Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Разработка открытого урока по казахскому языку в 5 классе "Өз мектебім. Морфологиялық талдау&qu
[ Скачать с сервера (199.5Kb) ] 2014-01-23, 11:00 AM
Өз мектебім. Морфологиялық талдау.
(5-сынып)
Сабақтың тақырыбы: Өз мектебім. Морфологиялық талдау.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Мектеп туралы алған білімдерін тексеру, морфологиялық талдау жасауға үйрету .
2. Дамытушылық: Ой-өрісін арттыру, сөздік қорларын байыта отырып, өз ойын жеткізе алуға дағдыландыру. Оқушылардың тапқырлық, ізденпаздық қасиеттерін қалыптастыру. Тестімен жұмыс істеу дағдысын дамыту.
3. Тәрбиелік: Өзінің оқитын мектебіне, мұғалімдеріне, сыныптастарына деген сүйіспеншіліктерін дамыту.
I.Ұйымдастыру кезеңі:
1.Сәлемдесу.Сыныпты түгендеу.
 ҚАЙЫРЛЫ КҮН, ЛЕНА
 ҚАЙЫРЛЫ КҮН, КАРИНА
 БАРЛЫҚТАРЫҢЫЗҒА ҚАЙЫРЛЫ КҮН!

2. Сабаққа бейімдеу. Тілдік жатттығу:
Сенің тегің кім?
Сен нешініш сыныпта оқисың?
Қазақстан қандай ел?
Қазақстанның қай жерінде тұрасың?
Сенің ұлттың кім?
Сен сыныпта кіммен отырасың?
Сен қай мектепте оқисың?
Сен қайда тұрасың?
Сен неше жастасың?
II. Аудирование: «Мектеп кітапханасында»
III. Үй жұмысын сұрау.
IV.«Кезекші» өлеңін мәнерлеп оқып, жаңа сөздер көмегімен аудару.
Жаңа сөздер:

Дайындау – подготовить
Сүрту – вытирать
Құю – лить
Жинау – убирать
Тазарту – чистить
Жуу – мыть
Қуу - гнать


Өлеңде кім туралы айтылған? Өлеңге атау беру. Өлеңнен қазақ тіліне тән дыбыстарды тауып, ауызша фонетикалық талдау жасау.

Дайындаймын картаны,
Сүртем тақта, партаны.
Гүлдерге су құямын,
Қоқыс болса, жиямын.
Кезекшімін мен енді,
Тазартамын еденді.
Терезе, есік жуамын,
Шаң, тозаңды қуамын.
(Ш.Мамасерікова)

V. Кластер: «Кезекші» сөзіне ассоциоция жазу арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау:

мектеп

VI. Жаңа сабақ: Сонымен бүгінгі сабақтың тақырыбы: Мектеп
1.Кітаппен жұмыс: кесте бойынша «Мектеп» тақырыбына әңгіме құрастыру. 5 сынып, 24 бет №4
Мектеп

Орналасқан көшесі қандай? Қандай? Неше қабатты? Қандай пән кабинеттері бар? Қалай аталады? Неше оқушы оқиды?

2. «Дұрыс» па, “Бұрыс” па ойыны
 Мектеп 2 қабатты
 Мектепте 200 оқушы оқиды
 Мектепте кітапхана жоқ
 Мектепте балабақша бар
 Мектеп 1992 жылы салынған
 Мектеп Новая көшесінде орналасқан.
VII. Сергіту сәті:

VIII. “Баламасын тап” ойыны:(1 қатардағы сөздерге 2-ші қатардан баламасын табу)
 Жалқы –
 Жалпы –
 Деректі –
 Туынды –
 Дара –
 Жанды –
 Дерексіз –
 Күрделі –
 Негізгі –
 Жансыз –
 Простые
 Сложные
 Непроизводные
 Производные
 Нарицательные
 Собственные
 Одушевленные
 Неодушевленные
 Конкретные
 Абстрактные

IX . Доппен ойнау. Допты қағып алған балалар мына сұраққа жауап беру керек:
Етістік тұлғасына қарай:
Мағынасына қарай:
Іс-әрекеттің орындалуына қарай: қандай түрлерге бөлінеді?
Обьектісіне қарай:
Құрамына қарай:
X .Тест – 5 сұрақтан тұрады.
1.Етістік нені білдіреді?
а) заттың қимылын ә) заттың атын б) заттың санын в) заттың сынын
2. Етістік қандай сұрақтарға жауап береді?
А) неше? Нешінші? Ә) не істеді? Не қылды? Б) неліктен? Не себепті? В) нелер? кімдер?
3. Күрделі етістікті белгілеңіз?
А) жасап отыр Ә) жасаңдар Б) жасайды В) жасады
4. Туынды етістікті табыңыз?
А) оқы Ә) жаз Б) ойла В) отыр
5. Етістіктің шақтарын атаңыз
А) анықтауыш, толықтауыш Ә) атаулы Б) толымды, толымсыз В) осы, келер, өткен шақ.

Тестің кілті:
1.а.2ә.3.а.4.б.5.в.

XI. Мына сөйлемдерге морфологиялық талдау жаса:
 Біздің мектептің оқушылары балабақшаға көмектеседі.
 Балабақшаға ауыл жұмысшыларының балалары барады.
 Мектептің үшінші қабатында кітапхана орналасқан.

XII. “Қоржында не бар?” ойыны

Жауабы:мектеп,оқушы,мұғалім,сабақ.

XIII. “БИНГО” ойыны. Ойынның шарты: берілген сөздердің ішінен 5 сөзді теріп жазып алады,мұғалім сөзді оқығанда, сәйкес келген сөзді сызып тастап отыру керек, кім бірінші болып 5 сөзді сызса, сол бала «бингоны » ұтып алады.

 Жазу –
 Келу –
 Алу –
 Беру –
 Аудару –
 Оқу –
 Бару –
 Айту –
 Қарау –
 Бастау –
IX. Сонымен “Мектеп” туралы не білдің? (мектеп тақырыбы бойынша алған сөздерімен сызбаны толтыру)


X. Үй жұмысы: «Менің сүйікті мектебім» тақырыбына шағын шығарма жазуға дайындық.Зат есім, етістікті қайталау.
XI. Рефлекция. Бүгін сабақта........ Сегодня на уроке...
- Мен осы сабақтан не алдым?.........Что нового узнал(-ла ) ...
- Қойған мақсатыңа жетің бе?Неге жеткен жоқсың? ...... (-Достиг(-ла) ли цели?Почему не достиг?...)
- Мен өзіме қанағаттанамын (қанағаттанбаймын), өйткені ........
- Я доволен( недоволен) собой,потому что...
XI. Бағалау
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Баккуль1970 | Теги: открытый урок, өз мектебім, конспект урока, 5 класс, казахский язык
Просмотров: 1576 | Загрузок: 150 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-04, 6:51 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [775]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [696]
Физическая культура [200]
Английский язык [408]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [237]
Технология [126]
Самопознание [170]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [542]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru