір қай жыл мезгілі? -Қандай көктем айларын білесіңдер? -Қазір қай ай? -Бір айда неше күн бар? -Қазір айдың қай күні? -Бүгін аптаның қай күні? І1.Үй тапсырмасын тексеру: Оқушылар Менің қалам тақырыбына әңгімелейді. Үй жұмысын тексеру: Міндеті: өткен сабақты еске түсіру. Атқарылатын жұмыс түрі: сұрақ-жауап арқылы өткен тақырыптар бойынша пысықтау) 1.Театр деген не? 2.Театрдың қандай түрлері бар? 3. Қарағандыда қандай театрлар бар? Театр (грекше theatron – ойын-сауық орны; ойын-сауық) – сахнадағы көз алдында актерлер күшімен өмір бейнелейтін бір түрі. Бүгінде елімізде 54 кәсіби театр, соның ішінде: 3 опера балет театры 9 қазақ драма театры, 6 музыкалық драма театр, 2 балалар мен жасөспірімдер театры, 3 музыкалық драма театр және 9 қуыршақ театры жұмыс істейді. Мәтінмен танысу алдында біз сендермен жаңа сөздермен жұмыс жүргіземіз. - жаңа сөздермен жұмыс: (өзім оқимын, бір оқушы оқиды, кейін хормен оқимыз) -жаңа сөздермен сөз тіркестерін құрастыру. Құрылған, шығармалар, халықаралық, дүниеге келген қайраткері марапатталды Мәтінмен жұмыс С.Сейфуллин атындағы Қарағанды облыстық қазақ драма театры-үлкен мәдени орталық. Ол 1932 жылы құрылған. Театр репертуары өте бай, әр алуан. Мысалы, , У.Шекспир, М.Әуезов, С.Сейфуллин т.б. драматургтардың шығармалары орын алған. 1982 жылы Халықтар Достығы Орденімен марапатталды. Театр көптеген Халықаралық фестивальдерде жеңімпаз атанды. Сейфуллин Сәкен 1894 жылы Қарағанды облысы Ақадыр ауданында дүниеге келген. Сейфуллин Сәкен - қазақтың атақты ақыны, жазушысы, драматург, мемлекеттік қайраткері. С.Сейфуллин есімімен көптеген ауыл, елді мекендер, театр, мектеп, кітапхана, көшелер аталады. Грамматиканы қайталау: Жіктік жалғау Мен театрға бара... Біз театрда спектакль көре... Сендер театрдан кейін үйге қайта... Олар сахнада қойылым қоя... -Мәтінді өзім мәнерлеп оқимын -мұғалімнің жетекші сұрақтары арқылы мәтінді аудару, оқушылар кезекпен бір-бір сөйлемнен оқиды Сұрақ-жауап: 1.Театр қашан құрылған? 2.Театрдың репертуары қандай? 3.Театр қалай марапатталды? 4.С.С. кім? 5.Ол қашан,қайда дүниеге келген? 6.Оның есімімен нелер аталады? Тапсырмалар: «Сауатты болу мақсатым» 1.Мәтіннен «Сахна» сөзіне фонетикалық талдау ажыратыңыз. 2.3 сөз тауып оқы. Жазушы Ы З Ж А У Ш Драматург Д Г Р У А Т А М Шығармалар Р Ы Ғ А М А Ш А Р Л Сөйлем құрастыр. Қорытынды: Топпен жұмыс 1 топ-Театр деген не? 2 топ-С.Сейфуллин кім? 3 топ- С.Сейфуллин атындағы театр. Рефлексия: Сендерге сабақ ұнады ма? Сабақта қандай қиыншылықтар кездесті? Үйге тапсырма: Мәтінді әңгімелеу.Сөздерді жаттау. | |
Просмотров: 1552 | Загрузок: 0 | |
Форма входа |
---|
Категории раздела | |||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Социальные закладк |
---|
Поиск |
---|
Друзья сайта |
---|
Статистика |
---|