Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

қазақ тілінен сабағы " Есімдік"
[ Скачать с сервера (35.0 Kb) ] 2014-02-02, 8:49 PM
Учитель: Нагаева Кунсулу Бимырзаевна
Школа: Акмолинская область
Буландынский район
Шубарагашская средняя школа
Класс: 6
Сабақтың тақырыбы: Есімдік
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Есімдіктің қызметі, емлесі жайлы білімдерін жетілдіре түсу;
Дамытушылық: Сөйлеу мәдениетін, ойлау және есте сақтау қабілеттерін жан-жақты
Сабақтың түрі: Жаңа тақырыпты өз бетімен меңгеру сабағы.
Оқыту формасы: Ж.Қараев технологиясы.
Оқыту көрнекілігі: Ребус, мақал-мәтел жаңылтпаш туралы оқулықтар.
Пәнаралық байланыс: Әдебиет, тарих
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ Жаңа сабақ
І деңгей
1. Мәтіндегі есімдіктердің астын сыз.
1. Әмірші біреу туралы шағын айтып келген кісіні ит
(Ә.Кекілбаев)
2. Диалогті оқып, сұрау есімдіктерін теріп жаз.
– Шырағым, кімнің баласысың? – деді Амантай жігіттің жүзін
Тұяқтың, – деді жігіт.
Атың кім?
Темірбек.
Алда, шырағым-ай, жиенім екенсің ғой, – деп Амантай қайта
Қашан тұрып ең мұнда?
Биыл бесінші жылға кетті.
Жылына не аласың?
Бір құнан өгіз.
Арзан ғой оның
Арзан болғанда не істейсің? Басқа барар жер жоқ (С.Мұқанов).
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Төмендегі есімдіктерді құрамына қарай бөліп топтастырып жаз. Мен, ешкім,түгел,
Дара Күрделі
4. Берілген есімдіктерді мағынасына қарай анықтап топтастыр.
Барлық, сіздер, өзі, күллі, біз, осы, міне, нешеу? дәнеңе?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІ деңгей
1. Төмендегі берілген есімдіктерді қатыстырып, сөйлем құра.
Кім, неге, өайдан, өз, мен, мына, аану, осы, бұл,
2. Өлең ішінде кездескен белгісіздік есімдіктердің астын сызып, қай
Жазушының ойы
Бұл сөзді біреу алмас, біреу алар,
Құлағын біреу салмас, біреу салар.
Тепе-теңдік көпке ұнау оңай емес,
Кейіне жарамаса, кейіне жарар.
Қайсысы ықыласын салып тыңдап,
Жаратпай қайсыбірі теріс қарар.
Дүниеде сүйгенім бар, күйгенім бар,
Солардан аз да болса белгі қалар.
(А. Байтұрсынов)
3. Есімдіктерді жақша ішіндегі сөздердің лайықтысымен біріктіріп, есімдік жаса.
Еш (бір, нәрсе, адам, кітап), әр (уақыт, кім, оқушы,
4. «Барлық» сөзіне синонимдес болатын жалпылау есімдігін дөңгелек ішіне
ІІІ деңгей
1. Құрамында есімдігі бар 5 мақал-мәтел жаз және оларды
1. Өзге елде сұлтан болғанша
Өз еліңде ұлтан бол
2. Өз басыңды дауға берсең де,
Жолдасыңды дауға берме.
3. Біреу тойып секіреді,
Біреу тойып секіреді.
2. Қарамен жазылған сөздерді есімдіктермен ауыстырып жаз
1. Дәл осы хабар туралы еш адам сөз етпеді.
2. Директор бір адаммен сөйлесудің алдында көзінен көзілдірігін алып,
3. Иә, шынын айту керек, бір ерекшелігі мұндағы жеке
Үй іші біраз тынығып отырған кезде үйге белгісіз адам
3. Жаңылтпашты айтып үйрен. Құрамындағы сұрау есімдіктерінің мағынасын және
Үш кіші ішік піштім,
Бес кіші ішік піштім,
Неше кіші ішік піштім?!
Шеше, кеше неше есе кесе көп алдыңыз?
Шеше, кеше неше есе кесе кем алдыңыз?
Балаңа қанша алма алса болады?
Дорбаңа қанша алма салса толады?
4. Оқушы, егер мына ребусты дұрыс шешсең, құрамында есімдік
ІҮ деңгей
1. Оқушы, «Өзіңді зор тұтпа, өзгені қор тұтпаң деген
Керекті сөздер: әркім, ешқашан, барлық, ешкім, әрқашан
2. Есімдік деген не? Анықтамасын ойланып жазып көрші.
Есімдіктің тілдегі рөлі қандай деп ойлайсыз? Өз пікіріңді, ойыңды
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
ІҮ. Сабақты бекіту
Ү. Үй тапсырмасы: ереже жаттау
ҮІ. Білімді бағалау
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: ляззат1606
Просмотров: 1692 | Загрузок: 126 | Комментарии: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Суббота, 2024-04-20, 2:27 AM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [194]
Педагогика [338]
Математика [864]
Физика [274]
История [385]
Классному руководителю [571]
Русский язык и литература [770]
Физическая культура [246]
Английский язык [456]
Искусство [204]
Родительский совет [19]
Биология [360]
Информатика [398]
Начальная школа [2040]
Мой Казахстан [258]
Технология [147]
Самопознание [197]
Технология труда [66]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [47]
Профессиональное образование [180]
Дошколенок [574]
География [142]
Школьная библиотека [55]
Казахский язык и литература [642]
Химия [54]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Теги

    презентация Ирина Борисенко открытый урок информатика флипчарт животные новый год 9 класс 5 класс творчество Казахские пословицы проект конспект урока 6 класс физика язык класс педагогика стихи Казахстан математика урок праздник наурыз познание мира музыка доклад программа литература география природа сценарий семья воспитание классному руководителю осень игра казахский язык и литература викторина Начальная школа тест конкурс ИЗО внеклассная работа литературное чтение Русский язык 3 класс технология воспитательная работа сказка Здоровье Оксана 8 марта искусство независимость английский язык психология учитель 3 класс биология статья внеклассное мероприятие классный час ЕНТ выпускной школа 1 класс Русский язык ЕГЭ тесты химия начальные классы Дети экология Дошкольники любовь разработка урока казахский язык самопознание Английский родители br конспект спорт критическое мышление патриотизм дружба дошколенок История обучение тренинг разработка 7 класс физическая культура игры КВН занятие детский сад физкультура Абай коучинг

    Статистика

    Рейтинг@Mail.ru