Коллеги - педагогический журнал Казахстана

Наша библиотека

Главная » Файлы » В помощь учителю » Казахский язык и литература

Сабақтың тақырыбы: Азық – түліктер
2014-04-30, 3:03 PM
Жекежанова Даметкен Амангельдиевна
учитель казахского языка и литературы
КГУ "ОСШ № 27 город Темиртау"
Грамматикалық тақырып: Сын есімдер
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың көрнекілігі: оқулық, қосымша әдебиеттер, суреттер, сызбалар, үлестірмелі парақшалар, сөзжұмбақ
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгімелеу, жаттығу, сергіту, тексеру
Пәнаралық байланыс: дүниетанумен, бейнелеу өнерімен.
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: « Азық- түліктер» тақырыбы бойынша сөздік қорын
молайтып, сөйлем және сөз тіркестерін құрау,
әңгімелей алу, мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын
жетілдіру;
Ә) Дамытушылық : оқушылардың қисынды ойлау қабілеттерін
дамыту.
Б) Тәрбиелік: Нанның қасиеті туралы тәрбелік мәні зор әңгіме
ұйымдастыру арқылы мәдениеттілікке, тазалыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Үй тапсырмасын тексеру.
III. Мақсатымен таныстыру.
IV. Жаңа сабақ.
V.Сергіту сәті.
VI. Бекіту.
VII. Үй тапсырмасы.
VIII. Қорытынды. ( Рефлексия. Бағалау)
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Амандасу.
2) Әнұранды орындау.
3) Оқушыларды түгендеу.
4) Сабаққа дайындықтарын тексеру.
5) Сұхбаттасу «Ауылда» тақырыбына.

- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
- Дұрыс тұрамыз (әнұранды орнынан тұрып қалай орындау керектігін айтып кету).
- Енді әнұранды орындаймыз.
- Орнымызға тыныш отырамыз.
- Қане, сабаққа қаншалықты дайын екенімізді көрсетейікші.
- Қазір мен сендердің оқу құралдарыңды тексеріп шығайын (оқу құралдарын атап тексеріп шығу. Мысалы: кітап, дәптер, қалам, күнделік, сөздік, дәптер, қарындаш).
- Сыныпта кім кезекші?
- Сыныпта кім жоқ ? ( журнал бойынша тексеру)
- Ауа райы қандай ?
- Қазір қай сабақ ?
- Қазақ тілі нешінші сабақ ?
- Біз сабаққа қаншалықты дайын екенімізді көрсеттік.
- Өте жақсы балалар.
Фонетикалық жұмыс. Дыбыстарды қайталау
- Енді балалар біз сендермен жаттығулар мен тапсырмаларды дұрыс сауатты орындау үшін, қазақ тіліне тән дыбыстарды қайталайық!
- Қазақ тілінде неше ерекше дыбыс бар?
- Дұрыс ә,ө,і,ү,ұ,қ,ғ,ң,һ - дыбыстары. Әр ерекше дыбысқа бір мысалдан келтіріңдер (мысалы: әже,өзен, ілгіш, үкі т.с.с.)
- Бұл тапсырманы жақсы орындадыңдар.
- Енді келесі үй тапсырманы қалай орындайтынымызды көрсетейік.
II. Үй тапсырмасын тексеру. Өткенді қайталау.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- Қайталаймыз.
- Оқушыларды бағалау, мадақтау.
- Үй тапсырмасын жақсы орындадыңдар.
- Балалар ал ауылдың қаладан қандай ерекшелігі бар?
- Ауылда үй жануарлары мен үй құстары бар.
- Ал оларға біз қандай сұрақ қоямыз?
- Оларды не үшін адамдар ұстайды?
- Өте жақсы балалар.
- Бағалау.
III. Мақсатымен таныстыру.
- Біз балалар бүгін осы азық – түліктер жайлы әңгімелейміз. Жалпы азық – түліктер жайлы мәлімет аласыңдар. Жаттығулар орындап, өз білімізді көрсетеміз.

IV. Жаңа сабақ.
Азық - түліктер

Нан қант май айран жұмыртқа сүт т.б.
Сөздікпен жұмыс
1.Сөздікті оқып шығу.
2.Сөз тіркесін құру.
3.Сөйлем құру.
- Сөздік дәптерлеріңді ашып,азық-түліктер атауларын жазып қойыңдар.
- Балалар ең қадірлі азық-түлік не?Нан.
- Қандай мақал білесіңдер? Мысалы «Ас атасы –нан» (хлеб всему голова) Неге?Нан қасиетті тағам.Нанды басуға болмайды.Өлең оқу.
- Енді балалар жұмыс дәптерлеріңді ашып,бүгінгі күнді жазып қойыңдар.
- Сабақта сендерді бағалау үшін,үш топқа бөлемін.Әр дұрыс жауапқа жұлдыздар беріледі.Сабақ аяғында жұлдыздарды санаймыз.
Қай топта көп жұлдыз бар,солар жеңеді, «5» деген баға алады.

1.Тапсырма.Сөйлемдерді дұрыс құру.(жазбаша орындау)Әр топқа бір сөйлем беріледі.
1.Дүкеннен,азық-түлік,сатып алдым,мен.
2.Бар,нан,сұт,айран,шұжық,қант,дүкенде.
3.Барды,Қанат пен Айжан,мектепке.

2.Тапсырма.Мәтінді аудару.(ауызша орындау)
Мынау-дүкен. Дүкенде нан, қант, сүт, май, айран бар. Дүкенде Оля мен Жанна келді. Оля нан мен май сатып алды. Жанна қант, сүт және айран сатып алды.

3.Тапсырма.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді жаз.
1.Айжан әжесімен ... барды.
2.Олар шай,шұжық,кәмпит ... .
3.Кәмпит өте ... .
4.Олар ... келді.
Керекті сөздер:дүкенге,алды,тәтті,үйге.

V.Сергіту сәті.
Тербеледі ағаштар,
Алдымнан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар,
Үп-үлкен боп өседі.

4.Тапсырма.Кестеден 7 азық-түлік атауын табыңдар.
5.Тапсырма.Кітап бойынша жұмыс.87б.5-тап.
- Өте жақсы.

VI.Бекіту.
- Балалар осы нан, кәмпит, айран, бұлар не?
- Азық-түліктер қандай болады?
- Қайда сатылады?
- Берілген қима қағаздар бойынша азық-түліктер табу.
VII.Үй тапсырмасы
1. 5 сөйлем құрып келу.
2. 2тап.Сөз тіркестерін құру.
3. Сөздік жаттау.
VIII.Қорытыңды.Рефлексия.

-Енді балалар алдарында үш түрлі дөңгелектер тұр.Сабақты жақсы түсіндім,ұнады дегендер қызыл түсті дөңгелекті көтереді.
-Ал көк түсті орташа, кейбір тапсырмаларды түсінбегендер.
-Ақ түсті дөңгелек-ұнамады,түсінбегендер көтереді.
-Өте жақсы балалар.Жұлдыздарымызды санаймыз.
-Бағалау.
-Осымен сабағымыз аяқталды,сау болыңдар!
Категория: Казахский язык и литература | Добавил: Даметкен
Просмотров: 815 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 4.5/2
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Среда, 2016-12-07, 9:13 PM
Приветствую Вас Гость

Форма входа

Категории раздела

Психология [165]
Педагогика [291]
Математика [776]
Физика [242]
История [335]
Классному руководителю [518]
Русский язык и литература [697]
Физическая культура [200]
Английский язык [409]
Искусство [181]
Родительский совет [14]
Биология [319]
Информатика [366]
Начальная школа [1871]
Мой Казахстан [238]
Технология [126]
Самопознание [171]
Технология труда [49]
Персональная рубрика учителя технологии труда Шукурова Суюнгали Сагинтаевич. Западно-Казахстанская область,Жанибекский район,СОШ имени Т.Жарокова
НВП и ОБЖ [40]
Профессиональное образование [155]
Дошколенок [462]
География [129]
Школьная библиотека [48]
Казахский язык и литература [544]
Химия [33]

Социальные закладк

Поиск

Друзья сайта

Академия сказочных наук

  • Театр.kz

  • Статистика

    Рейтинг@Mail.ru