Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Ашық сабақ
2019-11-20, 6:23 AM
Мектеп Қостанай қаласы, № 16 орта мектеп Мұғалім: Сактаганова Ж.Х.
Сынып: 10 «А» Қатысқан оқушылар саны: 13 Қатыспағандар:
Сабақ бөлімі мен тақырыбы Қазақ киносы мен театрының қазіргі келбеті.
Тарихи шығарманы сахналау
Белгілі бір оқыту мақсаты 10.2.2.1 ғылыми-көпшілік және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог және диалог құрау, сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын орынды қолданып, тыңдаушыға әсер ету;
10.5.1.2 сын есімнің жасалу жолдарын білу, мәтін құрауда орынды қолдану

Бағалау критерийі
Оқушылардың барлығы: Мәтінді түсініп оқиды, сұрақтарға жауап береді
Оқушылардың көбісі: Сөздердің мағынасын түсініп, аударады. Диалог құрастыра алады. Сын есі мнің жасалу жолдарын біліп, мәтін құрауда орынды қолдана алады
Оқушылардың кейбірі: Сұрақтарды құрастыра алады. Тақырыпты болжай алады. Монолог құрастырып, мазмұндайды
Құндылықтарды
игерту Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;
Ынтымақтастық;
Жауапкершілік

Пәнаралық
байланыс Тарих, әдебиет
АКТ –ны
Қолдану дағдылары Таныстырылым
Тілдік
міндеттер Пәндік лексика мен терминология:
Оқушылар түсінеді және сипаттайды...
Диалог және жазылымға пайдалы тіркестер:
Менің ойымша,... Мен оған мынадай дәлелдер кетіре аламын,...
Алдыңғы білім
Өткен сабақта берілген тапсырма бойынша «Менен сұрақ сізден жауап» «Полиглот» әдістер арқылы өткен тақырыпты пысықтау
Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс - әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы
2 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық ахуал. «Жүректен жүрекке» бір – біріне жақсы тілек айту
Балалар Қазақстанның мәдениетті өмірі жақсы болу үшін не істеуіміз керек?
Қайда баруымыз керек?
Ал театрға бару үшін на сатып аламыз?
Қазір сіздер театр кассасына барып, билет сатып аласыз.
Сыныпты 2 топқа бөлу (билеттер арқылы)
I топ – І.Омаров атындағы қазақ драма театр
II топ – Орыс драма театр

Сабақтың ортасы

30-35
минут



«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі
Өткен сабақты жаңа сабақпен ұштастыру мақсатында оқушыларға сұрақтар қойылып, жауабы тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек, сөздерді үш тілде жатқа білу керек.
1.Қазақ киносының атасы кім?
2.Алматыдағы Абай атындағы Қазақ мемлекеттік академиялық опера және балет театры нешінші жылы ашылды?
3. «Астана Опера » мемлекеттік опера және балет театры қай қалада орналасқан?
4.М. Төлебаевтің «Біржан – Сара операсы» қашан қойылды?
5. Шәкен Айманов кім?
6. Шәкен Аймановтың соңғы фильмі
7.Халықаралық театр күні қашан болады?
8. «Еңлікгүл» сыйлығы кімдерге беріледі?
9.Тұңғышпай Жаманқұлов кім?
10.Қостанай қаласында қандай театрлар бар?
11. 2001 жылы қазақтың елордасында кімнің атындағы Ұлттық опера және балет театры ашылды?
12.Киноны кім түсіреді?
Бағалау: шапалақ әдісі бойынша
Полиглот әдісі арқылы үйге берілген сөздерді үш тілде сұрау
Бағалау: шапалақ әдісі бойынша
Сергіту кезеңі
Миға шабуыл (оқушылар сабақтың тақырыбын болжайды, мақсаттарын анықтайды)
«Абылай ханның арманы» бейнеролик көріп, сабақтың тақырыбын анықтау. Балалар қалай ойлайсыз біз бүгін кім туралы айтамыз? Суретте не бейнеленген? Қазақ тарихындағы қандай тұлғаларды білесің?
Тақырыпты болжайды. Сұрақтарға жауап бере алады

Аудиомәтінмен жұмыс: Мәтінді тыңдап, диалог құрастыру, мазмұндау

Мәтінді мұқият тыңдап. Мәтінді тыңдап, диалог құрастырады. Мәтінді мазмұндайды
Бағалау: бас бармақ әдісі (топтар бір – бірінді бағалайды)
Жаңа сөздермен жұмыс.
Биік белес – высокий результат
Қаламгер – писатель, литератор
Тұтқын - плен
Сахналау- постановка
Қызмет ету – служить
Үлес қосу – внести долю
Шиеленісті шешу – решить конфликт
Берілген сөздерді бірнеше рет оқып, сөз тіркестер, сөйлемдер құрастыру
Сөздермен сөз тіркес, сөйлемдер құрастырады.
Оқулықпен жұмыс: 78-79 бетте мәтінді оқу, тапсырмаларды орындау
1.Мәтінді түсініп оқу. 2. Сын есімдерді табу. 3. Екі сын есімге . Ривин кестесі бойынша талдау жасау.Мәтін бойынша ұшақ әдісі арқылы бір –біріне сұрақтар құрастыру
Ривин кестесі
Сын есім дара күрделі негізгі туынды сапалық қатыстық шырай


Мәтіннен сын есімдерді табады. 2 сын есімге Ривин кестесі бойынша талдау жасайды. Мәтін бойынша ұшақ әдісі арқылы бір –біріне сұрақтар құрастырады
Бағалау:шапалақ әдісі топтар бір – бірінді бағалайды
«Диаманта» драма сөзіне
1,7 – жолдары – антоним-зат есімдер;
2 – бірінші зат есімге екі сын есім;
3 – бірінші зат есімге үш етістік;
4 – зат есімді екі сөз тіркесі;
5 – екінші зат есімге үш етістік;
6 – екінші зат есімге екі сын есім
Бумеранг ойыны (мұғалім мәтінен сөйлемдерді орыс тілінде оқиды , оқушылар қазақ тілінде баламасын мәтінен тауып оқиды)
1.Спасибо за интервью! Желаю творческих успехов. 2.Мэтры драматургии это – Дулат Исабеков, Аким Тарази. 3.Вы как другие режиссеры пишите пьесы, инсценировки?4.Он был сильным политиком. 5.Поэтому моя цель – изобразить на сцене национальную историю. 6.Очень сложно сделать постановку исторического произведения
Бағалау: бас бармақ әдісі арқылы бағалайды
Бейне материал: Қазақстан телеарнасы, жаңалықтар

Сабақтың соңы

3 минут

Үй жұмысы

Рефлексиялық минутасы
Сауалнама толтыру (ауызша талдау)
1. Мен тақырыпты толық игердім?
а). Барлық материалды игердім, нақты білім алдым
б). Жартылай игердім
в). Маған әлі жұмыстану керек
2. Мен қалай жұмыс істедім, қай жерде қате жібердмі, өзімнің жұмысыма қанағаттанарлық болдым ба?
а). Барлық тапсырмаларды орындадым, өзіме қанағатанамын
б). Қате жібердім (қай сатыда?)
в). Тапсырманы орындай алмадым (қай тапсырмаларды?)
3. Топ қалай жұмыс істеді?
а). Бірлесіп, ынтымақтастықта жұмыс істеді.
б). Барлық топ мүшелері белсенді болған жоқ.
в). Жұмыс баяу жүрді, қызық емес, қате көп болды.

Жаңа сөздерді жаттау
80 бет №10 тапсырма
81 бет Есте сақта!
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: zturganova
Просмотров: 69 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2020-05-28, 4:41 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [327]
Математика [863]
Физика [273]
История [382]
Классному руководителю [569]
Русский язык и литература [764]
Физическая культура [241]
Английский язык [455]
Искусство [203]
Родительский совет [19]
Биология [356]
Информатика [397]
Начальная школа [2035]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [181]
Дошколенок [573]
География [140]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [641]
Химия [51]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко 2 класс открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество 10 класс глагол Казахские пословицы проект Развитие Речи конспект урока 6 класс Интегрированный урок физика интеллектуальная игра язык 8 класс алгебра ашық сабақ класс стихи Казахстан математика урок праздник познание мира музыка доклад программа литература природа сценарий семья осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология дополнительное образование воспитательная работа коррекционная школа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский br конспект спорт дружба История история Казахстана 4 класс библиотека тренинг разработка физическая культура игры бастауыш сынып детский сад физкультура коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru