Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Сабақ жоспары
2017-12-13, 7:50 PM
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: 4-бөлім: Жануарлар әлемі мен өсімдіктер дүниесі
Мұғалімнің аты-жөні: Алина Айнель Канатовна
Мектеп: «Саран қаласы №16 ЖББ мектеп» КММ
Күні:
Сынып: 5 ә
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы Төрт түлік
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.Т/А6. Коммуникативтік жағдаятқа сай, эмоционалды сөздерді, дауыс ырғақтары арқылы қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогке даярлықсыз қатысу, өз пікірін білдіру.
5.Ж2. Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.
Сабақ мақсаты  Тақырып бойынша одағай, қыстырма, қаратпа сөздерді еркін қолданып, даярлықсыз диалогке түсу.
 Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап жарнама жазу.

Бағалау критерийі  диалогке даярлықсыз қатысып, өз пікірін білдіреді;
 жанрлық ерекшеліктерінің құрылымын сақтап жарнама жасайды.
Тілдік мақсаттар Сөздік қор: төрт түлік,төл, пір, зеңгі баба т.б
Терминдер: қаратпа, қыстырма, одағай
Құндылықтарға баулу • жауапкершілікті сезінеді және қамқор;
• Өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды.
Тапсырмаларды жұптасып, топтасып орындату арқылы оқушылардың бір-бірінің көзқарасына құрметпен қарауға, қарым-қатынас жасай алуға баулу
Пәнаралық байланыс Қазақ әдебиетінің ауыз әдебиеті үлгілерімен төрт түлік тақырыбы тығыз байланысты, бейнелеу өнері, сабақтағы іс-әрекеттер АКТ қолданылуымен жүзеге асырылады
Алдыңғы білім Төл сөз, төлеу сөз, автор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану. Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастыру.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы С.
Психологиялық ахуал тудыру
«Жақсы тілек» әдісі. Оқушылар шеңберде тұрып, бір-бірлеріне жақсы тілектерін білдіреді.
Топқа бөлу. Төрт түліктің төлдері арқылы топқа бөлінеді.

Тыңдалым алды тапсырмасы
ТЖ. "Артығын тап" әдісі. Оқушыларға аңдар мен жануарлардың суреті ұсынылады. Суреттерден аңдарды бір бөлек, жануарларды бір бөлек топтастырады. Сонан соң алдағы тақырыпқа болжам жасайды.



Болжау үшін сұрақтар:
1. Бұл суреттен нені байқадыңыздар?
2. Неліктен артық суреттерді осылай ажыраттық?
3. Олардың айырмашылығы неде?
4. Төрт түліктің төлдерінің атауларын білесіздер ме?

ҚБ. Әр жауап сайын оқушыларға ауызша мадақтау айтылады.
Мұғалімнің кіріспе сөзі
Иә,бүгінгі тақырыбымыз «Төрт түлік» жайлы.

Жануарлар мен аңдардың суреттері бейнеленген қима қағаздар

Сабақтың ортасы Тыңдалым тапсырмасы
С. Оқушыларға «Ертегілер еліне» үй жануарларына арналған мультфильмді бейнетаспадан үнсіз (даусын басып қою) түрін көрсету. Кейіпкерлер арасындағы диалог пен оқиға дамуына болжам жасайды. Бейнетаспадағы сюжеттің желісімен жұптық әрекетке түсіп, дайындалады.
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма
ЖЖ. «Рөлдік ойын». Оқушылар кейіпкерлер арасындағы диалогке болжам жасап, өз болжамдарын рөлдік ойын арқылы келтіреді.
1-топ: қой мен жылқы
2-топ: қой мен сиыр
3-топ: қой мен түйе

Дескриптор
 эмоционалды сөздерді дұрыс пайдаланады;
 қыстырма, қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданады;
 өз пікірін білдіреді.
ҚБ. Оқушылар «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.
- өте жақсы
- жақсы
- орташа

С. «Рөлдік ойыннан» кейін, түпнұсқамен салыстыру жүргізіп, ұқсастықтары мен айырмашылықтарына талқылау жүргізіледі.

Сергіту сәті «Қара жорға» биі
С.
Жазылым тапсырмасы.
ТЖ. «Суреттер сөйлейді» әдісі. Оқушыларға төрт түлік туралы суреттер ұсынылып, сол суреттер бойынша жарнамалап, постерге жазып қорғайды.
1-топ: түйені жарнамалау
2-топ: жылқыны жарнамалау
3-топ: сиырды жарнамалау

Дескриптор
 жарнамада тілдік көркемдегіш құралдарды қолданады;
 жарнама жанрының талаптарын сақтайды.

ҚБ. Жарнамаларын топта талқылап, өзара бағалайды. Жұмысқа дескрипторға сүйеніп, жазбаша «2 жұлдыз, 1 тілек» әдісімен кері байланыс береді.
Интербелсенді тақта

«Қара жорға» әні

Флипчарт, суреттер,
Маркерлер

стикерлер
Сабақтың соңы

Ж. Оқушылар рефлексиясы:


1. Бас бармақ – басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе қандай болды?
2. Балалы үйрек – бірлесу. Мен топта қалай жұмыс жасадым. Кімге көмектестім?
3.Ортан терек – ойлау. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?
4.Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?
5. Кішкентай бөбек – көңіл-күй ахуалы. Мен сабақты өзімді қалай сезіндім?
ҚБ. Әр жауап сайын оқушыларға ауызша мадақтау айтылады.


қағаз, қалам

Саралау: Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? Бағалау: Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Барлық оқушылар үшін:
Бейнежазба көрсетіледі, кейіпкерлер арасындағы диалог пен оқиға дамуына болжам жасайды.
Көпшілігі үшін: «Рөлдік ойын» арқылы диалогқа болжам жасап, өз болжамдарын рөлдік ойын арқылы жеткізеді.
Кейбіреулері үшін: Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап, жарнама құрастырып жазады.Оқушыларға «Суреттер сөйлейді» арнайы суреттер тобы ұсынуға болады.
Сабағымды ауызша және өзара бағалауды алып отырмын. Мұндағы мақсатым – оқушылардың берілген тапсырманы қаншалықты, қандай деңгейде орындайтынын айқындау, сол арқылы сапалы, нәтижелі табысқа жетелеу.
1. Ауызша мадақтау арқылы бағалау
2. «Бас бармақ»
3. «2 жұлдыз бір тілек».
«Бес саусақ» рефлесксиясы оқушылардың сабақ бойынша нені біліп, қиындық тудырған сәттерін анықтауға көмектеседі - топтық және жұптық жұмыстарда, сергіту сәтінде қауіпсіздік ережелері сақталды.
Сабақ бойынша рефлексия Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланаңыз. Төменде өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаты қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқу болды ма және неліктен?

Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен 2 нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақта не нәрсеге назар аудару керек?
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: kamar1989_2010
Просмотров: 824 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Пятница, 2024-03-29, 12:39 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru