Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

"Досым туралы"
[ Скачать с сервера (725.4Kb) ] 2014-01-30, 10:12 AM
Апта Күн Сабақ
Сабақтың тақырыбы: Досым туралы. Жіктеу есімдіктері.
Сілтемелер Қазақ тілі оқулығы.
Жалпы мақсаты:

Білімділік: Тақырып бойынша ертегі еліне саяхат жасау, жаңа сөздермен танысып, сөз тіркестерін, сөйлем құруға үйрету. Дамытушылық: Сөздік қорларын байыту арқылы ауызша сөйлеу дағдысын, дұрыс оқуға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Адамгершілікке, дос болуға, татулыққа қадір тұтуға тәрбиелеу.
Оқушылар үшін оқыту нәтижелері:
Сын тұрғысынан ойлау.
Диалогтік оқыту.
Білім алу мен білім берудегі жаңа тәсілдер.
АҚТ технологиясы.
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары: Оқушылар мен мұғалімдер сабақ барысында немен айналысады.
Сабақтың түрі: дәстүрлі емес сабақ
Сабақтың әдіс – тәсілдері: сұрақ – жауап, жинақтау.
Оқыту формалары: топпен

I Ұйымдастыру кезеңі:
Амандасу, оқушыларды түгендеу.
Сыныпты санау арқылы топқа бөлу.
Таңертенгілік «Шаттық» шеңберін құру.
Күндей жадырап
Айдай арайлап
Жұлдыздай жарқырап
Судай таза көңілмен
Бүгінгі күнімізді бастаймыз.
Мұғалім сөзі: Оқушылар бүгін біз Мақта қыз бен мысық ертегісіне саяхат жасай отырып, өтілетін тақырыпты тиянақтаймыз. (Кім бұл ертегіні біледі?)
Ерте, ерте, ертеде Мақта қыз бен мысық өмір сүріпті.

Мақта қыз үстел үстін реттеп жүріп, мейіз тауып алады. Мақта қыз (Мысығын үш рет шақырады) Мысық келмеген соң, мейізді өзі жеп қояды. Содан кейін мысығы келеді. Неге шақырдың деп сұрайды, қыз айтпайды. Мысық мақта қыздың неге шақырғаның айтпағаны үшін, мақта қыздың сүтін төгіп тастайды, ал қыз мысықтың құйрығын кесіп алады. Мысық құйрығын сұрайды, қыз маған сүт әкеп бер содан соң құйрығынды беремін дейді.
Мысық сүт іздеп шығады. Бірінші сиырға барады.

Сиыр жапырақ әкеп бер дейді. Мысық жапырақ іздеп ағашқа барады.

Ағаш су әкеп бер дейді, су іздеп келе жатса шелекпен келе жатқан қыздарға кездеседі. Қыздардан су сұрайды.. Қыздар сағыз әкеліп бер дейді.

Сағыз іздеп дүкеншіге барады, дүкенші жұмыртқа әкеп бер дейді.

Жұмыртқа іздеп тауыққа барады, тауық жем әкеліп бер дейді.

Жем іздеп келе жатса алдынан тышқан шыға келеді,

ұстай алып тышқанды мысық айтады: жанын барда айт үйінде не бар дейді, тышқан бір уыс жем бар деп жауап береді, сол жемінді алып кел дейді, тышқан әкеп береді.

Мысық жемді тауыққа береді.
1. Тауықтың тапсырмасын орындаймыз:

Берілген қима қағаздардағы сөздерді қолданып, топта отырған сыныптастарың яғни достарың туралы әңгіме құрастырыңдар.
Бойы – рост, мейрімді – добрый (-ая, -ое), күшті – сильный (-ая, -ое), адал – честный, достық – дружба, ұзын бойлы – высокого роста, орта бойлы – среднего роста, әдемі – красивый (-ая), ақылды - умная.

2. Сатушының тапсырмасын:

Оқулықпен жұмыс. Сөйлемдерді толықтырып жаз.
Кеше мен досыммен (в парк) бардым. Саябақта (дети) көп болды. (Они) саябақта ойнады. Мен (с другом) туған күнге бардым.

3. Қыздардың тапсырмасы:
Қыздардың тапсырмасын орындамас бұрын сергіту жасап алайық.

Тақтада үш жақ берілген мен, сен, ол оқушылар сөздерді жіктеп орын орнына апарады.
Оқушымын, баласың, оқушы, әдемімін, доссың, ақылды, Сашамын, Данасың, Айбек, бармын, оқисың, жаз.

4. Ағаштың тапсырмасы:

Әр топқа сызба беріледі. Осы сызбаға қарап шағын мәтін құрастырыңдар.

Жасы
Қалай оқиды? Қайда тұрады?

Менің досым

Аты нешінші сыныпта оқиды?
Нешінші мектепте оқиды?
5. Сиырдың тапсырмасы:
1 топ 2 топ 3 топ
Сөзжұмбақ шешу. мозайка құру ребус шешу
Ертегі қалай аяқталады?
Сиыр сүт береді, сүтті мысық мақта қызға апарып береді, мақта қыз мысыққа құйрығын береді.
Мақта қыз бен мысық дос болып қалады.
Ақпарат көздері, құралдар мен жабдықтар:
Карточкалар, суреттер, кеспе қағаздар, акт.
Сабақты қорытындылау: «Мен – саған, сен – маған» топтық сұрақ – жауап.
1. «Дос» деген сөздің мағынасы қандай?
2. Достар қандай болулары керек?
3. Сендер өздеріңді қандай доспын деп санайсыңдар?
БҮҮ әдісі.
Ұялы телефон арқылы мұғалімге бүгінгі сабақ туралы ойларын жазу.

Үй тапсырмасы:

Бағалау. Берілген қима қағаздардағы түсіп қалған әріптерді толықтыр.
Топтағы спиккер оқушыларды бағалайды.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Кайкенова
Просмотров: 796 | Загрузок: 68 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 1.0/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Воскресенье, 2016-12-11, 12:57 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [779]
Физика [242]
История [337]
Классному руководителю [519]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1874]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [464]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru