Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Жабайы аңдар
[ Скачать с сервера (743.0Kb) ] 2017-11-11, 6:04 PM
САБАҚ: Жабайы аңдар Мектеп:
Күні: Мұғалімнің аты – жөні:Алимова Майра
Сынып:1 Қатысқандар:18 Қатыспағандар:0
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары О1.3.4.1Мұғалімнің көмегімен мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация бойынша қарапайым (кім?не? қандай? қанша?) сұрақ қоя білу.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар орындай алады
1 «Жабайы аңдар» тақырыбы бойынша бейне мәтіннің мазмұны және иллюстрация арқылы қарапайым сұрақтар қоя біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады
1.Пайдалы тіркестердің көмегімен «Хайуанаттар бағында» атты сұхбатқа түседі.

Кейбір оқушылар орындай алады:
1. Мәтіннің мазмұнын айтады.

Тілдік мақсат.

Оқушылар орындай алады:
Мәтін бойынша тақырыптың мазмұнын түсінеді, қарапайым сұрақтарға жауап береді.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Аңқау, қу, күшті, аң патшасы, үлкен, кішкентай, сүйкімді, айбатты т.б
Сұхбат құруға арналған пайдалы тіркестер:
Бұл не?
... қандай?
Түрі қандай?
Аң патшасы кім?
Ишара:
Дескрипторлар. 1.Тақырып бойынша бейне мәтіннің мазмұны немесе иллюстрация арқылы қарапайым сұрақтарға жауап береді.
2. Тақырып бойынша берілген сөзге қатысты сипаттау сөздерін жазады.
3. «Хайуанаттар бағында» атты сұхбатқа түседі.
4. «Жабайы аңдар» суреттерінің көмегімен сөйлем жазады.
5. «Жабайы аңдар» тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын айтады.
6. Тақырып бойынша шағын мәтін жазады және басқа оқушыларға баға береді.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қандай жабайы аңдарды білесіңдер?
Олар қайда мекендейді?
Неге оларды жабайы аңдар деп атайды?
Қалада оларды қай жерден көруге болады?
Алдыңғы оқу
Үй жнуарлары.
ЖОСПАР
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар Бағалау

Сабақтың басы
15 минут

5 минут

5 минут 1-тапсырма СТ(барлығы)
Талқылауға арналған сұрақтар:
Бұл не?
... қандай?
Түрі қандай?
Аң патшасы кім?

2-тапсырма. ЖЖ Венн диаграммасы
Жабайы аңдар


Үй жануарлары

3–тапсырма. Жж (көпшілігі)
Жабайы аңдар суреттерін пайдалана отырып, тірек сұрақтар арқылы сұхбатқа түседі.
Диалог құруға критерий беріледі.
-Диалог құрылымы сақталуы керек.
-Сұрақтар нақты қойылу керек.
-Дұрыс жауап беруге тырыс.
Талқылауға арналған сұрақтар:
1. Қандай жабайы аңдарды білесіңдер?
2.Олар қайда мекендейді?
3.Неге оларды жабайы аңдар деп атайды?
4.Қалада оларды қай жерден көруге болады?


Жабайы аңдар туралы бейне материал

Үлестірме қағазда үй жануарлары және жабайы аңдардың суреттері (таратпа материал)

суреттер Бағалау парағы беріледі.

Оқушылар бір-бірін тексереді
Бағалау критерийлері
«5»-қатесі жоқ,
«4»-1қате,
«3»-2-3 қате

Топ бір – бірін бағалайды
Белгілер





Сергіту сәті
2 минут Видео

Сабақтың ортасы
17минут

4 минут

5 минут 4 -тапсырма. ЖЖ (көпшілігі)
Сюжетті сурет бойынша «Пирамида» әдісі арқылы сөйлем жазады.
Аңдар.
Аңдарды көрдім.
Мен аңдарды көрдім.
Мен хайуанаттар бағынан аңдарды көрдім.

5 тапсырма.Ж(кейбіреуі)
«Жабайы аңдар» тақырыбы бойынша мәтіннің мазмұнын айтады.

6 тапсырма. Ж (кейбіреуі)
«Жабайы аңдар» тақырыбы бойынша шағын мәтін жазады. Суреттер

Мәтін Смайликтер



Бағдаршам

Сабақтың соңы
5 минут
Өткен сабаққа рефлексия жасайды Кері байланыс
Біз не білеміз?
Біз не білдік ?
Біз нені білгіміз келеді ?



Қосымша ақпарат
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Сабаққа қойған мақсатыма жеттім.Сабағымда мынадай белсенді оқыту стратегияларын венн диаграммасы, пирамида,презентация,бейнекөрілім, теріс сұрақты қолдандым
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Тапсырмаларда бағалау дескрипторлары құрылды. Бағалау түрлері:топта бірін бірі бағалау , «бағдаршам», «бармақ», «бас бармақ» әдісі смайликтер Пəнаралық байланыс – (дүниетану)қауіпсіздік,АКТ байланыс.құндылықтармен байланыс.
(тәрбие элементі: табиғатты қорғау, жануарларға қамқор болуға тәрбиелеу)

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды
Бүгін оқушылар жабайы аңдармен танысып, үй жануарларымен арасындағы ұқсастықтармен айырмашылықтарын аша білді.
Сабақ белсенді, жақсы деңгейде өтті.

Жоспарланған саралау жақсы іске асты,алған тапсырмаларғакритерийлер сәйкес болды,уақытты тиімді пайдаландым.


Қорытынды бағалау
1.Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1.Жаңа сабақ бейне мәтін арқылы басталып сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталды. Бұл бейне мәтіннің сәтті шыққан жағы мәтінді оқып қана қоймай бейне материал арқылы көріп шығуы табысты болды. Бұл әдіс белсенді тыңдау,анықтау, салыстыру , пікір алмасуға және өз ойын түйіндеуге ыңғайлы болды.Графикалық органайзерлермен де жұмыс тиімді өтті. Венн диаграммасында жабайы аңдар мен үй жануарларының ортақ қасиеттері мен ерекшеліктері анықталды.
Диалог құруда тірек сұрақтар өз нәтижесін берді.
2. Оқушылардың өз-өздерін бағалауы алдағы уақытта алға жылжуы үшін және сабақ барысында жауапкершілікті өзіне алуға көмектесе отырып, тәуелсіз оқуға ықпал етеді.
2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқыту мен оқуға қатысты).
1. « Қабырғадағы рөл» тәсілін қолдану оқушылардың білімдерін толықтай жеткізуге көмектеседі.
2.Бірлескен жұмысарқылы оқушылардың коммуникативтік дағдыларының жетілген кезінде бір-бірімен пікір алмасып, ойларын еркін жеткізіп, ортақ шешімге келуге жағдай жасайды..
3.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушыларжөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? Бейне материал арқылы талқылауға арналған сұрақтар қойылғанда, «Венн диаграммасы» әдісін пайдаланғанда оқушылардың топқа өз идеяларын ұсынуларына мүмкіндік берілді, алайда топ мүшелері жұмыстың бастапқы кезеңінде өз ойларын жеткізуде жасқанып, үндемей отыру сияқты қиындықтар туындады және формативті бағалауда кейбір оқушыларда әділдік болмады. Алдағы уақытта бұл олқылықтарды жою үшін оқушылардың сыни тұрғыда ойлауын, бағалауын қадағалаймын, бағыт бағдар беремін
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: alimovam15
Просмотров: 6 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2017-11-18, 3:01 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [183]
Педагогика [311]
Математика [825]
Физика [264]
История [362]
Классному руководителю [540]
Русский язык и литература [724]
Физическая культура [224]
Английский язык [433]
Искусство [196]
Родительский совет [19]
Биология [337]
Информатика [382]
Начальная школа [1959]
Мой Казахстан [250]
Технология [139]
Самопознание [182]
Технология труда [61]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [46]
Профессиональное образование [168]
Дошколенок [512]
География [138]
Школьная библиотека [54]
Казахский язык и литература [589]
Химия [41]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • /li>
  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru