Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Күнтізбе туралы қысқаша мәлімет
2014-04-15, 9:19 PM
Сабақтың тақырыбы: Күнтізбе туралы қысқаша мәлімет
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушыларды зерттеу жұмысына баулу.«Күнтізбе» туралы сөздерді дұрыс пайдаланып, сызбамен әңгіме құра білу.Өз ойларын еркін айта білуге үйрету.Жаңа материалды түсндіру.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың тапқырлық , ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру. Грамматиканы еске ала отырыпӨз бетімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.Танымдық қызығушылықтарын дамыту.
б) Тәрбиелік: Оқушыны өзін өзі бағалай білуді, басқалардың көзқарасын тыңдап, сыйлауды тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: тірек сызбалар, слайдтар, флипчарттар , интерактивті тақта.
Сабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау мен жазуды дамыту,сұрақ-жауап,жеке,топпен жұмыс,компьютерлік технология
Жұмыстың түрлері:топтық, ұжымдық
Сабақта қолданылатын технология: 1)Ақпараттық технология 2) Модульдік оқыту технологиясы, СТО,сөйлесу бөлімі.
Сабақтың түрі:жаңа сабақ
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу. Тілектерін тілеу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру
Мақал-мәтелдерді қағаздарға жазу.Екі оқушыны ауызша тексеріп,олар бір-бірінді тыңдап баға қояды.
III. Ой шақыру.
Фонетикалық жаттығу.
Мақсаты: Оқушылардың тілдерін жаттықтыру.
1. Мәтіндегі дыбыстарға сипаттама береді.
2. Оқушылар жасырылған дыбыстарды анықтайды,тілдерін жаттықтырып, мәнерлеп оқиды.

Ерте кезде белгісіз,Жыл деген бір шал болған,
Бірі мыңға бергісіз төрт баласы бар болған,
Төрт баласы кезекпен – Қыс пен күз,Көктем мен Жаз
Сүйсіндіріп халықты, әкелерін мәз қылған.
Немересі төрт ұлдан он екі екен тараған.
Шеттерінен бәрі де жастай іске жараған.
Қамын ойлап кәрінің, кезекпен кеп тұрыпты.
Ортасында бәрінің шал салтанат құрыпты. 65/4/13

ә) «Жыл – он екі ай» жыры мұғалім дауысымен жазылған үнтаспадан тыңдалады.
Мұғалім жұмбақ айтып, шешуін балалардан сұрайды.
СЛАЙД №1.
а) Сұрақ-жауап өткізу.
1. Шал деп отырғанымыз кім?
2. Төрт ұлының аттарын атаңдар.
3. Төрт баласын атаңдар?
4. Немерелерін атаңдар.
5. Етістіктерді атап, шағын анықтаңдар.

Сабақтың тақырыбын анықтау

ІІ Жаңа сабақ:

1.Сабақтың мақсатың, барысын айту.
Мақсаты:
Не білуіміз керек?
Не үйренуіміз керек?
-Ал бүгін сабақта Күнтізбелік туралы сөйлесейік.

Сабақтың тақырыбың, мақсатын, күтілетін нәтижесін анықтаймыз.
Күнтізбелік туралы айта алу.
Етістік шақтары ережесін білу.
Етістік шақтарын анықтап алу, түсіндіру.
Күнтізбелік мағынасын айта алады.
Мезгіл айларын бөлініп анықтай алады.

Күтілетін нәтижесі: «Күнтізбелік» мәтіні туралы айта аламын.
Етістік шақтарын ережесін түсініп айта аламын
Күнтізбелік тақырыбына сұхбат жүргізе аламын.
Етістіктің шақтарын ажырата аламын.
2. Негізгі бөлімі:
Шығармашылық тапсырма:Топта жұмыс істеуге керекті ережелерге назар аудару. Бағалау парақтарына назар аудару.
Сыныпты 3 топқа бөліну, топтың атауларын анықтау.
1:апта күндері 2: жаз айлары 3: жыл мезгілдері

Сөйлесім:
1 тапсырма:
(СЛАЙД №2)
«Күнтізбелік» тақырыбына суреті көрсетіледі. Презинтация қорғау.
Суреттер сөйлейді: сурет бойынша құрамына сан есімдерді қосып мәтіндер құрастыру.

Бағалау критерийлері:7-8 сөйлем, қатесіз жазу, ауызша айту, уақыты, логикалық байланыс.
1топ.Жылдың мезгілдері, мерекелері туралы схема құрып, мәтінді құрып,әңгімелейді.
2 топ. «Күнтізбелік» туралы схема, диалог құрып жазады.
3 топ. Жылдың ай, күн,апта туралы схема құрып, мәтінді жазып, әңгімелеу.
Жазылым
Тапсырмаға 7 минут уақыт беріледі, хатшы әр оқушының жұмысын қадағалайды, топбасшылық жасайды.
Ережемен жұмыс. Қатені тауып, ережені түсіндір.


Өткен шақ
Мен бардым
Сен бардың
Сіз бардыңіз
Ол барді
Келер шақ
Мен жеймін
Сен жейсың
Сіз жейсіз
Ол жейды
Осы шақ
Мен оқып отырмін
Сен оқып отырсың
Сіз оқып отырсіз
Ол оқып отыр

Тапсырманы қорғау: Әр топ қателерді тауып ауызша, үлгі бойынша, қорғауын дайындайды.Үлгі флипчартта жазып тұр.

Бағалау:«Бағдаршам» стратегиясы бойынша.
«Жасыл-жықсы, сары-орташа, қызыл-нашар»

1 тапсырма: Әр топ екі сөзден алып, әр шақта жіктейді.

III. Ой толғаныс
Қорытындылау.

8. Үйге тапсырма: «5», «4» -60 бетте 1-тапсыр жаттау
«3»- 60 бетте, 1 тапсырмада ай аттарын жаттау

Бағалау. Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды бағалау, мадақтау.
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Zhanna9783
Просмотров: 1222 | Загрузок: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Четверг, 2016-12-08, 11:08 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [778]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [365]
Начальная школа [1873]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru